Kysy ja keskustele

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Max131, 19.7.2016.

1. Daiina

Daiina Blondeista blondein VIP

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Kahdet, kaveri(Pakkis)porukan ja työpaikan pikkujoulut.

2. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Kieltäydyn kaikista pikkujoulukutsuista tänäkin vuonna, kuten tapoihini kuuluu.

3. Mursuke

Mursuke VIP

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Yhdet pienimuotoiset kaveriporukan pikkujoulut tuloillaan, työpaikan pikkarit pidetään kuulemma vasta alkuvuodesta, kun asun paremmin hoodeilla ja ei ole niin kiire junaan. Kauheen kummoset kekkerit ei ne työpaikan pikkujoulut yleensä oo ollut, mutta pitää olla suurin piirtein toinen jalka haudassa, että sieltä kehtaa pois olla...

4. EvaCecilia

EvaCecilia

Ensi viikolla on yhdet, mutta niissä ideana on vain pelkkä ruokailu. Opiskelukavereiden järkkäämät pikkujoulut ajattelin jättää väliin niin kuin lähes aina. Mutta sitten joulukuussa saattaa olla tiedossa yhdet viralliset pikkujoulut. Mikäli suunnitelmani toteutuvat, niin taitaa olla pakko osallistua niihin bileisiin. Pystyn ehkä kuitenkin karkaamaan kotiin niistä hyvissä ajoin ennen kuin ihmiset alkavat humaltumaan liikaa... Viime vuonna järjestin kyseisiä juhlia ja silloinkin onnistuin hyvin karkaamaan paikalta varsin etuajassa. :LOL: Kun ei itse juo niin epä sitä toisten kännäämistä jaksa kovin pitkään katsella. Mutta onhan se ihan hauskaa kerran vuodessa laittaa kimalteleva pikkumusta päälle ja juoda alkoholitonta glögiä. :ROFLMAO:

5. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Meilläkin oli kaveriporukan kesken keilailut, syömingit ja pubissa NHL-pelin seuraamiset ja olin ainoana selvinpäin. Ja olin myös ainoa joka jatkoi pubista yökerhoon.

6. LL Cool J

LL Cool J Parveke auki

Sukupuoli:
    Mies
    Firman pikkujoulut oon skipannut aina. Salin pikkujouluihin olin kerran vähällä mennä, mut pienen tiedustelun perusteella siellä kuulosti olevan tuvan täydeltä nousuhumalaisia, himokkaita varhaiskeski-ikäisiä naisia, joten hannasin ja jätin väliin. Noin muuten ei kyllä ole erikseen minnekään pikkujouluihin kyselty..

sylvikki, no-body ja JudoHemmo_85 tykkäävät tästä.
  7. hobbitess

hobbitess

Sukupuoli:
    Nainen
    Tällä kertaa mä ehdin jo odottaa innoissani salin pikkujouluja, mutta yrityksistäni huolimatta en pääsekään osallistumaan niihin :cry:

8. gonzaless

gonzaless #sasi

Kaupunki:
    Kuvitteellinen maailma
    Kolmiin pikkujouluihin on kutsuttu. Yhdet olis arvokkaat (ansiomitalit kiinni puvussa) pikkujoulut, joihin voisin menna mutta olen matkoilla.
    Kaksiin ehtisin mut en ole menossa katsomaan kun turhat ihmiset juo.
    Mieluummin vietan aikaa tyttaren kanssa leikkien.

9. D.Yates

D.Yates

Ikäero-suhteista onkin ollut juttua, mutta mitä mieltä olette 40+ ja 16v seurustelusta? Ei nimiä, noin niinkuin yleisellä tasolla.

10. Vieraissa

Vieraissa

En pystyisi.

11. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Ei nimiä tietenkään :D, mutta kyllä tuosta aika vahva ajatus tulee että kummallakin on jotain käsittelemättömiä asioita päässä, joiden vuoksi sitten ajaudutaan tuollaisiin suhteisiin. Keski-ikäisellä osapuolella ehkä jäänyt siirtymättä koskaan nuoruudesta aikuisuuteen, ehkä jotain ongelmia kohdata aikuista kumppania omalla tasollaan, itsetunto-ongelmaa, ikäkriisiä jne jne. Nuoremmalla sitten taas sellaista että etsitään isän tai äidin korviketta. koska jotain on jäänyt puuttumaan sillä saralla lapsuudessa jne.

Oranki, Eliette, Finnlady and 2 others like this.
  12. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Pahaa mieltä.

Mies847, Oranki ja sylvikki tykkäävät tästä.
  13. D.Yates

D.Yates

Meinaatko että kummallakin? 16-vuotias on kuitenkin vielä lapsi, puuttuu elämänkokemus ja "kuuluisa" mies joka osoittaa huomiota voi vaikuttaa houkuttelevalta. No, enimmäkseen ton ikäiset toki pitää jo parikymppisiä ikäloppuina.

sylvikki ja OlaviVirta tykkäävät tästä.
  14. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Ja tervettä onkin pitää, mutta jotkut ovat sitten "niinq jo tosi kypsiä ja oman ikäiset pojat on ihan pellejä ja ja mä oonkin jo tosi aikuinen kun mulla on tällainen vanhempi tosimies".

Destry, Oranki, ilmo and 5 others like this.
  15. Kuparikatto

Kuparikatto

Ikä:
    39
    Sukupuoli:
    Mies
    Vaikken helpolla häpeä enää mitään, niin siinä teoreettisessa tilanteessa, että olisin tuo +40v. en osaisi kyllä sanoa kumpi hävettäisi enemmän, itse se alaikäiseen sekaantuminen vaiko se, että kaverit ja sukulaiset joutuisivat epätoivoisesti selittelemään ja valkopesemään mun toilailuja muille ihmisille. Peilit olisi kuitenkin poistettava koko kämpästä, ei vaan pystyisi enää katsomaan itseään silmiin, koskaan.

Eliette ja sylvikki tykkäävät tästä.
  16. gonzaless

gonzaless #sasi

Kaupunki:
    Kuvitteellinen maailma
    Joskus parikymppisena baarissa mua lahestyi erittain viehattava neito ja fyysisesti taysi kymppi. Siita sitten ilta jatkui mun kampille.
    En olis ikina arvannut/uskonut etta on 16! Noh kavi han viel muutaman kerran uudestaankin, josta sitten kaverit antoi armotonta vittuilua.
    Ei kylla mitaan kasi-kadessa juttua olis voinu alkaa edes sen ikaisena :/
    Saati nyt yli kolmekymppisena teinit sais jaada rauhassa baariin leikkimaan aikuista, vaikka olis kuinka viehattava.

Ja aivan sama kunhan mun tytar ei moiseen ala :D
    Ei pysty vaivaan paataan moisella asialla.. ei kiinnosta nalanhatakaan yhtaan, kuhan mun tyttarella on tarpeeksi ravitsevaa ruokaa :D

17. Vieraissa

Vieraissa

Jos alkaisi, miten suhtautuisit?

18. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Meinaan, siis eihän tavallinen 16-vuotias tyypillisesti mitään suhdetta tahdo jonkun keski-ikäisen tyypin kanssa. Sisäinen draivi sellaiseen saisi olla todella kova, nimittäin tuon ikäiselle on vaikea paikka jo sosiaalisesti heilastella nelikymppisen kanssa, eihän siitä vittuilusta tulisi loppua ikinä kavereiden taholta. Ja vanhemmillakin voisi olla sanomista asiaan.

19. Finnlady

Finnlady Queen Bunny

Ikä:
    30
    Miten olinkaan unohtanut koko keissin! Ja joo, en katso hyvällä.

20. OlaviVirta

OlaviVirta

No, laki sanoo suojaikärajasta sen mitä se Suomessa sanoo, mutta minun omassa moraalikäsityksessäni tuo +40v ja 16v kombinaatio on ehdottomasti tuomittava.
    Monesti sanotaan että "aikuinen saa tehdä elämällään mitä tahtoo" tai että "kaksi aikuista" saa tehdä keskenään mitä tahtoo, mutta tuossa kombinaatiossa ei_ole_kahta aikuista! 16v on nelikymppiseen verrattuna aivan lapsi!

Ymmärrän täysin jos joku yhteisö kollektiivisesti paheksuu tuonkaltaista juttua ja en ymmärrä niitä jotka sitä puolustaa.

Nämä kommentit siis yleisellä tasolla.

sylvikki tykkää tästä.

Jaa tämä sivu