Naisen orgasmi

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja doya, 24.11.2006.

1. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Klaukkala
    Eikös noita orgasmeja voi mieskin saada jopa ilman kosketusta? Vai selittyykö märät unet esim sillä että kalsari-tontut käy yöllä salaa kullin nuppia silittelemässä niin rajusti, että aamulma heräät mällit lakanoilla? Jos siis nukut alasti. Kyllä varmasti jos nainen saa miehen tarpeeksi kiihottuneeseen tilaan, niin kyllä sillon riittää vaikka se munan tyven hierominen. Ehkä te naiset ette vaan ole osannut kiihottaa miehiänne niin lujasti?

Kyllä minäkin olen semmoisien naisten kanssa ollut joiden klitorista ei tarvinnut mitenkään huomioida orgasmin saavuttamiseksi. Joskus on jopa ollut naisen orgasmi niin herkässä ettei tarvinnut kun muna laittaa sisään niin jo tuli.

2. Delgado

Delgado Banners flying VIP

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Nainen
    Klitoris nyt kuitenkin sellaisessa paikassa ja vaatii usein sen verran tasalaatuisen stimuloinnin että miehen on tosi vaikea sitä käsitellä monissa asennoissa mitenkään kelvollisesti ja samalla hoitaa oma osuutensä pökkimisestä. Mä en nyt jotenkin kyllä hahmota että miten se, kumpi sitä klitorista käsittelee, tekee seksistä enemmän tai vähemmän yhteistä kun joka tapauksessa seksi on samaan aikaan kaikkea muutakin. Kyllähän jos mies liikuttaa itse itseään niin suurin vaikuttaja omaan orgasmiinsa on hän itse eikä tämäkään mitenkään ole siitä yhteisyydestä pois.

@JP Fux @Grandie aivothan ensi kädessä orgasmin aiheuttavat, tosin olettaisin että aivojen pariksi tarvitaan (naisella) klitoris hermoineen ja jos klitoriksen pystyisi poistamaan jotenkin kokonaisuudessaan, myös ne haarat jotka menevät emättimen ympärille (ja jotka ovat vastuussa niistä "emätinorgasmeista"), niin orgasmit loppuisivat siihen. Myös unissaan saadut ja vastaavat.

Ginger81 tykkää tästä.
  3. tokoro

tokoro

Mitä se kisumisu täällä selittää, ettei mies tule jos koskettaa vain peniksen juureen? Ei ainakaan mun tarvitse kullin nuppia alkaa kiillottamaan tullakseni. Lisäksi on ollut naispuolisia kumppaneita, jotka tulee jo siitä kun laittaa käden housuihin, ilman mitään klitoriskontakteja. Kyllä se kiihoittuminen on aivoista kiinni enemmän kuin tuetyn kehonalueen hankaamisesta. Onkohan kisumisu trolli?

4. Delgado

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Nainen
    ^Tuun mäkin joskus unissani tyyliin kerran kolmessa vuodessa, en mä nyt silti menisi sanomaan että en tarvitse muuta kuin ajatuksen lauetakseni, koska olisihan se vale koskien ehkä 999 orgasmiani tuhannesta. :D Vaikka ne orgasmit aivoista tulevatkin niin tarvitaanhan siihen nyt yleensä kuitenkin myös se oikeanlainen kosketus ja harvempi mieskään taitaisi tyytyväinen olla jos orgasmit aina pitäisi yrittää saada kullin vartta puristelemalla, vaikka oikeanlaisissa olosuhteissa sekin voisi laukeamiseen riittää. ;)

Kisumisu tykkää tästä.
  5. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    No ensinnäkään mulla ei edes puolet naisista ole tarvinneet klitoriksen stimulointia käsin, vaan sen on saanut pelkästään valitsemalla sopivia asentoja. Niiden kanssa jotka ovat käsin stimuloinnin tarvinneet, on löytynyt helposti asentoja joissa siihen munkin kankeat nakkisormet yltää. Mm naisen ollessa mahallaan tyynynpäällä ja mies päällä, luulisi jokaisen sormet helposti yltävän ja pystyvän sillä jopa melko luovasti leikkimään.

Seksi on myös mulle aika pitkälle kiusoittelua ja se on hyvä kun voi hiljentää ajoissa ja antaa toisen odottaa ennen räjähdystä. Jokainen ei klitorishinkkauksellakaan tule panoista ja silloin hommaan usein helpottaa kieli ja g-pisteen stimulointi sormin. Tän nyt ei ollut tarkoitus olla mikään seksioppitunti, mutta on sillä mulle aika iso ero saako toinen orkun vaikka kynnet kiinni mun pakaroissa tai mun hiukset sen nyrkissä, kuin että panen takaapäin ja koskettelen korkeintaan selkää ja peppua toisen hieroessa itselleen orgasmin.

Mutta tääkin on se että ei sunkaan delgado tarvitse tajuta mun ajatuksenjuoksua. Voidaan harrastaa ihan omanlaistamme seksiä :D. Mä en aio jatkossakaan leikkiä omilla nänneilläni ja kasseillani panon aikana. Olkoon sitten vaikka sovinismia mutta se on naisen homma.

6. tokoro

tokoro

Hm.. siis kullin nuppihan on lähinnä kosketuksesta ärsyyntyvää, melko tunnotonta aluetta.

7. Kisumisu

Kisumisu VIP

Minä olen myös saanut kerran orgasmin unen ja valveen rajamailla pelkällä rentoutushsrjoituksella mutta siitä en pystyisi tekemään takuuvarmaa käytäntöä samoin kuin klitorisstimulaatiosta.

8. Kisumisu

Kisumisu VIP

Eikö sinulle toimi se kohta nupin alla? Näin ne ihmiset on erilaisia, joten hyvä että kommunikoidaan!

9. Kisumisu

Kisumisu VIP

Sori kun kirjoitan näihin pätkissä. En tarkoituksella spämmää.

Minustakin on mukavia sellaiset asennot, missä saan ilman omia tai miehen sormia. Lähetyssaarnaaja on suosikkiasentoni jos mies vain tulee tarpeeksi lähelle. Mutta on mukavaa sekin, että minä tulen miehen sormista ja sekin on kivaa, kun saan orgasmin omilla sormillani. Joskus on kiva tulla jossain muussa asennossa kuin niissä missä sormia ei tarvita. Esim. takaapäin on kiva tulla niinkin, että mies keskittyy vain panemaan kovaa ja itse huolehdin klitoriksesta. Mies ei ole lainkaan turha silloin. Yksi mies tykkäsi eniten asennosta missä istui selkä suorana polvet koukussa ja lonkat auki, ja se ei todella tuntunut klitoriksessa, mutta oli muuten kiihottavaa katsoa miestä, joten nautin kyllä seksistä vaikka itse hoidin klitoriksen.

Mutta oletetaan että nainen ei saisi kuin satunnaisesti yhdyntäasennossa, olisiko sinusta silloin parempi että nainen sitten saa vain satunnaisesti, kuin se että nainen hoitaisi omin sormin orgasmin joka kerta kun asento ei riitä?

Onhan se kivaa kun toinen saa orgasmin kun kosken häntä, mutta jos nyt kävisi niin että toinen ei yhdynnässä tulisikaan, niin olisiko parempi sitten tyytyä siihen että tällä kertaa ei vain saanut kuin että sitten hän vaikka runkkaisi itsensä loppuun?

Seksihän on kivaa kaikissa asennoissa ja sen aikaa mitä seksi kestää, joka hetkestä nautitaan. Ei se tee seksitapahtumaa huonoksi, jos orgasmin eteen tehdään mitä tahansa mikä hyvältä tuntuu. Jos joku nainen saa ainoastaan omilla sormillaan tai nuolemisella, miksi pitäisi hyväksyä että tämä nainen ei sitten koskaan saa yhdynnässä, vaan ainoastaan sitten kun saa suuseksiä? Jos nainen haluaa laueta niin että hänellä on penis sisällä, miksi sitä häneltä eväisi? Miksi on sääntöjä siitä miten nainen saa tulla? Miksi ei vain voi olla seksiä joka päättyy orgasmiin, jos orgasmia tekee mieli?

Itse tykkään ottaa suihin ja parastahan siinä on kun toinen laukeaa. Se ei kuitenkaan ole minulta pois jos mies haluaa vaikka runkata päälleni, jos se vain hänelle toimii. Yhtä lailla on kiva kun mies saa orgasmin omista käsistään samalla kun koskettelen häntä tai kun hän katsoo minua. Jos mies haluaisi kääntää selän ja runkkaisi seinään, sitten voisin kokea, että taidan olla pelkästään häiriötekijä. :D

10. Delgado

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Nainen
    Mä olen varmaankin tuhansia kertoja harrastanut seksiä toinen käsi siellä omien jalkojen välissä, voin vakuuttaa että toisen käden kynnet saa silti upotettua mieheen ja mies voi myös samalla tehdä mitä huvittaa eikä seurata vain sivusta minun runkkaamistani. Seksi muuttuu miehen kannalta aika vähän sen seurauksena, missä naisen toistä kättä pitää tai jos nainen vaikka olisi yksikätinen syntyjään. ;)

Mutta vitsit sikseen, tämä on jokseenkin mulle sikälikin henkilökohtainen ja aika vaikeakin aihe käsitellä että mulle ei suinkaan ole vieras ajatus se, että epäilen miehen arvottavan päässään seksiä minun orgasmini teknisen toteutuksen yksityiskohtien perusteella - siis että minun tarpeeni hoidella itse oma klitorikseni on pois mieheltä ja pettymys hänelle verrattuna siihen riemuun, joka tulisi jos hän itse olisi sen tehnyt. Syy tähän tarpeeseen on yksinkertaisesti se, että yhdelläkään toisella ihmisellä ei koskaan ole sorminäppäryys ja ajoitus ollut riittävä homman hoitamiseen niin, että minua joko ei satu tai että seksistä tule muuten todella hankalaa säätämistä, jossa miehen pitää yrittää kahta asiaa samaan aikaan huonolla menestyksellä. Tämä on minulle surullinen asia siksi että se kuitenkin aina taittaa terää siitä seksistä saatavalta ilolta, kun jossain pääni kolossa mietin että eikö se nyt olekaan niin hienoa kun se orgasmi tulikin näin eikä noin.

Nurinkurista ja epäreilua se on siksi, miten epäloogista se "arvottaminen" on - kuten jo mainitsin, itsehän mieskin omaa penistään seksin aikana operoi ellei ole alla, ja sitten taas jos nainen saa orgasmin hieromalla klitoristaan miehen häpyluuta vasten tms, niin tilanne ei oikeastaan eroa mitenkään sen osalta kuin että siellä olisi ne sormet paitsi että nyt mies yhtäkkiä ei olekaan harmistunut kun ajattelee että orgasmi tulikin hänen ansiostaan, vaikka jälleen nainen teki sen itse. Koitan rationalisoida asiaa juuri sillä, että tällaisen pohtiminen on typerää, koska mitä väliä sillä on, kenen sormet siellä on tai mihin sitä klittaa hinkataan, ihan hölmöä siitä ottaa stressiä ja ei siitä kukaan mies pahaa ajattele, right? Mutta sitten, jos nyt rehellisesti sanon tarkoittamatta tätä sinua kohtaa hyökkäykseksi, minä juuri sain todisteita sille, että ihan konkreettisella pohjalla ne minun vainoharhaiset epäilyni kuitenkin seisovat, tätä arvottamista todella tapahtuu. Mulle olisi aika paha paikka, jos saisin mieheltä vihjailevan tai suoran palautteen, että hänestä ei ole niin kiva että minun orgasmini tulee itseni avustamana eikä hänen, menisin varmaan aivan totaalisesti lukkoon laukemisen osalta sillä vaikeapa minun tuossa olisi mitään muuttaa miehen näkökulmasta parempaan.

Näen kyllä täysin sen, että onhan se tosi hienoa fiilis saada seksikumppani nauttimaan ja sillä tavalla, että itse kokee soittaneensa sitä kumppania kuin soitinta jumalaisen tarkasti. Mutta oon samaa mieltä Kisumisun kanssa siitä, että miksi turhaan sille pitäisi jäykkiä rajoja asettaa että kuka tekee mitäkin jos se niin hyvältä tuntuu. Seksissä on aivan äärettömän paljon nyansseja ja vivahteita ja jokaisen asian voi tehdä valtavan monella eri sävyllä ja tavalla, myös itsensä koskettelun.

Viimeksi muokattu: 16.2.2017
    -kake-, Ginger81, start and 1 other person like this.
  11. Kisumisu

Kisumisu VIP

Olisitpa kirjoittanut tämän tyhjentävän kommenttisi sata sivua sitten, niin kaikki olisivat säästyneet minun yrityksiltäni jankata aiheesta. Todellakin juuri noin teen minäkin silloin kun saan lähetyssaarnaajassa: vedän miehen lantiota sopivan lähelle, jotta miehen häpyluusta tulee painetta, ja käännän oman lantioni hyvään kulmaan sekä nostan sitä miestä vasten. Samalla jännitän lantionpohjalihaksilla ja säädän sillä ajankohdan tulemiselleni. Mies tekee tahollaan samaa, hän hakeutuu asentoon joka tuntuu hyvältä ja pyrkii rytmiin jonka tarvitsee tullakseen. Kuka nyt on tehnyt kenelle orgasmin, vaiko kenties molemmat yhdessä toisilleen ja itselleen?

Ginger81 tykkää tästä.
  12. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    @Delgado joo turhaampa sä tollaista mietit. Moni ei edes mieti naisen orgasmeja, saati sitten miten toinen ne saa. Mulla on osittain näkökulmana se että saatan sitoa toisen kädet, pitää käsistä kiinni päänpäällä tai seläntakana tai sitten muuten vaan höllään jos toinen on reunalla tulossa ja annan toisen tulla hulluksi kiimasta ennenkuin annan sen tulla. Se on enemmän tollasta dominointipeliä mikä ei onnistuisi jos toinen hoitelee siinä samalla itsensä, tai jos sen olisi pakko saada kätensä vapaaksi hieroakseen itseään. Jos olisin ns. "Delgado" tyyppisen naisen kanssa yhdessä niin en mäkään siitä toiselle puhuisi jos kokisin sen toiselle vaikeaksi aiheeksi, mutta varmasti kokisin elinikäiseksi proggikseksi sen kyseisen nappulankäytön opettelun.

Ehkä mun on vaikea kuvitella etten voisi ajan kanssa oppia käsittelemään sitä samallalailla kuin toinen itse sitä koskettelee. En juurikaan koe että elämässä on mitään asioita joita en voisi oppia. En ole ikinä ottanut seksiin liittyvistä asioista paineita ja poislukien tämä ketju naisten orgasmista, niin onhan se naisen orgasmi mielenkiintoinen aihe tutkia jokaisen kohdalla erikseen. Eli ikävä kuulla jos mun suhtautuminen loi negatiivisen ajatusmaailman ton itsensäkoskettelun ympärille. Ehkä ilmaisin asian turhan kärkkäästi, vain koska harrastan seksiä itse erilailla.

@Kisumisu ei seksissä ole ns oikeaa ja väärää tapaa vaan jokaisella on oma. Mulle se ei ole mitenkään ideaalisin, osittain edellämainitsemistani syistä. Jokainen tehköön mitä haluavat. Mutta jos nyt suhteutan ton päälle runkkauksen sukupuolet toisinpäin, niin kyllä mä pahoittaisin mieleni jos söisin toista aikani, mutta se saisi orgasmin vain viimeistelemällä itsensä jokakerta lopuksi käsin.

13. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    @Delgado perkele ehtiny editoida kun lagaa netti. Niin se piti vielä sanoa että ihmisillä on kaikilla omia mieltymyksiä seksissä, mutta parisuhteissa ne yleinsä muokkaantuu molempia tyydyttäväksi. Joidenkin kanssa homma taas ei pelitä yhtään, eikä siinä ole kummallakaan väärä tapa toimia. Monelle se on hyvin eroottinen näky kun hoitelet itseäsi samalla, ja tuntee jopa helpotusta kun asia ei ole oman toiminnan vastuulla. Varsinkin jälkimmäinen koskee varmaan selkeästi suurempaa osaa miehistä kuin mun "haluan oppia ja tehdä itse" ajatusmaailma. Nautin kyllä itsekkin naisen koskettelun katsomisesta ja vaikka se ei ole mun ns normaali tapa harrastaa seksiä, niin kyllähän sitäkin usein tapahtuu, enkä koe siitä mielipahaa. Ei toi kuitenkaan mitään tiettyä kaavaa toista kerta toisensa jälkeen, vaikka mulla omat preferenssini onkin.

Eli muuta toi sun negatiivinen ajatusmaailma niin, että mietit kuinka onnekkaiksi ne sun miehet itsensä tuntee kun niiden ei tarvitse stressata omilla toimillaan miten ne saa sut tulemaan. Sellasta ei ole kuin kaikille ihmisille täysin sopiva seksikumppani joten turha huolestua jos joku tekeekin asioita erilailla.

Viimeksi muokattu: 17.2.2017
  14. Kisumisu

Kisumisu VIP

Tässä ketjussa aiheena on naisen orgasmi, joten minusta kaikki vastaukset millä nainen saa orgasmin on oikein. Siksi olenkin jankannut sitä että minusta on väärin jos naiselle ei sallita orgasmia miehen mielestä väärällä tavalla, koska koen että tässä kyseisessä yhteydessä olen enemmän oikeassa kuin mies joka sanoo että aina naisen ei tarvitse saada orgasmia.

Jos kyseessä olisi toisenlainen aihe, en olisi lähtenyt väittämään olenkaan vastaan. Kaikenlaisia mieltymyksiä on seksin saralla (myös laukeamisen välttelyä) ja jos on molemmille täysivaltaiselle henkilölle ok, niin se ei muille kuulu. :)

15. Ginger81

Ginger81 VIP

Hyvä että täällä on ollut yöllä näin fiksua keskustelua, en jaksanut alkaa illalla puhelimella näpyttämään.
    Sanoin just illalla miehelle, että en ole ikinä osannu ajatella sitä huonona puolena,että hoidan itsekin itseäni niin vahvasti seksin lomassa. Luulin, että se on hyvä asia :D.
    Tottakai nautin kaikesta mitä mies tekee ja mitä yhdessä tehdään, mutta ne tajunnanräjäyttävät orgasmit vaatii usein esim meidän molempien sormet jne. Musta on kiva nauttia seksistä niin, että olen lähinnä miehen käskytettävä ja teen mitä hän pyytää, ja sitten lopuksi keskitytään mun orgasmiin. Se on ehkä vähän erillinen osa, ja tosiaan olen itse siinä vahvassa roolissa, mutta mies on myös mukana, ja varsinkin mun ajatuksissa. Että sinänsä se mies kyllä sen orkun aiheuttaa. :D

16. Delgado

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Nainen
    @start joo lähinnä positiivista palautetta mä olen sinänsä saanut siitä, että osaan ottaa oman nautintoni omiin käsiin enkä jää odottamaan, että mulle tehdään kaikki valmiiksi. Se, että seksikumppani kannustaa tähän, on ollut aika olennaisessa osassa siinä, että pystyn olemaan ajattelematta liikaa sitä, että teenkö jotain nyt väärällä tavalla, joka taas tappaa sen nautinnon multa pahimmillaan kokonaan. Yleisesti ottaen miehet ovat aika arkoja kesken yhdynnän tunkemaan omia sormia sinne väliin ja olen olettanut sen johtuvan siitä että siinä on niin monta liikkuvaa osaa ja jos se ei ota heti tuulta alleen vaan tekee enemmänkin mahalaskun, niin eipä sen kanssa kovin helposti lähde yrittämään montaa kertaa uudestaan jos on helpompaa vain antaa naisen hoitaa se osuus. Välttämättä ongelma ei edes ole siinä, etteikö mies sinällään osaisi oikeaa tekniikkaa sormityöskentelyssä (tosin mullakin oli yksi mies, joka ei vain millään koskaan palautteesta huolimatta oppinut, että mua sattuu sormen kärjellä painaminen ja sen sijaan pitäisi käyttää sormesta laajempaa aluetta hieromiseen) vaan että jos sitten paneminen pitää tehdä hitaasti ja miehelle vähän laimeassa asennossa, niin erektio lässähtää aika äkkiä. Sama pätee myös tuohon mainittuun alavatsalla/häpyluulla/whatever hinkkaamiseen - kaikki miehet eivät oikein saa hyvää tuntumaa siinä kulmassa joten se on pakko jättää pois repertuaarista.

start tykkää tästä.
  17. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Koetko että täällä on joku, joka jankkaa siitä että naisen ei tarvitse saada orgasmia?

Mursuke, rasvis, JP Fux and 1 other person like this.
  18. Kisumisu

Kisumisu VIP

On sanottu suoraan, ja jos keinot on rajattu siihen että mies tuottaa sen naiselle niin...?

19. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    ....
    Ei sittenkään mitään. Jatkakaa.

Viimeksi muokattu: 17.2.2017
  20. Silent moment

Silent moment in the friend zone. VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Minä luulen että testamentissakin lukee että kirjottakaa pakkiksen naisen orgasmiketjuun että muistakaa pitää liitutaululla tukkimiehen kirjanpitoa orgasmeista jos seksi ei ole täydellistä ja laukeamiset satu aina yhtä aikaa. Ja jos orgasmit ei ole tasan, niin sit HINKUTETAAN SITÄ klitorista vaikka aamuun asti. Eiköhän se mielipide ole jo kaikille selvä.

Jaa tämä sivu