Punttimimmien pituudet?

Viestiketju osiossa 'Punttimimmit' , aloittaja pampams, 5.3.2005.

1. serane

serane

Ikä:
    47
    Moikka vaan kaikille!

175 cm ja 63 kg ja aivan uusi täällä.

2. Capsu

Capsu

Pituutta 171cm ja painoakin on .

3. Possuli .)

Possuli .)

No musta on joskus lukiossa mitattu 171cm, mutta nyt tänä keväänä olinkin mittauksessa yllättäin 169,2cm :eek: ..aina oon kyllä aatellu, että vois vaikka luopuakin muutamasta senasta, mutta aika yllis, että se sitten näin konkreettisesti tapahtui :D
    Paino pysyttelee aikalailla 6kybän yläpäässä.

4. Hattiwatti

Hattiwatti

Ikä:
    38
    Meikäläinen on 176 cm. Joskus olisi kiva olla vähän lyhyempi, varsinkin silloin kun törmää joihinkin ihaniin 10-senttisiin piikkareihin :kuola: . Vaikka ei sillä, kyllähän mä niitä piikkareita kuitenkin käytän, tuppaa vaan silloin omakin mies jäämään vähän lyhyenlännäksi.

5. supafly

supafly

Ikä:
    40
    Tässä lyhintä mittaa oleva kärpänen, 152,5cm

Terveydellisistä syistä en voi käyttää edes korkokenkiä, joten olen buutseihini hommannut hiukan lisäpohjaa.. Mutta kuljen muutoin hyvin matalissa tossuissa, koska pituuden puuttuminen ei haittaa mitään. Kompensoidaan voimalla ja lihaksilla sitten :)

Ainut harmittava asia on etten pysty ajamaan moottoripyöräkorttia 5 cm liian korkeilla koulupyörillä, josta tunnen syvää mustaa katkeruutta.

6. Essi_

Essi_

Ikä:
    31
    Mä oon n.160cm :) (aikas lyhyt) :rolleyes:

7. Aylah

Aylah

Ikä:
    36
    en muista olenko jo vastannut tähän.. mutta olen 179cm :rock: :rock: ja ylpeä siitä. joskus pienempänä kun on ollut kaikkein pisin luokasta, on saanut hävetä oma pituuttaan, koska muut ovat olleet kateellisia siitä ja tietty kiusanneet tollaisenkin asian takia :david: . nykyäänki vielä kuulee, että oletpas pitkä :rolleyes: . mut mä en siitä välitä. painukoon lyhyet ihmiset suohon, jos eivät kestä pitkiä ihmisiä :curs: :curs: . vituttaa kun on saanut pienestä pitäen kuulla vittuilua, et ei ole mun moka jos olette höyhen päässä 150cm. annetaan jokaisen kukan kukkia :)

8. Elsa

Elsa

Miekään en muista joko tähän olen vastannut, mutta joka tapauksessa sijoitun kategoriaan TAPPI 157 sentilläni :)

Suhteellisen vasta olen oppinut käyttämään ihan lättäpohjaisia kenkiä uudelleen, ikävuosien 13 ja 21 välillä ei tainnut kaapista löytyä ainuttakaan kenkäparia missä ei olisi ollut vähintään kymppisentin palikkakorko. Nyt "vanhempana ja viisaampana" (hah) sitä antaa enemmän arvoa mukavuudelle ja palttua pitkältä näyttäville kintuille. Tilanteesta riippuen kyllä viihdyn silti edelleenkin koroissa, ei tarvitse katsella muita koko ajan niska kekassa ylöspäin :D

Pituutenihan sinänsä on ihan normaalin rajoissa (näin sanoi myös koulun terkkari jolta vinguin kasvuhormoneja kuudennella luokalla), mutta silti tuntuu aina että näytän joltain helvatan pullalta muun ruumiinrakenteen ansiosta. Jos vanhemmat olis valaneet musta vähän sirotekoisemman muilta osin, tuskin lyhyt varsi hirveästi harmittaisi. Nykyään vaan on liian usein niitä päiviä, että persettä näyttää löytyvän leveyden puolesta yhtä paljon kuin pituuttakin.

Viimeisin poikaystäväni oli 191cm pitkä, eli majakka ja perävaunu-kuittailua tuli enemmän kuin tarpeeksi. Mä olen kuitenkin aina pitänyt pitkistä miehistä, ehkä tässä on kyse jostain pätkägeenien hätähuudosta saada lisää mittaa sukupuun vesoihin.

Kerran on käynyt niin ettei seurustelusta tullut mitään koska olin "liian lyhyt".
    Noh, se kaveri oli muutenkin näin jälkeenpäin ajateltuna idiootti, joten se siitä. Enköhän mä jostain vielä sen oman kaappini löydä :)

9. Unnukka

Unnukka

Mie olen tällainen keskitien kulkija, pituutta löytyy 170 cm.Itse olen ihan tyytyväinen tähän mittaan, tietty jalat voisi olla pitemmät...

10. Fiona

Fiona VIP

Mä oon 160 cm, about. Teininä ois toivonu vähän enemmän senttejä, mut nykyisin sitä on ihan tyytyväinen :)

11. Angelica-82

Angelica-82

Ikä:
    36
    2cm enemmän mutta muuten samat sanat :)

12. Rita

Rita

Pituutta 176 ja jokaisesta sentistä tykkään :thumbs: Jostain syystä mun pituus ja paino (70) arvataan aina alakanttiin...

13. mölliskö

mölliskö Nääkkö nää nää nää´ät? VIP

165cm................ :)

14. neiti

neiti

Ikä:
    36
    166cm on tämä neiti.

15. mermeliini

mermeliini

Ikä:
    37
  16. Ex-Tavis

Ex-Tavis Suursankari VIP

Ikä:
    34
    175,5 cm. Mielellään edelleenkin pyöristän tuota alaspäin 0,5cm vanhasta tottumuksesta, heh!Pienempänä olisin halunnut olla lyhyempi("170cm olisi ollut TÄYDELLINEN pituus", hoh hoijaa!), mutta nykyään pidän ihan pokkana n. 5-7cm korkoja eikä haittaa tippaakaan että olen yleensä muita naispuolisia pidempi..Oli pituus mikä tahansa se kannattaa hyväksyä ja pitää kulkea selkä suorana hyvässä ryhdissä, jeah!..

17. Milla-81

Milla-81 VIP

Ikä:
    37
    165 cm :rock:

18. -Minttu-

-Minttu-

Ikä:
    36
    165 ja rapiat! Miehenpuolikas on mukavasti 185, joten korkkariongelmaa ei ole :)

19. Bliss

Bliss

162-senttinen hujoppi

20. Viivi

Viivi

174-175 cm, riippuu vähän mittaajasta, mutta yläasteella terkkari mittasi 174.

Mä kyllä olisin mieluusti viitisen senttiä lyhempi, tuntuu aina että on se pisin siellä kilpailu rivistössä, hassua seisoa päätä lyhemmän kanssa samassa lineupissa vierekkäin, siis silloin kun ei ole pittuusluokkia.

Jaa tämä sivu