Kyykky ja perse?

Viestiketju osiossa 'Treeni' , aloittaja Fail, 6.4.2012.

1. Fail

Fail

Tossa pari kuukautta sitten tuttu sanoi että oot kehittyny kyllä roimasti (tullu 15kg nyt äkkiä, suurin osa lihasta koska lihasmuisti) mutta huomautti että noin isolla perseellä ei lavoille kyllä astella. Siitä lähtien oon pannu merkille että perkele se perse tosiaan on ku brasilialaiselta rannalta! Ennen tuota huomautusta en ees tienny että mulla on perse, joten en tiiä oliko tollanen alunperinkin vai onko tullu jalkatreenin myötä. Ruvennu pelottaan oikeen kunnolla kun se on nyt jo niin iso, ettei vaan kasva enempää. Tuntuu, että vaikka perseessä ei mavessa/kyykyssä tunnu mitään, niin kuitenkin se koko liike menee takareisiltä perseelle ja tästä tulee semmonen kierre ettei ne takareidet kehity ollenkaan ja perseestä tulee vieläki isompi. Onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa ku lopettaa kyykkääminen ja maastaveto ja vaihtaa esim. jalkaprässiin jalat alareunalla, sjmv varpaat käännettynä sisään, ja jalkaojennuksiin/koukistuksiin jne jne. persettä käyttämättömiin jalkaliikkeisiin?

Uskon hyvin pitkälle Layne Nortonia siinä, että voima on tärkeää massanhankinnassa, tuosta voi lukea täältä lisää. Oon siis normaalisti treenannu alkuviikosta juuri isoja liikkeitä kuten kyykky/mave toistoilla 3-5, mutta niitä on tullu tehtyä myös loppuviikon massatreeneissä. Eli jos tekisin tälläsen muutoksen että pidän alkuviikon entisellään mutta vaihdan massatreenien liikkeet noihin edellämainittuihin persettä käyttämättömiin, niin tällä tavalla varmaan pysyis gluteus maximukset aisoissa?

2. Oranki

Oranki The Pink Chocobo

Sukupuoli:
    Mies
    No etukyykkyä, jos meinaa elämä mennä pilalle sen perseenkasvun takia. Et saa niitä pakaroita kokonaan pois eliminoitua kuin jollain vitun reisiojennuksilla ja niillä pelkästään ei oo kyllä kukaan saanut vahvoja/isoja reisiä.

En kyllä henk.kohtaisesti ymmärrä tommosta, kaikki voima lähtee enemmän tai vähemmän perseestä!

3. Herrne

Herrne

Mulla katos perseestä 2/3 kun laihdutti 8kg... Kokeile samaa, ellet ole jo tiukassa kunnossa :)

4. voidi

voidi

Kaupunki:
    Hämeenlinna
    Samaa vikaa, rupeaa perse olemaan pikkuhiljaa jo huvittavan kokoinen muuhun kroppaan verrattuna :D

5. oobee

oobee

Ikä:
    33
    Samaa vikaa täälläki, perse rupee olee aika hyvän kokonen ja kasvaa kokoajan. Tosin tonne alaselkä/perse-osastolle mulla tuntuu eniten rasvaa kertyvän. Oon kuitenkin vakuuttunut siitä että kun joskus laihdutan löllöä pois ni takalisto pienenee merkittävästi.

6. Fail

Fail

Jehhhes en oo ainoa :D

Jos nyt arvioita heitellään ni rasvaprosentti siinä 12-14% maisemissa, eli rasvaa nyt ei kuitenkaan ihan hirveästi ole. Justiinsa 7 viikon kesädieetti menossa, sen jälkeen näkee mitä on pyrstöstä jäljellä.

7. The Monkey

The Monkey

Justiin oli jossain roskalehdessä juttua, että tutkimuksen mukaan muijat öögaa ekana miehen peppua. Eli kannattaa olla peba kuosissa ;)

8. Slrt

Slrt

Mun mielestä tuo on vaan hyvä merkki että tekee kyykyn oikein. :D

9. Uzeeh

Uzeeh

Rasvaa pois persuksista niin huomaa, ettei se perse oikeasti olekaan vielä niin iso. Ongelmana on ennen kroonisesti alikehittyneet pakarat reisiin ja alaselkään verrattuna kuin toiste päin (johtuen yleensä suoraan pakaroihin kohdistuvien liikkeiden puuttumisesta).

10. matsku-

matsku-

totta, rasvaa pois niin ei se perse olekkaan niin iso kuin on kuvitellut. Naturaalina tuskin persettäs saat isoks, tosin semmosen vaikutelman toki saa jos et treenaa tarpeeks kunnolla yläkroppaa vastapainoksi. Eli jalkatreenit minimiin ja ylläpitoa niille jatkossa, ja sitä etukyykkyä.

Jaa tämä sivu