Kysy naiselta!

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Deviation, 10.6.2010.

1. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos niitä kiloja on oikeasti tullut reilumminkin, syömisten siistiminen vois olla tehokkaampi tie kun kävelyllä käyminen. Yhteiset harrastukset ois tässäkin hyvä asia vaikkei ne ois mitään pingistä tehokkaampaa, koska pitävät poissa sohvannurkasta sipsejä syömästä.

2. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos olet jo nyt mennyt torjumaan toisen seksialoitteita lihomisen takia, suosittelen todellakin sitä pommin pudottamista eli että olet vain rehellinen. Tyttökin ansaitsee tietää, missä jamassa parisuhteenne on.

3. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Rehellisyys on aika pop. Kerrot rehellisesti tilanteesta ja siitä seuraa joko jotain hyvää tai sitten ero :D So simple. Ei pidä tehdä asioista liian monimutkaisia. No ei vaan, vaikeaahan tuollaista on varmaan tuoda esille. Mutta toisaalta, kyllä se halu itsensä kunnossa pitämiseen pitäisi lähteä jokaisesta itsestä, eikä sen takia että kumppania ällöttää/inhottaa. Silti, itse haluaisin kuulla kylmän totuuden, ei mitään kiertelyä.

4. Randol

Randol VIP

Pepsiinille;

Tuossa tilanteessa on aika tärkeetä ensinnäkin vähän erotella niitä omia tunteita, ärsyttääkö se kumppanin ulkoinen habitus vai se yleinen liikkumattomuus, eli ts. elintavat. Jos ensimmäinen, niin kannattaa tosiaan pudottaa pommi ja puhua ihan rehellisesti asiasta - harvoin menee kivutta mutta voi myös saada kumppanin tekemään muutoksia - mutta jos kyse on jälkimmäisestä niin mun mielestä kyse on yleisesti luonteenpiirteistä ja intresseistä elämässä; jos ei parempaa puoliskoa aidosti, oma-aloitteisesti kiinnosta liikkua niin ei kannata laskea sen varaan että se kiinnostus sieltä tulisi myöhemminkään välttämättä, vaan silloin ehkä järkevämpää miettiä miten itse voit suhtautua ko. asiaan pitkällä tähtäimellä.

5. Max131

Max131

Sukupuoli:
    Mies
    Varmaan voisi myös miettiä, että mistä ne kilot on tulleet? Ei liikkuva ihminen tuosta vaan lihoa isompia määriä ilman jotain isompia muutoksia elämäntavoissa tai -tilanteessa. Tuota kautta se varmaan parhaiten lähtee selviämään, jos on selvitäkseen.
    .
    Ja tosiaan jos ne kilot häiritsee ainoastaan vastapuolta eikä kantajaa, niin vaihtoehdot jää aika vähiin.

6. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    Mua kiinnostaa tietää, montako kiloa on tullut.

7. Poppis

Poppis

Voi syyttää. Olen ollut vuosia haluton, juurikin kun söin pillereitä. Ei tehnyt yhtään mieli, silloinen mieheni sai kerran kuussa ja sekin nopeasti kun ei tehnyt mieli. Mua teki mieli ehkä kaks kertaa vuodessa. Olis pitänyt vaihtaa toiset pillerit.

Sitten lopetin pillerit ja pikku hiljaa halutkin palasivat. Nykyään ainakin nykyinen mieheni tuskailee kun haluan niin usein.

8. Poppis

Poppis

No mä olen entiselle miehelleni sanonut että nyt pitää tiputtaa painoa tai mä lähden. No, mies on entinen, koska vaikka aluksi saikin tiputettua muutama kymmenen kiloa, mutta ne tuli takaisin kun se laihdutustarve ei tullut siltä itseltään vaan multa.

9. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    Poppis, mitä jos se haluttomuus johtuikin eksäsi lihavuudesta? Vai oliko kyseessä eri ex? Mutta joo kyllä pillerit vaikuttavat, mutta kyllä tuoreen suhteen pitäisi kompensoida vaikutukset.

10. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Nimenomaan. Ei kyllä pillerit minun näkemyksen mukaan selitä alkuvaiheen haluttomuutta. Tällöin täytyy halukkuus olla muutoinkin hyvin vähäistä, ja korkeintaan laskee noin 200% vielä :D

11. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    ...eli pillereitä tai ei, ihastus ei ole molemminpuolinen, jos pihtailua esiintyy.

12. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Toki voi olla ihastunut, mutta eihän kaikki ihmiset halua seksiä. Kuulema. Itse todellakin voin mitata ihastuksen määrän sillä, kuinka paljon panettaa :) Tosin, saattaa panettaa vaikkei olisi yhtään ihastustakaan :D

13. Pepsiini

Pepsiini

Mitähän menisin arvioimaan kiloiksi, varmaan kympin luokkaa, lähtökohtakin oli pyöreänpuoleinen. Kyllähän tässä on jotain tehtävä että olisi kaikilla hyvä olla. Tuntuu niin perhanan tekopyhältä puida asiaa täällä eikä suoraan ottaa asiaa esille. Mutta kiitokset kaikille jotka viitsivät päätään vaivata tällä asialla! :)

14. Poppis

Poppis

Ei johtunut. Koska exä ei tuolloin ollut erikoisen lihava, ja sillon kun exän lihavuus häiritsi niin kyllä mua halutti ihan vietävästi, mä vaan en halunnut exää. Exän kanssa olin kuitenkin 16 vuotta.

15. wigga

wigga

16. Homo habilis

Homo habilis

Ikä:
    24
    Sukupuoli:
    Mies
    Onko jotenkin väärä tapa kosia ilman sormusta? Tyttöystävä useasti ilmaissut kovasti haluavan menevän naimisiin mun itteni mielestä taas on aikaa mennä naimisiin ja et kyllä naimisiin kerkeää mennä ja et vois vielä jonkin aikaa oottaa jotain otettu puheeks että sitku mulla armeija ohi joskus 2016 puolella ja et talous asioita kuntoon hoidella ja vähän fundeerata niitä juttui yhessä. Toinen asia mitä tyttöystävä haluaa on että kosin sitä no mun mielestä se on ihan ok et voi kosia paljon ennen ku menee naimisiin jne... Rakkaudesta se on kii ei ajasta no ei oo sormusta ja talous asiat hoidettava kondikseen (aattelen vaan rahaa näemmä) kun kirjoitin runon ja laitoin musiikkia ja kynttilän päälle ei halunnu kuunella mun runoa ku ei ollu sormusta. Ei mun ittenikää mielestä oo väärin kosia ku jos rakastaa toista ja haluaa jakaa elämän mut kovasti kummastelen että onko jotenkin väärä tapa kosia? Ajattelin siis tästä ketjusta nimenomaan kysyä kun miehet yleensä naisia kosii.

17. D.Yates

D.Yates

Onko reisillesi tultu? Siis ennen yhdyntää / runklimista tai muuta kyseiseen lopputulokseen tähtäävää tahallista härnäystä.

18. Kiddo

Kiddo In Conspiracy With Satan

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Nainen
    Mua hymyilyttää aina tuollaiset yliromanttiset odotukset naisten tahoilta. Onko väärää kosia ilman sormusta? Tuohon löytyy varmaan yhtä monta vastausta kuin on vastaajaa, mielipidekysymys. Mun mielestä ei ole väärää. Mua ei ole koskaan edes kosittu, vaikka sormus sormesta löytyykin. Asiaa sivuttiin yhdessä aina silloin tällöin ja lopullinen päätös tehtiin yhdessä keskustellen. Mä vaivaantuisin kaikesta "no kun näin kuuluu tehdä" -meiningistä. Ja haluan valita sormukseni itse :D

19. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    Mua kosittiin aikanaan ilman sormusta, joka hankittiin vasta naimisiin mennessä. Ei siis kihloja ollenkaan.

20. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos sun tyttöystäväsi on kovasti ilmaissut halunsa mennä naimisiin sun kanssa, niin teknisesti ottaen sun tyttishän on kosinut sua ilman sormusta.

Ei kai siinä mitään virallista ainoaa ja oikeaa tapaa ole, jotkut käy valkkaamassa ja ostamassa sormukset myöhemmin yhdessä, jotkut ostaa ennen kosintaa ja sitten toinen leikkii yllättynyttä, jotkut käyttää suvun perintösormusta, jotkut ei hommaa sormuksia ollenkaan. Kosintahan on se kysymys, sormusta tarvitaan sitten vasta sen myöntävän vastauksen merkiksi. Mun mielestä on kyllä ehdottoman väärä tapa jättää vastaamatta kosintaan, jos ei saa juuri haluamaansa proseduuria, joten kiukkupotku tuossa tilanteessa on vähän...noh. Toisaalta tulihan tuossa sentään suostumisen ehdot kirkkaasti selviksi, joten sikäli mukavan avointa viestintää.

Jaa tämä sivu