Lihaa tytöille!

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Anne P, 11.5.2006.

1. Poppis

Poppis

En ymmärrä tuota tekopyhyys juttua. Mä voisin ottaa miehekseni minkä tahansa kuolaamani miehen, toki mikäli sen luonne on sellainen että siedän sen kanssa eloa.
    Mä en ottaisi miehekseni sellaista johon en tunne seksuaalista vetoa. Ja oon hyvin visuaalinen nainen ja miehellä täytyy olla jonkin verran lihasta ja vähärasvainen vatsa. Siitä en tingi.

2. Poppis

Poppis

Juu nuo aasialaiset on kyllä mun mieleen!

3. Lonewolf

Lonewolf

Sukupuoli:
    Mies
    Sorry @Sylverö mutta ihan pakko.
    Ooks aatellu kuuklata joko sitä komeaa tai handsome? Varmaan kaunista miestä kuuklaamalla vastaukseksi ei tuu komeita miehiä.

Ja tähän vielä loppukevennys

"If sex between two people is called twosome, and sex between three people is called threesome, why the hell do women call me handsome?"

Ja ny poistun taas taustalle seuraamaan, häiriköimästä naisten ketjua.

4. miri

miri

5. Ginger81

Ginger81

Mulle ei sillä kropalla ole niiiiin suurta merkitystä, mutta naamalta vaadin aika paljon, mitä tulee näihin "kuolaamiini" miehiin.
    Naama, tukka, sopiva määrä karvaa oikeassa paikassa... Jes pliis.

Lihaksia vain sen verran, että näkee jotain tehneen. Liian körmyt miehet on mulle totaalinen no-no.

6. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Jos en ois kaljuuntuva paska, niin mulla ois just tommonen tukka. Saatana.

7. Poppis

Poppis

Mä en vissiin tykkää komeista miehistä :LOL: No Clooney on noista ihan ok.

Mulle iskee esimerkiksi Statham.

Ja sitten nämä kamppailijat on kyllä kuumista kuumimpia!
    Oikeastaan ihan sama millainen naama noilla kamppailijoilla on kun huomio kiinnittyy ihan toisiin asioihin :nolo:

hplb ja Fea tykkäävät tästä.
  8. Ginger81

Ginger81

^On se hassua, kun mä en näe noista kenessäkään yhtään mitään mielenkiintoista. :LOL: Mut onneksi makuja onkin monia!

Toi Mirin laittama pitkätukka sitten taas, uuuuuh mitkä silmät ja tuo naama muutenkin oikein hyvä.

Tuon maailman komeimpien miesten listan miehistä kukaan ei ole mitenkään spessu, mutta ymmärrän miksi he ovat siellä. Tai no kaikki muut ymmärrän, paitsi en Ryan Goslingia. :confused:

Mun täydelliset miehet; Charlie Hunnam ja Jake Gyllenhaal.

Liitetyt tiedostot:

Classy tykkää tästä.
  9. Poppis

Poppis

Onneksi meillä on eri makuja.
    Mä taas en tiedä montaakaan miestä jolle sopisi pitkät hiukset. En tykkää miehistä joilla on pitkät hiukset.
    Mulle on miehen kropalla suurempi merkitys kuin naamalla. Täytyy olla todella ruma että naama häiritsee.

Luni tykkää tästä.
  10. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Onhan Ryan Gosling soma.

11. miri

miri

Mäkään en huomaisi noita Poppiksen miehiä:nolo:. No pyllyn voisin salaa vilkaista. Jake Gyllenhaal on sitä menninkäisosastoa, kuten se postaamani pitkätukkakin. Ne on livenä vastustamattomia, mutta jos haluaisi löytää vaan miehen jossa silmä lepää, niin kaipaisin hiukka enemmän haltijaverta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

Löysin pari komistusta! Nää ei kyllä ole lihaisia, söpöjä vain.
    C33BF188-84FA-4DBB-835D-265C2CF8A618.jpeg
    Matthew Noszka. Tässä on sitä haltijaverta. Ja vaaleaveriköt on mun makuuni. Oisinpa muutaman vuoden nuorempi ja asuisin ton naapurissa, niin joogaisin joka aamu nakuna parvekkeella:LOL:

F0E51595-8FE1-4BFC-82BB-DF8D1430A5EC.jpeg
    Nick Bateman, haltijaverta yhdistettynä johonkin merenneitomieheen. Ehkä kundin silmissä on kuitenkin hiukka liian narsistinen tuike mun makuuni, vaikkei saisi arvostella jos ei tunne.

3EDB6D1F-2DBC-4306-9A2A-6DAE7A50ED3D.jpeg
    Scott Eastwood. Tää ei oikeastaan edes näytä satuolennolle vaan ihan tavalliselle jästille, mutta ihastuin katseeseen. Ja kiva tukka!

91404F0D-1450-4E2C-BE88-7D2C2A2A6999.jpeg
    Marlon Texeira. Merenneitomiesosastoa. Ihanan pörröinen kuva.

Ginger81 tykkää tästä.
  12. Poppis

Poppis

Äh, liian poikasia. Eastwood ja Bateman vois säkällä vielä mennä jos ne keskustelisi kiinnostavista aiheista.

13. miri

miri

Joo, ymmärrän ton poikasjutun. Mutta on niin vaikeaa löytää komeita aikuisia Miehiä, jotka ei näyttäisi vaarilta tai menninkäiseltä :cry:

14. Poppis

Poppis

Ymmärrän pointin. Mun mielestä mies voi olla kyllä harmaa, mutta sitten pitää olla todella paljon karismaa. Tunnen yhden yli 60-vuotiaan miehen joka on niin karismaattinen että kävelisin kyllä ylpeydellä hänen käsipuolessa kaupungilla. Hän on kutakuinkin isäni ikäinen.
    Useimmat tavalliset keski-ikäiset miehet on kyllä vähän mitäänsanomattoman näköisiä ja oloisia.

15. miri

miri

Niin, ja siis onhan niitä komeita miehiä maailma pullollaan, mutta kun ei ole sillei jaksanut seurata maailman menoa, niin kaikki nuo vanhat kuolattavat päässeet vanhenemaan samaa tahtia itteni kanssa, ja yhtäkkiä ei muka tiedä ketään komeaa julkkista. Mutta toi Matthew Noszka on löytö! Se on nyt 26v, ja empiirisen tutkimukseni jäljiltä olen tullut siihen tulokseen, että miehet puhkeavat kukkaansa noin 27-vuotiaana, joten ei mene kuin pari vuotta ja Matthewissa alkaa olla sitä aikuisen miehen karismaa :)

16. Vidamic

Vidamic

Minusta se on sitten vielä eri asia että mitä pitää kuvissa hyvännäköisenä ja mikä sytyttää irl. Mä en hirveästi vietä aikaa miesten hottiskuvia selaillen, saatan toki pysähtyä hetkeksi katsomaan esim instassa sportti/bodaus-sivuilla jos tulee kiva runko vastaan. Ne kuvat ja videot yms mitä on, niin ei ne mussa ertyisemmin mitään himoja herätä, lähinnä saman luokan sykähdyksiä kuin jonkun kiva sisustus, maisema, kukkapenkki, tatska tai mitä nyt onkaan. Mutta jos pitää hahmotella minkälainen mies sitten kuvavirrassa pysäyttää scrollailun hetkeksi, on jollain tapaa rouhea, lihaksikas, miehekäs. Söpöt sliipatut hipsteripojat ei niin innosta ja kyllä se bodatumpi runko paremmalta näyttää kuin maratoonari. Bodailu nyt kiinnostaa lajinakin niin ei se nyt niin outoa ole että intohimoisten salityyppien fysiikkakin miellyttää. Momoa ois aika jees lyhyellä tukalla, Statham, se Pako-sarjan isovelityyppi, the Rock (mikä sen oikea nimi nyt oli?) mitä näitä julkkis sankareita nyt on. Jostain syystä kaikki kuumat päiväunet ja fantasiatkin on kohdistuneet sellaisiin miehiin joiden kanssa oikeastikin on ollut jotain meneillään, en muista että olisin jostain julkkiksista tai mielikuvitusbodareista ikinä fantasioita rakennellut.

Tosielämässä en ole ikinä kyllä mikään kiiltokuva kädessä miehiä haeskellut tai niihin kuviin tai mihinkään ihanteeseen tai checklistiin vertaillut. Varsinaista ihannetta on vaikea kuvaillakaan kun todellisuudessa hyvin monennäköiset miehet on saaneet sukat pyörimään jaloissa. Ja vastaavasti olen ollut tilanteissa missä lihaksikas, komea, hyväkroppainen ja kaikin puolin ulkoisilta puitteilta ja käytökseltään priima mies yrittänyt iskeä silmää eikä pientäkään kipinää ole syttynyt. Mutta kun nyt miettii niitä miehiä joita kohtaan on elämässään vetovoimaa ja himoa kokenut niin eivät kyllä muistuta toisiaan ulkoisesti, eikä kukaan ole ollut mikään instan täydellinen kiiltokuvamies. Komeita kyllä kaikki, minun mielestä ainakin.

Jotainhan siinä ulkonäössä pitää olla ehdottomasti että homma lähtee etenemään, en usko että seksuaalista vetoa pelkästään älyllisten tai tunne-ominaisuuksien perusteella voi tulla, itselle ei ainakaan. En usko että pystyisin harrastamaan seksiä tai kiinnostumaan miehestä jota en pitäisi puoleensavetävänä. Enkä kyllä päätyisi sänkyyn edes sellaisen miehen kanssa joka olisi omissa silmissäni korkeintaan ihan jees. Hygienia, tietyllä tasolla edes itsestään huolta pitäminen, terve itseluottamus, hyvä ryhti, pilke silmäkulmassa ja hyvä käytös on jo isossa osassa. Loput ulkoiset yksityiskohdat ja niiden kombinaatiot voi sitten vaihdella kovastikin kun ihan livenä kemioita mittaillaan.

miri ja Luni tykkäävät tästä.
  17. J.Jake

J.Jake

Kaupunki:
    Helsinki
    Onpa faijansa näköinen! Gran Torinossa en edes tunnistanut.

18. miri

miri

^^Erittäin hyvin sanottu.

Mulla on muuten moniin kavereihini nähden kauniimpi miesmaku. En mäkään kuitenkaan sliipatuista miehistä tykkää, tukka pitää vähintään olla pörrössä, sänkykamarikatse ja parin päivän sänki, ja ylipäätään sellainen itsekeskeisyys ja ulkonäkökeskeisyys on tosi turnoff. Sit toisaalta on monia kavereita, jotka tykkää vielä kauniimmista miehistä kuin mä, sellaisista androgyynisemmistä. Ymmärrän kyllä sitäkin. Ihminen voi olla niin monella tavalla kaunis. Mun nuoruuden päiväunia oli mm. River Phoenix ja Keanu Reeves, ja nehän on aika herkkiksiä. Ja tosiasiassa mullakin on sitä menninkäissilmää, menninkäinen lisämausteena tekee miehestä sellaisen rutisteltavan.

Tän hetken tähtitaivaan viehättävimpiä olentoja on musta se Chris Hemsworth, mutta siinä viehättää ennenkaikkea kokonaisuus. Ilman upeaa kroppaa ja itsellistä asennetta sen kasvot ei yksistään yltäisi maailman upeimman miehen pallille. Sitä googlatessa tuli muuten vastaan tällainen treenimainos

View: https://youtu.be/BCuwDhmiOFQ

En ite ikinä jaksa noudattaa tollasia ohjattuja treenejä, mutta ehkä se Hemsworthin kannustamana menisi:rolleyes:

19. Poppis

Poppis

Kyllä minäkin treenanisin mielelläni paidattoman Hemsworthin kanssa :nolo:

20. Alicia

Alicia

Pietro Boselli

hplb, miri ja Delgado tykkäävät tästä.

Jaa tämä sivu