1. Pakkotoiston shopissa -15% KAIKKI! SHABOOM

Kysy ja keskustele

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Max131, 19.7.2016.

1. SIC-

SIC-

No kun se on se isoin asia tuo subjektiivisuus ja se miten me voidaan luoda järjestelmä joka rankaisee ihmisiä puhtaasti subjektiivisesti. Jos me säädetään laki jossa miehiä sakotetaan seksuaalisesta ahdistelusta, niin miten me varmistetaan se, että naista oikeasti seksuaalisesti ahdisteltiin eikä nainen tee sitä esim. kostoksi? Entä miten eettistä on rangaista miehiä toiminnasta joka on täysin hyväksyttävää ja heillä on on ollut hyväksyttävät aikeet, mutta ulkopuolinen ihminen on tulkinnut aikeet eri tavalla?

2. SIC-

SIC-

Minä olisin halvempi huora. Minulle riittäisi 50 000e. Tuo on enemmän kuin vuosipalkkani ja mielummin ottaisin munaa perseeseen kerran kuin kävisin vuoden töissä.

3. J.Jake

J.Jake

Kaupunki:
    Helsinki
    Kyllä, nielisin muutakin kuin ylpeyteni.

SIC- tykkää tästä.
  4. SIC-

SIC-

5. sylvikki

sylvikki

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Kuopio
    Pikkujoulukausi taitaa olla jo hyvässä vauhdissa. Eilen keskustasta klo 21.15 lähtevässä bussissa istui siististi pukeutunut herra, joka humalaltaan ei meinannut millään pysyä penkissä risteyksissä ja mutkissa. Lie firma aloittanut tarjoilut jo iltapäivästä.

Kuinka monet pikkujoulut on listalla?

6. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Ei ainuitakaan tänä vuonna.

7. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Yksissä pikkujouluissa kävin jo, enempää ei ole tiedossa toistaiseksi ainakaan. Olivat järkänneet sen torstaille, varmaankin ettei porukka joisi niin paljoa (tiedekunnan tilaisuus siis kyseessä). Lähdin kotiin yhdeksän aikaan, koska seuraavana aamuna joka tapauksessa piti herätä itse töihin ja laittamaan lapsi kouluun.

8. Cherriu

Cherriu

Sukupuoli:
    Nainen
    Viimevuonna ei ollut kai kun yhdet pikkujoulut, mutta tälle vuodelle niitä on toistaiseksi ilmestynyt kalenteriin jo viidet. Kaksi takana, kolme vielä edessä. Onneksi missään näissä alkoholi ei ole pääosassa, lähinnä tulee vain ruokaöverit.

sylvikki tykkää tästä.
  9. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kolmet tulee tänä vuonna.:)

10. hobbitess

hobbitess

Sukupuoli:
    Nainen
    Omien laskujen mukaan kolmet.

En tosin laske näihin mukaan lapsiperheiden kesken järkättäviä kekkereitä, joita jotkut myös kutsuu pikkujouluiksi..

11. Ginger81

Ginger81

Kahdet pikkujoulut; työpaikan ja treeniporukan. Ekat oli jo ja toiset vasta lähellä joulua. Ei siis kiirettä pidä mulla pikkujoulukaudella. Enkä mä kyllä pystyisi osallistuakaan useampiin, nuo kaksikin on jo haasteellista toteuttaa lapsen takia.

12. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Saman verran kuin joka vuosi, eli nolla.

13. TJJ

TJJ Status sine musculis AMMATTILAINEN

Kaupunki:
    Ääsjoki
    Sama, en muista milloin olisin viimeksi ollut pikkujouluissa.

14. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Mie oon ollut koko työurani aikana yhissä pikkujouluissa. Se yksi kerta riitti.

15. TJJ

TJJ Status sine musculis AMMATTILAINEN

Kaupunki:
    Ääsjoki
    Työpaikan pikkujoulut olen skipannut 100% tarkkuudella. Joskus 15-20v sitten kävin harrasteporukan pikkujouluissa.

16. Invisus

Invisus Kolmen kolon kuningas

Ikä:
    37
    Pikkujouluissa käyn 0-3 kertaa sesongin aikana, riippuen mitä kaikkea on. Viime vuonna saunottiin kouluporukan kanssa, tänä vuonna pienempi syventävän ryhmän pikkujoulut. Eipä itelle ainakaan ole mitään väliä kuinka monta, jos ollenkaan, näitä on.

17. Trashman

Trashman

Sukupuoli:
    Mies
    Yhdet pikkujoulut, työpaikan ja ne oli perjantaina. Sosiaalista elämää ei ole, joten eipä ole useampia pikkujoulujakaan.

18. D.Yates

D.Yates

Pikkujoulut oli perjantaina, puolenyön bussilla kotiin. Mulla ei edelleenkään ole muita kuin työpaikan pikkujouluja, missä nypläyskerhoissa pitäisi olla mukana että olisi pikkujouluja? Kyllä mulle nimittäin ilmaiset syömingit kelpaa aina.

Melkein tekisi mieli jakaa tätä facessa, vitun pedorunkkari! Jos ei tätä iltapäivälehdet lynkkaa niin teen sen itse.
    Linkedin oli vielä auki, jos spämmäis siellä. :giggle:

19. Dopey

Dopey Easy like Sunday morning VIP

Ikä:
    49
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    US of A
    Suomalaisella skaalalla nollat. Firmalla on ”holiday party”, mutta ne on vasta tammikuussa, ja ohjelmassa lienee illallinen ja vähän vinkkua.

20. Kisumisu

Kisumisu

Oli firman pikkujoulut ja käteen jäi iltaan saakka kestänyt krapula. Ohjelma oli ennätyspaskaa, mutta lähdettiin sitten eri baariin omalla porukalla, ja se oli ihan hauskaa niin kauan kunnes tulin vahingossa liian humalaan. En muista onko kaveriporukalla sovittu joku pikkujoulu vielä joulukuulle. Voisin olla jatkossa selvinpäin ainakin ensi kesään saakka. Harrastusporukan pikkujoulut meni jo, ja ne ei koskaan nappaa. Ohjelma ei ole mieleistä.

Eniten tosiaan vituttaa että meni seuraava päivä ihan hukkaan kamalassa olossa. Olisi voinut käydä vaikka treenaamassa tai tehdä mitä tahansa muuta kuin maata ja toivoa kuolemaa. Vanhuus ei tule yksin.

Jaa tämä sivu