Miehelle tulosta baarissa - lyhyt oppimäärä

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Jan-81, 20.6.2007.

1. eventa

eventa

Mä en kans ymmärrä kun on baareissa liikenteessä niin kaikki aina yrittää iskeä, viimekski ku olin baarissa;

Oven vieressä seisoskellut mies: Iltaa.
    Minä: Joo, ei kuule kiinnosta
    Oven vieressä seisoskellut mies: Se olis kakskymppii.
    Minä: Hei ihan oikeesti, pidätsä mua jonain horona?
    Oven vieressä seisoskellut mies:
    Otatko takin pois?
    Minä: V**un pervo, et kai sä tosissas kuvittele et mä sun kanssa alkaisin johonki hommiin.

No onneks selvisin tästä creepystä ja menin sitte tiskille nojaileen ja siihen tulee saman tien joku jannu pöydän toiselle puolelle;

Jannu: Moi, mitäs joisit?
    Minä: Voi v***u, mikä teitä oikein vaivaa, mua ei todellakaan kiinnosta.
    Jannu: Eiku mä vaan halusin tietää otatko sä jotain.
    Minä: Hei urpo, mä oon varattu.

Lähin siitä sitte menee grillin kautta ja siellä oli joku karvakäsi joka kyseli jotain pervoja. "Otatko makkaraa sun lihiksen väliin"!! Ihmiset on ihan sairaita!

2. Randol

Randol VIP

No etpä kyllä itsekään kauhean tyylikkäästi antanut rukkasia jos heti eka kommentti on "Joo, ei kuule kiinnosta" :D

3. Sft

Sft

Tais mennä juttu vähän ohi? :)

4. Randol

Randol VIP

Voi olla, en lukenut kuin tuon postin :D

5. eventa

eventa

No mä nyt olin vähän tuohtuneessa tilassa siinä kohtaa. Taksikuski oli just kyselly multa et mihin olin menossa. Joku ihan selkee friikki stalkkeri!

6. number_one

number_one Kädenvääntäjä VIP

Ikä:
    34
    Sukupuoli:
    Mies
    Ainoo etu baarissa suhteessa moniin muihin ajanviettopaikkoihin on juurikin tuo suuri mahollisuus pariutua. Jos tykkäät vaan tanssia ja kuunnella musaa, jää kotiin ;) Moni mies ois erittäin otettu tommosista aloitteista..

7. Sft

Sft

Olenkin aina tiennyt, että minä oon aika nirso muihin miehiin verrattuna..

8. Penelope

Penelope

Sukupuoli:
    Nainen
    Anteeksi, mutta nyt on ihan pakko: :face:

Ja yleisesti, tarkoitatko siis, että jos ei ole 'metsästysmielessä' liikkeellä tai seurustelee, on jotenkin vähemmän oikeutettu lähtemään baariin?

Ai niin, multa yksi mies kysyi eilen kaupan kassalla 'löytyykö bonuskorttia'? Pervå varmasti sekin.

9. vokot

vokot asiallista keskustelua, Onely

Baariinhan nimenomaan mennään viihtymään, ei sielä ole mitään pariutumistavotteita, paitis niillä "urpoilla" jotka tulee vaan käymään baarissa ennen yökerhoon siirtymistä. Anteeksi,anteeksi, rumasti sanottu. Mutta välillä vaan vituttaa kattella niitä geelitukka trendipoikia jotka tulee kukkoilemaan kesken rauhallisen keskikaljottelutuokioni.

Ehkä mä oon vaan kateellinen ,saattaa johtua siitäki.

10. Fea

Fea I found my inner bitch and ran with her.

Ikä:
    36
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kävin juomassa kaakaota, katsomassa kun kaveri joi kaljaa ja kuulemassa totuuksia, kutakuinkin näin:

Kaveri: "Pistit sitten vihdoin lusikat jakoon. Pitäiskö sua sitten lähteä ulkoiluttamaan tässä joku ilta, käydään katsomassa onko tuollaisella vanhalla ämmällä vielä vientiä. Voin kotona ilmoittaa, ettei se lauantain parisuhdeilta onnistu."
    Minä: "Niin, jätät tyttöystävän kotiin ja lähdettäisiin kahdestaan liikenteeseen ja sitten ihmiset luulisi taas, että ollaan pari."
    Kaveri: "Niin joo. ...vaan turhapa sun on muutenkaan näytille lähteä. Onhan se jo monesti todettu, ettei paskasta konvehtia saa vaikka kuinka sitä pakkelia pistäisit."
    Minä: "Hah. Luin muuten netistä, että jotkut miehet saa naisia vittuilemalla niille."
    Kaveri: "Älä leiju siinä, minä sua ottaisi vaikka lahjapaketissa tuotaisiin. Jonkun sulle pitää näitä totuuksia kertoa ettei tule yllätyksenä, että se on vaan alamäkeä sitten."
    Minä: "Ja sitä paitsi, vittuilu on välittämistä?"
    Kaveri: "Niinhän se on."

Vielä kysyi, että pitäisikö sitä kuitenkin viedä mut tyrkylle lauantaina. Sanoin, että lauantaille on kyllä jo seuraa ja suunnitelmia.
    Kuulemma koiraa ei lasketa seuraksi tai juustohöylällä ranteiden auki nirhaamista ei lasketa suunnitelmiksi. Hmph. :jahas:

11. opinions

opinions

Mä näkisin että siinä sulla on hyvä kaveri.

12. Fea

Ikä:
    36
    Sukupuoli:
    Nainen
    On sillä hetkensä.

13. vokot

Haluis panna sua.

14. opinions

opinions

Mulla o yks vastaava, mimmi tosin. Viimeks kun olin jutuissa joku viikonloppu ilta ku olin kotona ni se kyseli "ootko runkkari alkanu homoks, vai mikä saatana ettei baarista enää pillua kelpaa ettiä?"...
    Ihana mussukka....

15. number_one

number_one Kädenvääntäjä VIP

Ikä:
    34
    Sukupuoli:
    Mies
    Heh shiiiiit :D

16. Fea

Ikä:
    36
    Sukupuoli:
    Nainen
    Ai noinko se nykyisin ilmaistaan? No ei tuu tapahtumaan. :D Pitää tarvittaessa muistuttaa jo vuosia sitten annetusta kaverikortista - vielä kun löysin tällaisen helposti jaettavan ja toimivan mallin. Alkuun vain "Now that I'm single..."

16ayw0m.png

17. vokot

Ei se sun kans kaljalla kävisi jossei haluisi panna. Tai en mä ainakaa kävisi semmosten naisten kans joita en haluisi myös sillälailla.

18. PixieDust

PixieDust

Mä meen baariin nimenomaan kuuntelemaan musaa ja tanssimaan, plus viihtymään kavereiden kanssa. Pariutuminen tapahtuu jos on tapahtuakseen, mutta en mä koskaan lähde pelkästään sen takia.

19. Pandakarhu

Pandakarhu

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Mikset? Pitääkö kaikkien naispuolisten kaverien olla sellaisia, että haluat niitä myös panna? Mites sitten kaverien vaimot tai naispuoliset sukulaiset, serkun kanssa ei voi juoda olutta?

20. vokot

Pitää ja ei ole kokemusta. En näe mitää syytä käydä semmosen naisen kans ulkona jota en koe viehättäväksi(pantavaksi). Mieluummin käyn yksin. Mulla ei siis ole mitään tarvetta nähdä ketään vain sen takia että sais jutella, koska en harrasta sitä. Mieluummin olen hiljaa.

Jaa tämä sivu