RuneScape

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka / tele' , aloittaja renki, 14.10.2005.

1. renki

renki

Ikä:
    41
    Löytyykös täältä kyseisen pelin pelaajia?
    Meikäläinen on kyllä jäänyt peliin aika hyvin koukkuun. Ihan useampi tunti tulee päivässä tuota pelattua. Työtkin meinaa välillä kärsiä kun keikeksi "onneksi" se on Java-pohjainen ja mitään asennuksia koneelle ei tarvita.
    Jos tätä nyt joku muukin sattuu pelaamaan, minut löytää pelistä nimimerkillä lakkiluke. Moikkaa jos kävelet vastaan.

Linkki peliin: www.miniclip.com/runescape

2. ozzie

ozzie VIP

Ikä:
    56
    Mun 14v. poika pelaa ja vaikuttaa olevan koukussa myös. Täytyy aina välillä rajoittaa sitä.

Siihen liittyen. Kysyin jo kauan sitten, mutten saanut kunnon vastausta, eli miksi siinä eivät kuulu äänet Firefoxilla tai Operalla? Toimiiko sulla? Onko ainoa vaihtoehto käyttää IE:a? Vai emmekö vaan osaa?

3. renki

renki

Ikä:
    41
    Ei toimi mullakaan kun on Firefox käytössä. Ja IE:lläkään ei toimi kuin vaihtelevalla menestyksellä. Luulen, että tämä liittyy jotenkin Java-tukeen, tai jotain. Itse olen pelannut peliä vasta pari viikkoa niin paha mennä sanomaan, onko äänet pelanneet ikinä yleensäkään kunnolla.

4. Ouned

Ouned

Meitsi pelaili sitä vanhempaa varsioita "old-schoolia" joskus 11-13 ikäisenä ja kyseinen peli loppu omalta osin siihen, kun pelirahassa monen miljoonan arvoinen accounti haxattiin.

5. Deat

Deat

Ikä:
    31
    Lol! Sopiva nimimerkki sul :D
    Mäki olin yhessä vaiheessa ihan koukussa kyseiseen peliin, sitten tulivat ne homon näköiset 3d-grafiikat. Eniten vituttaa se kun maksavilla asiakkailla on 4 kertaa isommat pankkitilit ja sitten kun memberyysaika loppuu niin ainoa keino saada tilaa pankkiin on heittää pois kaikki ylimääräset tavarat. Varmaan mä nyt meen heittää esim 750k maksavan tykin maahan.

6. PeKsE

PeKsE

Itsekin pelailin tuota joskus pari vuotta sitten, mutta kun tuo uusi "hieno" 3-ulotteinen versio tuli niin innostus lopahti tyystin. Jännä juttu, että 28-vuotiaskin pelaa tuota, lähinnä kai tuon pelaajat ovat 10-15 vuotiaita. Alkuperäinen pelihän on osoitteessa www.runescape.com , mutta en tiedä ovatko samat accountit molemmissa. Peli on parhaimmillaan todella addiktiivinen, mutta jossain vaiheessa se alkaa tuntua toistolta ja sitä ei jaksa pelata.

7. Orava

Orava Chef VIP

Kyllähän tuota on pelattu mutta motivaatio ja kiinnostus loppui kun kaikki tuli saavutettua.

Nimim: kaksi hahmoa yli lvl 100+ ja skilltotal yli 1300.

8. Prettyboy

Prettyboy

Sukupuoli:
    Mies
    Vieläkö joku pelaa tätä? Näköjään puhelimellaki voi pelata jo

Jaa tämä sivu