Kysy ja keskustele

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Max131, 19.7.2016.

1. miri

miri

Mä en ole vielä tavannut itseni lisäksi ketään muuta, jota aidosti vituttaa naistenpäivähössötys, joten puhun nyt sit vaan itsestäni. Haluan siis korostaa: en tiedä vielä ketään muuta ja vaikka mielelläni puhuisin nyt muidenkin ihmisten puolesta, niin joudut lukemaan tänän vaan yksilön henkilökohtaisena vitutuksena, ihan niinkuin varmaan sinullakin on asioita, joissa koet jääväsi ulkopuolelle, kun ei vaan tajua mitä kivaa siinä asiassa on.

Mä en ole inhonnut naistenpäivää aina. Se oli mulle ihan tavallinen päivä, kunnes menin firmaan, jossa ei lisäkseni ollut kovin montaa naista. Vuodessa 364 päivää sujui ihan kivasti, mutta sitten tuli maaliskuun 8.päivä, joka oli yhtä helvettiä. Ihan käsittämätön leipää ja sirkushuveja-tempaus ja mä siinä keskipisteenä jotain narrina. Ei todellakaan mun juttu ja sanoinkin siitä.

Sama toistui muinakin vuosina, ja mun oma henkilökohtainen ykkösällötykseni oli löytynyt. Joka vuosi mietin, että menisikö tää tänä vuonna jo paremmmin, mutta jopa vaan tänäkin vuonna joku harmiton kaduntallaaja kuntosalilta poistuessani sekä Facebookin avaaminen triggeröi inhon pintaan. Miten voi olla että fiksutkin ihmiset jeesustelee niillä infernaalisilla ruusuilla?

En ole saanut tukea vitutukseeni edes muiden osastojen naisilta eikä kukaan muukaan tajua, ja tiedostan hyvin ettei pidä purra ruokkivaa kättä, käynhän töissä koska siitä maksetaan - mutta mä suostun tuohon pelleilyyn vasta sitten, kun kun mun duunikamut saa saman pelleilyn omana päivänään. Vahinko kiertämään, silmä silmästä.

Mutta ei kaikissa munkaan duunipaikoissa oo tollaista ollut, eikä mun työelämässä ole taidettu vuosiin muistaa naistenpäivääkään. Mä en vaan vieläkään ole päässyt inhostani enkä sen takia uskalla mennä toimistolle tuolloin, koska uskon että pystyisin murhaamaan katseellani.

En tosiaan naistenpäiväjeesustelujen lisäksi tykkää väkivallasta, pedofiileistä, epätasa-arvosta, kiusaamisesta, sillistä, korkeista paikoista, liikenteen metelistä, viemärilietteestä enkä vuohenjuustosta. Ai niin, enkä pidä esim. kultainen nuoruus tai Äideistä parhain -biisistä, vaikka mun äiti on ihan kiva. Sanoitus noissa on vaan niin haista kukkanen. Kaikki muu tässä maailmassa menee jotenkuten. Ja tykkään joulusta ja pääsiäisestä ja suklaasta ja kukista ja miehistä ja naisista ja naistenpäivästäkin kaikin muin osin.

Ai niin: unohdin inhokeistani myös sen, kun keski-ikäiset tanssii pöydillä jotain Movetronia! Se kyllä syö sielua ja pahoin. Ja se, että vastataan väärään kysymykseen! Ai prkl, se on hirveää.

Viimeksi muokattu: 14.3.2019
    Porkkana84 tykkää tästä.
  2. Porkkana84

Porkkana84

Aamen.
    Anna nyt tulla vaan kaikki!

Ais saatana uudet perunat ja SILLI! Tai VUOHENJUUSTOpitsa, pitääkin lana hakea sellainen oikein majesteetillisen kokoinen...

3. miri

miri

Joo, tossa pyöräillessä muistin pari muutakin:
    - Kaltoinkohtelu (aivan erityisesti lasten kohdalla)
    - ja sit oli joku mitä en nyt muista

Mutta päätin, että jos joskus sattuu päivä, jolloin on vaan pakko mennä naistenpäivänä toimistolle, niin ajattelen teitä! Ajattelen miten onnelliseksi naistenpäivä tekee teidät, ja sen ajatuksen voimin varmaan jaksan hyvillä mielin sortumatta pirullisuuteen.

4. Vidamic

Vidamic

Mä kuulun niihin jotka ei niin jaksa tehdä numeroa näistä mihinkään suuntaan. Naistenpäivän en rupea parkumaan ja pahoittamaan mieltä jos en saa mitään teemaan liittyvää huomiota, pärjään ihan hyvin ilman kukkapuskia ja suklaita, mutta tuleehan siitä hyvä mieli. Tuntemattomien ihmisten naistenpäivätoivotteluja tai halailuja ei ole omalle kohdalle osunut. Tottakai se alkuperäinen merkitys on tärkeämpi ja tämä kukittelu vain markkinahömpötystä, mutta ei se minua erityisesti henkilökohtaisesti harmita, kyllä minusta päivän tiimoilla on puhuttu ihan asiaakin. Kyllä, Lähi-Idän naiset tarvitsisi enemmän oikeuksia kuin länsimaiset suklaata. Mutta ei ne oikeasti ihmisoikeuksia ajavat ja niiden edeen töitä tekevät tahot olekaan minkään yhden teemapäivän varassa, onneksi.

Minusta kaikenlaiset erikoispäivät on ihan kivaa vaihtelua arkeen, pääsiäiset ja vaput, tykypäivät, koulutuspäivät, synttärit ja mikä ikinä-onkaan-päivät. En erityisemmin vietä mitään juhlapyhiä, mutta on se ihan mukava vaikka jotain teemaan liittyviä herkkuja ostaa. Ilman sen suurempia ohjelmanumeroita, vouhotuksia tai alkuperäisyys-pohdintoja. Lahjoja on kiva ostaa lähimmille, synttäripäivinä ja jouluna ja välillä muuten vaan. Joskus isoja ja joskus ihan pieniä. Ja muutenkin kaikenlaiset pienet huomionosoitukset on molemmin puolin kivoja, oli sitten arki tai juhla. Pihvi- ja suikkaripäiviä on kyllä ihan säännöllisesti muutenkin, (vaikka usein ne pihvit kyllä on ihan vaan broiskun minuutti-sellaisia tai Lidlin lehtipihvejä) mutta voihan sitä välillä tuollakin otsikolla häärätä lihojen kimpussa ;)

ya-ya tykkää tästä.
  5. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    Kysynpäs yhtä asiaa täällä kun en jaksa sinkkuketjuun purnata. Minkä takia naiset ilmoittaa että ne on tavanneet tai aikoo tavata jonkun toisen jäbän treffien merkeissä sen jälkeen kun meillä on ollut aiemmin deitit ja on oletus että tulisi joskus pian toisetkin vielä tai kolmannet jopa. Siis sellaiset naiset jotka oikeasti ovat vaikuttaneet olevan kiinnostuneilta minusta. Kyllä mä ymmärrän sen että nykyaikana deittaillaan ympäriinsä varsinkin ennenkuin mitään mistään on sovittu tai suhde edennyt oikeasti johonkin mutta miks se pitää tuolleen selvästi ilmoittaa? Haluaako naiset että niistä oikeasti kilvoitellaan vai mikä tää juttu on? Mulla menee jotenkin fiilikset kyllä tuommoisista. Tapahtunut nyt kolmesti alle vuoden sisään jo.

6. sanmig

sanmig VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Koiran pitää tietää asemansa ja kuka on isäntä näissä hommissa. Se noista tulee mieleen.

Rantapallo ja Silent moment tykkäävät tästä.
  7. Brodo.Shaggins

Brodo.Shaggins Supreme leader VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Mä olen aina tulkinnut tuon niin, että epävarmat naiset yrittävät saada itsensä näyttämään halutuilta. Tietty voi olla myös jotain prinsessasyndroomaa. Turn-off kuitenkin.

Rantapallo ja Silent moment tykkäävät tästä.
  8. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    En tiedä. Nättejä naisia olleet toki kaikki ja ymmärrän jos muitakin kiinnostaa. Mutta en ymmärrä miks se tosiaan pitää ottaa esiin sellaisen tyypin kanssa josta ne vaikuttaa myös kiinnostuneilta eli minun kanssa.

9. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Kysyppä tätä näiltä naisilta. Muakin kiinnostaisi tietää, että millainen logiikka tuossa on takana.

Rantapallo tykkää tästä.
  10. sanmig

sanmig VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Olenpa samaan juttuun törmännyt ns nätiltä naiselta ( jota tosin pidin lähinnä taitavan meikkauksen tuloksena ), ja sillon hän kyllä tuntui olevan kiinnostunut, mutta kuitenkin muuten käytös treffien jälkeen oli erilaista.
    Lähinnä mieleen tuli kaikkien niiden hänen kertomien ex-juttujen ja toisaalta kohtelun perusteella, että hän oli yksinkertaisesti hieman eksyksissä miten ihmisten kanssa toimitaan, tai ei vain välitä, on mulkku tai liian lukossa edellisen seurustelun jäljiltä.
    e: Selityksiähän varmaan löytyy jos asiasta lähtee kysymään.

Silent moment tykkää tästä.
  11. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Siis oisko se kivempi jos eivät kertois missä mennään? Raukat luulevat olevansa rehellisiä, luulisin.

Sylverö tykkää tästä.
  12. Classy

Classy

Sukupuoli:
    Nainen
    Vaihtoehtoja on muutamia, mutta tietenkään oikeaa vastausta ei saa muuta kuin kysymällä. Ensimmäinen vaihtoehto on, että nainen haluaa olla jo alkuun rehellinen sinulle, että deittailee samalla muitakin, jotta ei tule myöhemmin mitään väärinkäsityksiä ennen kuin yhteiset pelisäännöt on tehty. Toinen vaihtoehto on, että naiset yrittävät viestiä omaa markkina-arvoaan sinulle eli kertoa, että ottajia riittää, joten heillä on valinnanvaraa valita, eivätkä katso ylimääräistä pelleilyä. Kolmas vaihtoehto on, että nainen/naiset eivät ole olleet alussakaan vielä niin kiinnostuneita sinusta, joten siksi tuovat esille tuon.

Minulle tuollainen tuo esille ihmisen epävarmuutta itsestään, jota pitää pönkittää tuomalla esille kuinka "ottajia" riittää ja on jonoa mistä valita.

Itselläni ei ainakaan ole ollut ikinä tarvetta tuoda esille miehelle, että olisi muitakin ketä valita ja vientiä riittää. Uskon, että sellaiset ketkä ovat sinut itsensä kanssa tiedostavat kyllä "oman arvonsa" ja kyllä sen toinenkin huomaa ilman sanomisia.

"ISO"JUSSI, Brodo.Shaggins ja -skeletor- tykkäävät tästä.
  13. miri

miri

Mä tulkitsisin ton niin, että se haluaa sanoa, että sinä ja hän ette ole eksluusivinen pariskunta. Mä miettisin tollaisen ilmoituksen jälkeen, että mitä itse siitä suhteesta haluan. Jos pelkkä kaveruus tai fwb ei riittäisi mulle, niin sit varmaan tuttavuuden tasosta riippuen joko sanoisin sen tai lakkaisin vaan pitämästä yhteyttä.

Otan osaa, tuo tuntuu kipeältä.

Sitä en usko, että joku sun ikäinen haluaisi alleviivata hänellä olevan kysyntää. Ai niin, tää mun viisikymppinen ilmoitti myös käyneensä deiteillä, siis nyt kun ollaan tässä viikon ajan näkemistä säädetty. Aattelin eka, et ok, jos hänestä ei nyt kuulu, niin sitten hän mahtoi ilmoituksellaan tarkoittaa, että löysi jotain kiinnostavaa ja haluaa keskittyä siihen. Kun viestejä kuitenkin alkoi tippumaan, niin päättelin, ettei se kovin jalkoja vievää sitten ollut ollutkaan. Tulkitsin ton lopulta niin, että hän haluaa osoittaa olevansa suora ja rehellinen ja varmaan jotain tuohon ikään liittyvää deittailukulttuuria... Asiahan ei siis olisi mulle kuulunut millään tavoin. Mutta oikeestihan se saattoi tarkoittaa jotain muutakin, ja opin tulkitsemaan tota sit vasta kun oppii tuntemaan tyyppiä paremmin.

Mutta lähtökohtaisesti tulkitsisin tollaisen viestinä, että ”Jäitä hattuun”.

Viimeksi muokattu: 15.3.2019
  14. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    No jos mä olen jostakin ihmisestä oikeasti kiinnostunut ja deitit suunnitelmissa niin en mä halua kuulla kenen kanssa se on mua ennen tai mun jälkeen deiteille menossa. Oikeesti latistaa tunnelmaa. Tulee fiilis että että toinen ei ole kovin tosissaan haluamassa tutustua juuri minuun. Rehellisyys on oikeesti hyvä asia enkä mä sulata mitään pelailuja mutta ei nyt kaikkee tarvii kertoo tuossa vaiheessa. Ja joo, alkuvaiheessa on aika normaalia tapailla muitakin ennenkuin mitään on sovittu vaikken itse niin välitäkkään jos joku tietty kiinnostaa. Myöskään parisuhteessa tai deiteillä en haluis kuulla miksi joku Ex-Petteri oli paska jätkä tai että miksi nainen häntä vieläkin ikävöi. Oma historia on ihan hyvä käydä läpi mutta edelleenkään ihan kaikkia yksityiskohtia ei ole minusta välttämätöntä kertoa. En tiiä. Ehkä olen vanhanaikainen setä.

Rantapallo tykkää tästä.
  15. sanmig

sanmig VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Paljonhan riippuu juuri siitä tavasta miten asia kerrotaan ja jos haluaa olla rehellinen ja kertoa missä mennään, sen voi tehdä paljon tyylikkäämmin ja toista ajatellen, kuin vain tehdä se selvästi ilmoitustyylisesti lihakimpaleelle.
    On nimittäin todella suuri ero siinä, että kertoo olevansa varovaisesti tapailemassa sopivia ihmisiä, kuin vain käyttäytyä tökerösti.
    Näistä vivahteista ja niiden tuomista fiiliksistä ne turn-offit tulee, vaikka kuinka toinen osapuoli voisi selitellä olevansa rehellisellä linjalla.

16. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    Joo ei tosiaan olla eksklusiivinen pariskunta enkä odota mitään omistautumista pelkästään minulle. Tän tuoteimman kanssa pari kertaa nähty. Ei mulla nyt tämän suhteen enää mitään ihmeellisiä odotuksia ole kun tässä jutussa on aika paljon muuttujia jo muutenkin. Olishan se vaan tosi paljon kivempi fiilis jos tuntis että olis toisenkin mielestä sen verran kiinnostava ettei tarviis muista deiteistään mainostaa. Ainiin, kaks näistä naisista on ollut noin nelikymppisiä ja yksi yli kolmenkymmenen jo eli ei mitään teinejä.

17. miri

miri

Kauhee, mä oon varmaan ihan hirveä yksinkertaistaja... mutta musta tuo ei nyt tarkoita mitään muuta, kuin että näillä mimmeillä ei ainakaan vielä ole lähtenyt jalat alta. Jatka säkin kattelua toisaalle, ellet ole jo hirveän rakastunut ja haluat vaan sen mimmin? Sellaisessa tilanteessa mä tekisin kaikkeni saadakseni sen kohteen unohtamaan kaikki muut: mee parturiin, kyykkää, fokusoi sun mieli kohti maalia, pue päälle parhaimmat ja sit rupeet vaan vaikka googlailemaan maailman parhaita treffi-ideoita. Äläkä unohda itseleivottuja korvapuusteja!

Muutoin: mee perjantaina baariin ja lirkuttele kaikille tytöille. Kyllä se siitä!

18. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    No ei varmasti olekkaan lähtenyt jalat alta enkä mä mitään yksinoikeutta tässä ollut peräänkuuluttamassakaan. Menisin mä itsekkin jonkun toisen kanssa deiteille tässä vaiheessa jos oikein kiinnostava tapaus olisi enkä koe että tarviis alkaa tindereitä poistelemaan. Mun mielestä ei silti tarviis toisen naamalle heittää että hei mulla onkin toiset deitit. Varsinkin jos on puhuttu että nähtäis lähiaikoina. Tulee fiilis että eipä sitä oikeasti kiinnostakkaan juuri mua nähdä.

19. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Ehkä mä olen jotenkin vanhanaikainen, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään tapailla useampaa naista samaan aikaan tilanteessa, jossa olen siis jo ollut treffeillä mimmin kanssa, jonka kanssa haluan jatkaa.

Mulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa ”pakottamaan” mitään suhdetta meidän välille, jos ei tunnu siltä, että ollaan kummatkin toisen plan A, joten tuossa Jussin tapauksessa laittaisin homman poikki.

-skeletor- tykkää tästä.
  20. miri

miri

Oisko tuossa se taikasana...

Jaa tämä sivu