Se oli TURNOFF

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Reinzell, 24.4.2008.

1. Vieraissa

Vieraissa

Deekuja vai dementikkoja?

Meah tykkää tästä.
  2. kayttomies90

kayttomies90

Ei ole vielä kumpiakaan tullut laitettua vaikka laidasta laitaan on ollut petikumppaneita.

3. Cover

Cover

Sukupuoli:
    Nainen
    hyi helvetti! Minkälainen tapaus pitää olla, että jättää perseensä paskaiseksi ennen panemista?! Tai ylipäätään antaa perseensä haista paskalle?!!

siimahäntä tykkää tästä.
  4. narunpätkä

narunpätkä

Sukupuoli:
    Mies
    Tai toisilla on vaan tarkempi nenä eli kovemmat laatuvaatimukset?
    Etenkin baari-illan jälkeen saattaa moista tapahtua ettei liha ole ihan täysin priimaa. (kuulemma, itse en sellaista harrasta)

5. Cover

Cover

Sukupuoli:
    Nainen
    2017

ei pese persettään paskantamisen jälkeen

menee baariin

onko tuollaisia naisia vielä nykyään?:D

6. narunpätkä

narunpätkä

Sukupuoli:
    Mies
    Vaikka olenkin sitä mieltä että naisilla on siksi tissit että pierut menee sinne eikä tytöt käy kakalla niin saattaahan se hätä yllättää reissussa ja pienessä maistissa viimeistely ei vessakeikan jälkeen välttämättä ole enää parasta A-luokkaa.
    Tosin fiksumpi saattaisi kysyä että onko se iso homma käydä suihkauttamassa itsensä ennenkuin alkaa hommiin...

7. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Valtaosalle ihmisiä lienee perseen peseminen paskomisen jälkeen vieras asia. En tiedä, mihin sen lavuaarin vieressä olevan suihkun kuvittelevat olevan sitten tarkoitettu. Perustelut pesemättömyydelle ovat myös aika hulvattomia, koittakaapa vaikka kysyä joskus. Kaipa se peräreikä siellä pakaroiden uumenissa on kuin maassa Mordorin joka varjojen saartama on, ei sen puhtaus niin justiinsa ole.

Kirssi tykkää tästä.
  8. D.Yates

D.Yates

Peseekö kaikki muka perseensä ennen seksin harrastamista? Esim päissään baari-illan jatkoilla kello neljä? Tai festareilla kolmannen päivän koomassa?

Miehetkin? Haisee nimittäin se reikä jos on haistakseen myös naisen nenään.

9. epäpätevä

epäpätevä

Sillä suihkulla yritetään päästä raidoista eroon, että ei tarvitse koskea siihen inhottavaan vessaharjaan.

10. Ananasakäämä

Ananasakäämä

Sukupuoli:
    Nainen
    Itse katson miehessä paljon käytöstapoja ja siisteyttä. Ei tarvitse avata ovia eikä tarjota takkia jos naisella on kylmä (toki näin voi tehdä jos haluaa, ei huono juttu mutta osaan myös avata itse ovet ja pukeutua lämpimästi), mutta sellaista yleistä siisteyttä. Esimerkiksi sitä, että osaa pitää haarukkaa ja veistä oikein sekä muuten syödä siististi, että kehtaa esim. ravintolassa käydä. Huom: OSAA, ei siis aina tarvitse. Hyvin voi kotona syödä vaikka sohvalla röhnöttäen tv:tä katsoessa (minäkin teen näin), mutta vasta sitten kun jo pidempään on tapailtu tai seurustellaan. Ei ensimmäisillä tapaamisilla.

Julkisesti ei röyhtäile, piereskele, kaiva nenää, yski ja aivastele joka suuntaan. Itse olen taipuvainen ärsyyntymään kaikista syömisen äänistä, mutta erityisesti en voi sietää suu auki mässyttämistä. Voi jumalauta en kestä sitä ääntä enkä näkyä :mad: Myös purkan jauhaminen suu auki raastaa hermoja. Lisäksi en tajua, kuinka jotkut juovat lasista vettä/maitoa/younameit kun on suu täynnä ruokaa? Ja sitten sitä ruokaa valuu lasia pitkin... tosi kiihottavaa. Syö ensin suu tyhjäksi ja juo sitten. Eri asia jos vaikka erehtyy ottamaan tosi kuumaa/chilistä ruokaa ison suullisen ja pakko viilentää juomalla. Eikä puhu ruoka suussa, ja jos puhuu, niin osaa peittää suun kädellä.

Sitten tietysti siistit vaatteet ettei ole reikiä tai tahroja. Kotona voi kulkea kuinka paskasissa verkkareissa ikinä haluaa, mutta jotain tilannetajua täytyisi löytyä. Kyllä mä itsekin sikailen ja kuljen sellasissa pieruverkkareissa ettei tosikaan, mutta tämmönen rentous tulee mun mielestä ajan kanssa. Tärkeintä on vaan tietää, että toinen OSAA myös olla siisti ja hyväkäytöksinen, että kehtaa viedä kotiinkin näytille.

Tärkeää kans, että osaa käydä suihkussa ja käyttää deodoranttia, mutta luulisi tämän olevan itsestäänselvyys. :D

Tosi tarkasti katson juurikin esimerkiksi tapaa syödä, koska se on jokapäiväistä. En pystyisi ikinä seurustelemaan tyypin kanssa joka syö häiritsevästi kun joutuisin kestämään sitä päivittäin. Äiti joskus kertoi oman äitinsä sanoneen, että mieheltä kannattaa kysyä mikä on sotilasarvoltaan, koska se kertoo paljon. Enpä siitä nyt tiedä, olisiko se itselleni niin merkittävä asia, jos tyyppi muuten kolahtaa, mutta kai se armeijakin jotain taitoja kasvattaa, kuten johtamista.

Sylvi tykkää tästä.
  11. Jallero

Jallero

Morjens "Lenita Airisto"!!! Et tule ikinä saamaan miestä. Sulla on itsellä kaikista käytöstavoista huolimatta kauhea märäntö haaravälissä! Kyllä siinä miehellä menee lusikat ja haarukat sekaisn helposti aterialla. Ps. Minulle äiti on kertonut OIKEASTI ihan hyödyllisiä ja tärkeitä neuvoja elämän varrelle :worship:

DukeBulkem, kukkovesa ja HeJoPel tykkäävät tästä.
  12. Ananasakäämä

Ananasakäämä

Sukupuoli:
    Nainen
    Moi Jallu! Osuiko ja upposi kun noin hermostuit? Et siis osaa syödä ravintolassa veitsi oikeassa ja haarukka vasemmassa kädessä? Mässytät suu auki ja syljet puolet ruuasta juomalasiin, vai? Kerro minulle, miksi hyvät ruokailutavat ovat vaikeita suorittaa?

Nämä mun katsomat kriteerit on ihan sellaisia asioita, jotka itsekin pystyn ihmisenä toteuttamaan ja olen nähnyt siististi syöviä miehiä. En lähtisi keneltäkään ihmiseltä vaatimaan jotain missä en itsekään onnistu. Kyllä minäkin piereskelen ja kaivan nenää kuten muutkin ihmiset, mutta vältän tekemästä näitä muiden seuratessa vierestä - varsinkaan ihan uusien tuttujen. :D Parisuhteessa kun ollaan niin saa piereskellä ihan niin paljon kun tykkää. Tajusitko nyt pointin?

Ehkä muotoilin asian ensimmäisessä viestissä liian kärkkäästi, että siitä voi moni pahoittaa mielensä. Se ei ole tarkoitus, vaan että JOKU voi saada siitä ajateltavaa, esim. tilanteessa jossa mies on hyvännäköinen ja kivaa juttuseuraa, mutta seurustelusuhdetta ei yrityksistä huolimatta synny. Silloin voisi miettiä onko jossain muussa tällaisessa pienessä, mutta kokonaisuuteen vaikuttavassa asiassa, muutettavaa. Tiedän, etten ole ainoa nainen, joka katsoo myös ruokailutapoja. Just saying.

Lisäisin vielä, että en huomauttele tällaisista asioista näille henkilöille, jotka tekevät mielestäni epämiellyttäviä asioita. Ensinnäkin siksi että
    a) siitä tulis paha mieli ja vitutus kuten sinulle,
    b) jos henkilöllä on omanlaisensa ruokailutavat/käytöstavat, so be it, ei ole mun asia ja voin aina itse lähteä pois.
    Ei mun ole pakko sen ihmisen kanssa seurustella, eikä sen mun kanssa.

Ei kukaan ole täydellinen, enkä täydellisyyttä vaadikkaan, mut oon ihan tosissani kyllä kun sanon, että pitää osata syödä oikein :D Ehkä tämä juontaa siitä, että mulle on kotona karjuttu ihan tarpeeksi hyvistä pöytätavoista.

Ps. Jos susta tuntuu et sä oot saanut neuvoja, jotka olis hyödyksi, niin jaa ne toki mun kanssa.

13. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kyllä mulla menee välillä haarukka ja veitsi vääriin käsiin. Tai usein, jos on pelkällä haarukalla syötävää ruokaa niin haarukoin sitä oikealla kädellä. Siksi tilaan aina ekoilla ravintolatreffeillä ribsejä tai wingsejä niin on siistimpää. :rolleyes: Suun pidän kyllä kiinni ruokaa pureskellessa. Itse en kiinnitä hirveästi huomiota tuohon kumppanin tai kumppaniehdokkaan veitsen ja haarukan käyttöön. Tuo suu auki syöminen kyllä pistäisi silmään, mutta sellaista en ole naisilla todistanut.

Ananasakäämä tykkää tästä.
  14. Kirssi

Kirssi Ihmissuhteiden Chaplin

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Nainen
    Ei ihan kirjaimellisesti turn off, koska ei siinä ruokapöydässä kuitenkaan olla (yleensä) heti alkamassa nussimaan, mutta kyllä omiinkin silmiin vähän sattuu jos mies pitää lusikkaa kuin lapset. En siis mitenkään aktiivisesti tällaisia asioita tarkkaile, vaan jotkut tavat nyt vaan tunkeutuu haluamattani tietoisuuteeni.

15. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Enpä muista kovinkaan usein, jos koskaan, tavanneeni miestä, joka maiskuttaa suu auki ja jonka juomalaseja pitkin valuu suussa ollutta ruokamassaa. Erityisesti tämä juomalasia pitkin valuminen on jotain sellaista, jota en ole edes osannut kuvitella aikaisemmin. Tuskinpa nämä asiat miehen löytämistä siis merkittävästi haittaavat, ei huolta!

Ananasakäämä ja Sylvi tykkäävät tästä.
  16. Winchester

Winchester

Ikä:
    43
    Sukupuoli:
    Mies
    No ei noi nyt liikaa vaadittu ollut. Ihan perus käytöstapoja joita valitettavan monelta puuttuu nykyään. Ai niin ehkä mielipiteeni johtuu siitä että olen reservin upseeri :rock:

17. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Monesti ihmisillä (yleensä naisilla) unohtuu kaikessa kriittisyydessään ja täydellisyyden tavoittelussaan että eivät ole ainoita joilla on kriteerejä parisuhteen suhteen. Ajatusmaailma on että etsitään itseä eniten miellyttävä ihminen ja sen nyt vaan pitää pitää hänestä just sellaisena kun hän on. Minusta kannattaa etsiä ihmisiä jotka pitää sinusta sellaisena kuin olet ja sen jälkeen miettiä haittaako että kyseinen henkilö ei osaa käyttää oikein lusikkaa. Jos lusikan väärinpitäminen on ylitsepääsemätön ongelma, niin en usko että viehättyminenkään on kovin polttavaa ja jos toisaalta ihminen vaikuttaa muuten pätevältä, niin se on ihan se ja sama miten se pitää sitä lusikkaansa.

Brother Mouzone, Ananasakäämä ja Kirssi tykkäävät tästä.
  18. Sylvi

Sylvi Lähes pyhä

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Kuopio
    Olen siirtynyt kalastelemaan Happy Pancakeen ja minua ihmetyttää suuresti, kuinka paljon miehillä on profiileja ilman ensimmäistäkään valokuvaa. Itse miellän, että tuollaiset seurustelutyrkkyviritelmät pelaavat nimenomaan visuaalisella tasolla: ulkonäkö on SE juttu, johon aluksi huomio kiinnittyy. Jos naama miellyttää, sen jälkeen otetaan selvää sisällöstä ja mitä tutummaksi toinen käy, sitä enemmän sisältö saa painoarvoa. Mutta se ensivaikutelma ja huomion kiinnittäminen tehdään kuvalla!

En tiedä, olenko vaan liian pinnallinen hörhöke, mutta mielestäni on turnoff olla deittipalstalla näkymättömänä. :cool:

Brother Mouzone tykkää tästä.
  19. Kisumisu

Kisumisu

Luulen ettei ketään se lusikka itsessään häiritse, vaan tapojen puute ehkä kertoo epäkohteliaisuudesta ja piittaamattomuudesta? Ehkä se suu auki mussuttaja ei sängyssäkään piittaa toisesta osapuolesta?

20. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    En tiedä onko se ylhäältä otettu ja niin ylivalottuneeksi käsitelty kuva, ettei kasvoista erota kuin kulmakarvat ja huulet sekä tissivaon, paljoakaan parempi. Aikoinaan, kun nettideittailin, oli naisillakin paljon kuvattomia profiileja. Kyllä sen kuvan usein kysymällä sai. Mun henkilökohtaisen kokemuksen mukaan aika harvoin, jos koskaan joutui pettymään kuvattomien ulkonäköön. Tulipahan luettua profiili ainakin huolella ja otettua yhteyttä niihin, jotka olivat oikeasti kiinnostavia.

Kun taas se, jolla haarukka ja veitsi välillä vaihtaa paikkaa, on kaksikätinen virtuoosi myös sängyssä. :rolleyes:

Jaa tämä sivu