Kysy ja keskustele

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Max131, 19.7.2016.

1. D.Yates

D.Yates

Kyllähän naisille ilkeilyssä ihan omalla tasollaan on toiset naiset minkä Sinäkin olet täällä jälleen näyttänyt toteen. Montako naista arvioisit täällä vammauttaneesi pöljillä jutuillasi?

2. J.Jake

J.Jake

Kaupunki:
    Helsinki
    Yksi raamatun tarinoista:

Aatami pyysi Jumalaa luomaan itselleen kumppanin. Tähän prosessiin Aatami antoi osan itsestään, kylkiluun.

Ja Jumala loi naisen!

" Olisi pitänyt antaa käsi tai jalka." Aatami totesi luotuaan silmäyksen kumppaniinsa.

JuusoJ tykkää tästä.
  3. Mopsey

Mopsey

Ok. Ymmärsin nyt mitä tahdotte sanoa aiheesta. Lopetan nämä jutut nyt ja kärsin jatkossa yksin epävarmuudestani. En ole tajunnut että juttuni oikeasti vaikuttaisivat kenenkään tunnetiloihin saati itsetuntoon tms. mitenkään :notworthy:

4. leoko

leoko

Ikä:
    37
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Lisäyksenä vielä, että mikäli joku ei jo ennestään kironnut sanaa feminismi alimpaan helvettiin, niin @Mopsey 'n joka väliin tunkemien "kuinka naisilla on vaikeampaa" kommenttien jälkeen näin varmasti tekee. Great success!

5. Wombut

Wombut VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Mietin noita ulkonäköpaineita näin miehenä ja kyllä ne on varmaan suurelta osin tullut mediasta ja toinen osa varmaan oikeesta elämästä muita miehiä tarkkaillen , tai oikeastaan vain huomioiden aikanaan teininä sinkkuna että ei ihan hirveästi ollut luonteella silloin väliä vaan yleensä ne tietyn näköiset pojat piti tyttöystävää kainalossa. Onneksi on päässyt pois sieltä teinien hiekkalaatikolta ja "ajatusmaailmasta".

sylvikki ja JuusoJ tykkäävät tästä.
  6. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Entä jos sitä epävarmuutta edes yrittäisi käsitellä sen sijaan, että siinä ja sen aiheuttaneissa överiksi vedetyissä ja totuusarvoltaan kyseenalaisissa käsityksissä oikein piehtaroi? Yritä vaikka soveltaa tätä allalainattua muiden lisäksi myös omaan itseesi kohdistuvaan ajatteluusi, edes ihan pikkiriikkisen:

Mursuke, Porkkana84, Oranki and 2 others like this.
  7. sylvikki

sylvikki

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Kuopio
    Ulkonäköpaineilla tehdään valtavaa bisnestä ja siihen liittyen naiset ovat aktiivisessa roolissa kuluttajina. Ymmärrän hyvin teini-ikäisten poikien ja tyttöjen ahdistuksen nykyisessä kuvatulvassa, mutta mielestäni aikuisella pitää jo olla sen verran älliä päässä, ettei täysillä usko jokaista juttua, joka mediassa tulee vastaan. Voi toteuttaa myös itsesensuuria eli jättää huomioimatta kaikki naistenlehtihömpötykset, blogit, instagramit yms jotka keskittyvät muotiin ja meikkaukseen ja perseen/tissien kokoon ja julistavat, että tuote x on tämän kauden ehdoton ostos ja trendikkäin mimmi näyttää nyt tältä - ainakin ensiviikkoon asti. :)

Porkkana84, Finnlady, Invisus and 5 others like this.
  8. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Välihuomautus raskausarpihaiheeseen. Meillä täällä kotimaassamme taitaa olla väestöstä ainakin hulppeat puolet ylipainoisia nykyään. Sanoisin lonkalta, että lihominen on syy numero yksi raskausarpien saamiseen, ei suinkaan raskaus enää. Henk koht en ole alasti nähnyt ketään (aikuista), jolla ei olisi jossain päin kehoaan noita arpia. Monille mun tuntemille miehille muuten on revennyt massiiviset arvet mm. käsiin salilla käymisen takia, lihasten kasvaessa. En tiedä, käykö näin naisille kovin usein, johtuen pienemmästä lihasten kasvusta, mutta miehillä kyllä yleistä jos todella ovat lihasmassaa onnistuneet lisäämään.

Vieraissa, Ferya ja JuusoJ tykkäävät tästä.
  9. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Mulla varmaan massasta poikkeava ajatusmaailma kun työskentelen kehitysvammaisten parissa ja näen paljon kaikkea, mutta ei ole tullut oikeastaan koskaan edes mieleen että joku voisi ahdistua omista tai kumppanin raskausarvista :unsure: Tai ylipäänsä mistään arvista tai merkeistä ihossa. Nuorilla sen jotenkin vielä ymmärtää mutta kyllä ihmettelen jos esim mun ikäinen jaksaisi niistä ihan murehtimalla murehtia, saati miettisi vaikuttaako se kumppanin saamiseen, suhteen kestämiseen tmv.

Edit. Ei siis liity suoranaisesti lainaukseen, mutta minäkin palasin aiheeseen.

Vieraissa tykkää tästä.
  10. Lilli Pii

Lilli Pii

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vammaisuus

Pelkkä esteettinen haitta ei todellakaan ole vamma. Raskaus ja synnytys voivat vammauttaa, se on totta. Esim. paha vatsalihasten erkauma voi aiheuttaa kipua ja vaikeuttaa liikuntaa. 3.-4. asteen repeämät voivat aiheuttaa pidätyskyvyttömyyttä, joista aiheutuu sosiaalista haittaa. Repeämät ja arpikudos voivat aiheuttaa myös esim. yhdyntäkipuja ja orgasmivaikeuksia. Kyllä näistä pitää puhua, mutta eivät nämä asiat ole miesten syytä. Eikä naistenkaan.

Vieraissa tykkää tästä.
  11. miri

miri

Siis tätähän mä olen täällä juurikin yrittänyt toitottottaa. Minusta pakkiksella sekoitetaan pahasti feminismi ja naissovinismi.

Paitsi että tämä kyllä vesittyy pahasti heti tätä seuranneesta viestistä :LOL:

Invisus tykkää tästä.
  12. Avv

Avv

Siis miten voi olla jotain ulkonäköpaineita? Kai te nyt ite tiedätte oottekste hyvän näköisiä kattomalla peiliin.

13. Mopsey

Mopsey

Mulla ei nyt valitettavasti ole mahdollisuutta yrittää käsitellä mitään, koska kaikki aika / jaksaminen menee arjesta selviytymiseen joten kuten.

14. miri

miri

Sellaista vaan, että... Lueskelen nykyään aika harvakseltaan pakkista muuten kuin sinkkuketjua. Yksi syy on se, että mä en käsitä, miten rumasti ihmiset käyttäytyvät sua kohtaan täällä. Ihan käsittämätön kiusaamismentaliteetti päällä, ja mitä rumemmin joku sulle sanoo, sitä enemmän se kerää tykkäyksiä ja komppailuja. Ehkäpä se sitten on hauskaa, mutta just tuo on silti se syy, miksi en oikein tykkää ihmisryhmistä. Tuo kun on yhtä ällöttävää kuin vuohenjuusto tai korianteri :yäk:. Mutta sen sijaan tykkään yksilöistä, ja yksilöissä erityisesti rohkeudesta, ja musta sussa on sitä.

Mutta tämä hempeilystä :)

Esta ja Mopsey tykkäävät tästä.
  15. Porkkana84

Porkkana84

Mitähän ulkonäköpaineita minuun mahtaa kohdistua kun on:

Mikrotia, synnynnäisen sydänvian leikkauksen aiheuttama koko rintalastan kokoinen haava(vika on edelleen mutta parempi) , kuulovamma (käytän kuulokojetta) ja ne kaikista pahimmat eli raskausarvetkin (ainakin jaloissa, voipi olla muuallakin en ole tutkinut).

Minua lähinnä huvittaa tuo sun jatkuva itkeminen milloin mistäkin aiheesta ja uhriutuminen...
    Taidan olla aika typerä itsekin kun edes osallistun tällaiseen, ehkä fiksumpaa olisi vain ignoorata...

Niin, jäin mainitsematta että olen mies.

16. Mopsey

Mopsey

Niin. Tiedän itsekin että asenteeni asioihin on usein negatiivinen eli perseestä, mutta sinä tai muutkaan eivät oikeasti tiedä mitä kaikkea olen joutunut kestämään jne. ja olen sanonutkin purkavani ahdistusta. Toki siinä olisi suotavaa päästä jotenkin eteenpäinkin joskus ja se on tarkoituskin.

17. Ginger81

Ginger81

Bingo! Mulla ei ole! :hyper:
    En muutes ajatellu arpien olevan noin yleisiä.

18. Porkkana84

Porkkana84

Tiedän ongelmistasi yhtä paljon kuin sinä tiedät minun tai kenenkään muunkaan ongelmista.

LeaveNoRetreat ja sylvikki tykkäävät tästä.
  19. Wombut

Wombut VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Mutta onneksi pariskuntana meillä on kuitenkin arpia kuten lähes kaikilla lapsellisilla pariskunnilla, pysyy tasapaino universumissa... Harmittaahan omani mutta jotenkin vähemmän kun se on enemmänkin muistutus elämänmuutoksesta jonka tein 7 vuotta sitten. Tietysti en valehtele että niistä millään tavalla pitäisin, keksikää rasva mitä pyyhkäisemällä nuo katoaa niin saatte rahani =)

20. D.Yates

D.Yates

Kyllähän täällä aikansa yritettiin sitä tsemppaamista ja ymmärtämistä ja järjellä selittämistä, mutta taisi aika moni todeta loppuviimeksi että tuo parku vain paheni siitä. Tuntuu menevän pointti huomattavasti paremmin perille kun sanoo rumasti.

Mutta lopetan taas omalta osaltani tämän tähän. Niinkuin olen tainnut luvata jo ennenkin...

Ginger81 tykkää tästä.

Jaa tämä sivu