Pareja syntynyt Pakkotoiston kautta?

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Mike, 12.5.2006.

1. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    no-body, Sylverö, Mies847 and 2 others like this.
  2. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Ikä:
    31
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Ylivoimasesti ainakin kaunein ja lihaksikkaimmat käsivarret omavaa pari!

hplb ja jsjarvn tykkäävät tästä.
  3. jsjarvn

jsjarvn

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Hauiksien ympärykset yhteensä neljättä metriä

4. Ginger81

Ginger81

Meillä tulee @Wombut kanssa 4 vuotta täyteen kuukauden päästä. Tsiisus, että aika rientää. :hyper:

5. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Ikä:
    31
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Voi olla tällä hetkellä jopa lähellä viittä kun on nii älytön pump päällä!

6. B-fitness

B-fitness VIP

Ikä:
    29
    Kaupunki:
    Vekkuli
    Jeboun kanssa oli yhden illan parisuhde. Ainoo kerta kun en edes tiennyt/tiedä toisen nimeä.

E: sori toka

Viimeksi muokattu: 9.1.2019
    janneh1992 tykkää tästä.
  7. Daiina

Daiina Blondeista blondein VIP

Ikä:
    28
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Exän löysin Pakkiksen Off-topic-ketjusta vuonna 2012, mut siitäkin jutusta on kolme vuotta jo aikaa. :ROFLMAO:

8. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Minä löysin pakkiksen kautta @_MrSiima :n :heart: Asutaan vielä hyvin kaukana toisistamme mutta jos natsaa kunnolla niin pikkujuttu :whistle:

Delgado, Daiina, no-body and 10 others like this.
  9. _MrSiima

_MrSiima VIP

Reilu vuosikymmen tuli ensin treenijuttujen parissa intohimoisesti täällä pyörittyä, ennenkuin "sekaantui" minkään sortin deittiviritelmiin pakkistuttujen keskuudessa. En ikinä ajatellut tätä potentiaalisena pariutumiskanavana ja uskonut, että muu kuin treenitietämys täällä karttuu. Mutta nyt voin sanoa, että kannatti katsoa sekin kortti. Olen ikionnellinen sinusta :heart: kavereista kehittyi erottamaton pari.

Muutenkin, jos mietin menneitä, niin ero tindereihin ja baarinoviin oli, että pakkispiireissä tuntui, että minusta kiinnostuttiin aidosti ihmisenä eikä pelkkänä esineenä pelkästä seikkailunhalusta, joka oli jo tuhonnut oman tutustumishaluni vastakkaiseen sukupuoleen ja uskon hyvän parisuhteen löytämiseen. Pakkis palautti murtuneen uskoni naissukupuoleen. Mutta ei onneksi tarvitse menneitä murehtia, voi keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. Mutta siis suosittelen verkostoitumaan pakkiksella. :)

Viimeksi muokattu: 11.1.2019
  10. IVa

IVa

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Olipa kiva uutinen, onnea molemmille :)

Ferya ja _MrSiima tykkäävät tästä.
  11. mskomu

mskomu

Kaupunki:
    Indonesia
    Ja pysykääkin pois sinkkuketjusta! :LOL:

_MrSiima, Ferya, Tallone and 2 others like this.
  12. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Pysytään. Ainakin omalta osaltani voin sanoa, että kaikkeni teen sen eteen, en siksi, ettenkö yksinkin pärjäisi, vaan koska olen vihdoin löytänyt ihmisen joka tuntuu oikealta, tuntunut alusta asti, ilman turhia kriisejä. Ihmisen, johon voin luottaa 100% ja joka osoittanut myös luottavansa minuun. Mahtava tunne :worship: Tässä oikeastaan kaikki suhteelta toivomani asiat täyttyvät, näen epäonnistumisen hyvin epätodennäköisenä. Eikä kyse nyt ole mistään alkuhuuman hattaroinnista, vaan ihan järjelläkin ajatellen :) Ihan parasta kun mies on samalla paras kaveri jonka kanssa voi tehdä mitä vaan, en ole osannut tällaisesta aiemmin unelmoidakaan. Selkeästi aiemmin tyytynyt aivan liian vähään, ei tosin yllätä että eroon ovat johtaneet.

Lonewolf, no-body, jsjarvn and 2 others like this.
  13. _MrSiima

_MrSiima VIP

Kuin myös :heart: Kyllähän sitä itse on yksinäinen susi tullut oltua suurin osa aikuisiästä, että tiedän kyllästymiseen asti mitä se on. Kyllä minä niinkin hengissä pysyin, mutta varsinaisesti onnellinen en olisi enää voinut olla. Tämänkaltaisesta suhteesta olen aina unelmoinut ja suhtautuminen muuhunkin elämään ja tulevaisuuteen on muuttunut positiivisemmaksi tämän myötä. En niin paljon valita enää, miten omat henkkoht asiat joiltain osin ovat pahasti vituiksi menneet jo vuosia. Vaan olen alkanut pohtia korjausliikkeitä niiden parantamiseksi, vaikka se veisi paljonkin aikaa. Eikä tarvitse myöskään murehtia menneitä, että miksi on ne muutamat entiset suhteet aikanaan kaatuneet tai tavallaan miksi ei koskaan löydä sielunkumppania. Mutta kaikkea ei ole kultatarjottimella tuotu eteen tässä elämässä; odotus joskus palkitaan. Ja tunnepuolen onnellisuus on yksi parhaista asioista IMO tässä elämässä, jota osaa arvostaa. Riippumatta miten hyvin tai huonosti muut asiat on. Onneksi en ollut syksyllä vielä liian katkeroitunut elämääni nähdäkseni uusia mahdollisuuksia.

Ja niin onhan se kiva kun voi yhdessä tehdä asioita. Kalastaa, treenata tai käydä vaikka museossa. Kaikessa viihtyy. Ei kovin monessa tapauksessa nykypäivänä tuo toteudu. Monesti halutaan tehdä vain omia juttuja yksikseen, jotka henkilökohtaisesti eniten kiinnostavat. Ja pahimmillaan ei sitten kunnioiteta toisen harrastuksia/ajankäyttöä, jos se ei satu myös itseä kiinnostamaan.

Viimeksi muokattu: 13.1.2019 klo 15:17
    -skeletor-, Ferya ja no-body tykkäävät tästä.
  14. -_Tane

-_Tane

Sukupuoli:
    Mies
    Palataan tähän ketjuun parin vuoden päästä. Eiköhän tuo romanttinen sössötys ole muuttunut jo siihen mennessä realismiksi.

hplb tykkää tästä.
  15. _MrSiima

_MrSiima VIP

Joo, onneksi ei tällä iällä ja historialla @IRL elä kovin herkästi enää hattaroissa vaan realismi on ainakin jossain määrin aina mukana. Vaikka nuo söpöt kirjoitukset ehkä toisen kuvan antaa. Mutta sallittakoon se yhden-kahden viestin söpöily pakkikselle kerran elämässä :nolo: Pessimismi ei ehkä kuitenkaan ole fiksu tapa vastata tuollaiseen aiheeseen,varsinkaan kun siihen ei ole aihetta. Mutta pahoittelut, kun meni romanttiseksi ällösöpöilyksi. Ei mulla ole henkilökohtaisesti sen suurempaa tarvetta elää tai spekuloida näitä asioita nettifoorumilla. Ihan helpoin kun keskittyy omiin asioihinsa @ IRL, vaikka olisi kuinka tyytyväinen tai epätyytyväinen suhteeseensa.

Jotta odotellaan vaan tässä ketjussa uusia pakkispareja ihan rauhassa :) En tosin siltikään ymmärrä negatiivista suhtautumista toisten pariutumisjuttuihin. Toki sen ymmärrän että asian loputon nettihehkutus/hattarointi tai muille julistaminen ei ole aikuismaista. Ei onnellisuus vaadi ainakaan omalla kohdalla mitään ulkopuolisten hyväksyntää/olalle taputtelua. Mutta ei ole tästä tämän pidempää selvitystä tulossa.

Viimeksi muokattu: 14.1.2019 klo 17:21
  16. hplb

hplb VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Satakunta
    Me olemme vain kateellisia ja katkeria kun jotakuta parisuhdeonni potkaisee :)

narunpätkä ja _MrSiima tykkäävät tästä.
  17. Delgado

Delgado Base animal VIP

Ikä:
    34
    Sukupuoli:
    Nainen
    Mulla ja Partsi87:llä takana viiden ja puolen vuoden parisuhde, josta puolitoista vuotta naimisissa. Vilkaisin keskustelun edellisen sivun, ja siellä taisi olla linkki meidän romanttisen tarinan alkamiseen. Melkeinpä joka päivä pyörittelen päätäni että kylläpä osasinkin valkata valioyksilön ja onnittelen itseäni erinomaiseksi jalostuneesta miesmaustani. Olenkin täällä useaan otteeseen kertonut suhteemme kulmakivistä, mm. siitä, miten mies piereskelee ja minä röyhdin, ja miten kummallakin on omat sipulit jääkaapissa ja niitä ei parane varastaa kertomatta. Kummankin tärkeimmät toiveet parisuhteesta täyttyvät: minä osaan antaa miehen pelata rauhassa ja mies osaa olla neuvomatta, jos naamani on norsunvitulla. Näistä elementeistä on hyvä parisuhde tehty!

carcayu, _MrSiima, Lonewolf and 5 others like this.
  18. Wintikka

Wintikka Jabba the Hutt Mode

Ikä:
    49
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Stadi
    Mäkin sain kaljua pimperoa täältä about 13 v. sitten. Taisi sitä iloa kestää vajaa 2 v. Eli ei tämä ihan turha paikka ole etsiä iloa elämään.

19. B-fitness

B-fitness VIP

Ikä:
    29
    Kaupunki:
    Vekkuli
    Mun seikkailu meni jotakuinkin niin että, muija laitto perseen kuvan jääkaappiketjuun, olin varmaan eka joka se näki.. Laitoin viestiä et ootko illalla kotona, missä asut "ok 300km" hyppäsin autoon, lappu lattiassa sinne, nappasin baarin edestä, sanottiin moro ja hihiteltiin, sit sen kämpille, sohvalle istuu, kumpikin hiljaa. Sit se sano "sul on söpöt silmät" ja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä. Aamulla heräsin ja kynsin vielä siinä, vilkasin olkkariin makkarista, sen sisko oli tullut sinne yöllä, se mulkas sillai et voi vittu ja käänsi kylkee. Mulla lerpahti ja lähdin kotiin.

Et sillei.

Ainiin, muistan soittaneeni isälle et sain taas pillua.

no-body, Franke77, carcayu and 2 others like this.
  20. Delgado

Delgado Base animal VIP

Ikä:
    34
    Sukupuoli:
    Nainen
    Haluaisin myös lisätä, että meillä on erilliset pyykkikorit. Mitä enemmän eriytettyjä asioita, sitä vähemmän riitelyä!

Lonewolf tykkää tästä.

Jaa tämä sivu