Seksikokeilut, seksuaalisuus, yms. #tunnustuksia

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja FantaZero, 12.11.2018.

1. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Minä taidan saada sitten kerralla sen viimeisen :rolleyes: Ja tyytyväinen olen siihen niin ei tarvi paneskelua koko ajan keskeyttää :sneaky:

Tämä keskustelu voi kyllä aiheuttaa pahaa mieltä heille jotka ei helposti saa tai ei esim koskaan yhdynnässä. Vaikea kuvitella seksin kiinnostavan tällöin niinkään paljoa :unsure:

Rantapallo tykkää tästä.
  2. Rantapallo

Rantapallo

Joo tais olla just se mikälie trollirekkalesboprovo. Muistakaa urheilujuoma välillä ja toivottavasti muijallesi ei tule pimppi araksi sitten.

Ei kai siitä haittaakaan vois olla...

JP Fux tykkää tästä.
  3. Rantapallo

Rantapallo

No voisivat sitten antaa minulle niin ainakin toinen saa huolella.

miri tykkää tästä.
  4. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Ikä:
    31
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Joo, mielenkiintoinen persoona :)

Kävin jo tovi sitten ostamassa hart sporttia! Sitä tiivistettä! Ei tuossa tilanteessa mitkään laimeat litkut auta!

hplb, miri ja Rantapallo tykkäävät tästä.
  5. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Ihan pelkällä mutulla heitän, mutta yleensä noi on huonoja liukkareita.:nolo:

6. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kovin orgasmikeskeinen keskustelu! Kyllähän seksi on sen oman kumppanin kanssa ihanaa vaikkei saisi edes sitä yhtä. Ja miten mukavaa on opetella uusia juttuja :)

7. JP Fux

JP Fux IFBB PRO VIP

Ikä:
    31
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Kokeileppa joskus. Saatat yllättyä!

Odotan sitä hetkeä kun tulee fitness-liukkari. "80% enemmän proteiinia, lisättynä BCAA:ta". Vasta taisin eilen bongata netissä "kuohuviini bcaa:n". Silloin piti laittaa internet kiinni.

8. Rantapallo

Rantapallo

Oikean tunnistaa siitä että sen kanssa voi jäädä limoihin ja hikilammikkoon sylikkäin silitteleen. Väärän kanssa on munien pesu ja kotiin lähtö heti mielessä.

GoR, Lonewolf, Wombut and 2 others like this.
  9. Poppis

Poppis

Mä en saa koskaan yhdynnässä enkä saa pahaa mieltä. Seksi kiinnostaa vähän liikaakin koska himot. Ehkä siksi kun jää vähän vajaaksi.
    Silti tykkään enemmän yhdynnästä koska se tuntuu hyvältä koko sen ajan mitä sitä kestää ja saa olla kosketuksissa toiseen. Nautin kaikilla aisteilla ja koko iholla.

10. miri

miri

Pervot! Muista sit raportoida tänne.

Jos kyse on siitä pakkiksen origamiketjusta, niin musta taas Kisumisulla oli parhaat ideat, mutta aina joku jauhoaivo lässytti väliin jotain ympäripyöreää itsestäänselvyyttä ja se häiritsi. Kisumisullahan oli ajatuksena pimpsan tuunaaminen
    orgasmitehokkaaksi ja hänellä oli siihen teknistä silmää sekä taustatietoa ja se olisi ollut kiinnostavaa. Itekkin mielellään aina ennen miehen luo menoa käyn ainakin kyykkäämässä. Pieni jännitys lauetessaan tekee siitä mehukkaamman elämyksen :)

11. miri

miri

Minusta on kiva kun osaat aina huomata markkinaraot :). Mutta on totta, että orgasmi on keskustelunaiheena vähän arka, koska tuo monelle paineita. Musta oli kuitenkin kiinnostavaa kuulla noista sarjalaukeajista

12. Rantapallo

Rantapallo

No just paineiden takia ne ei laukea. On se luulo että kyse on miehen suorittamisesta jne. Meneehän siitä sellanen luonnollisuus ja sitten ei nalli pala. Ite en jaksa noista kantaa enää huolta jos ei nainen saa.

Lonewolf tykkää tästä.
  13. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Minä taas kovan jalkatreenin jälkeen vaivun mieluummin saunan ja ruoan jälkeen sohvalle koomaan :LOL: niitä hetkiä kun seksi vähiten ehkä mielessä.

14. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Yleensä melko varma tapa tulla onnettomaksi aika monella tasolla, on alkaa vertaamaan omaa tilannetta muihin. Olipa sitten kyse urasta, materiasta, urheilusta, parisuhteesta, seksistä ym. Jollain on aina enemmän rahaa, hienompi titteli, hienompia autoja, useampi orgasmi jne. Varsinkin parisuhteessa pitäisi katsoa sisimpäänsä eikä muihin. Tuntuuko minusta hyvältä tässä, miten voisin parantaa omaa tilannettani. Elää tavallaan siinä omassa hetkessä ja mitä itsellä on eikä siinä, mitä itseltä puuttuu.

no-body, Lonewolf, Sylverö and 6 others like this.
  15. Ferya

Ferya VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Vaikka mä tiedostan että naapurilla on enemmän rahaa, kaverilla hienompi auto ja mirillä 7 orgasmia niin ei se ainakaan minua tee onnettomaksi koska en ole kadehtivaa tyyppiä :) Olen tyytyväinen omaan pieneen elämääni just tällaisena :heart:

Edit. En siis tiedä mihin tuo oli viittaus, et oliko joku kadehtinut toisten orkkuja tmv.

16. miri

miri

En mä olis tyypin kanssa, jonka kanssa en haluaisi jäädä silittelemään. Tässä joku aika sitten mulla oli joku tindersäätö yötä ja aattelin jo herätessä, että voi hemmetti, onko mun pakko tarjota aamukahvit vai tajuaiskohan se lähteä jos leikin nukkuvaa. Mietin et enpä muista että olisin koskaan ennen ajatellut noin.

Ei ollut pitkäaikainen romanssi se.

17. hplb

hplb VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Satakunta
    Mä pystyn kans saamaan lukemattomia putkeen, mut sit se menee just semmoseks epilepsiatajuttomuudeks ja kramppailuks :LOL: ei tarvi tunnetta, pelkkä esineellistetty mies välikappaleeksi, koska runkata en sarjaa jaksa, hyvä jos yhtäkään. Eläköön seksi :oujee:

Kojo Mika, Lonewolf ja JP Fux tykkäävät tästä.
  18. miri

miri

Kestääkö sun aivot yli 9?

19. hplb

hplb VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Satakunta
    En osaa sanoa, tuskin. Eroa ei ainakaan huomaa kukaan, vähiten minä itse :ROFLMAO:

miri tykkää tästä.
  20. Rantapallo

Rantapallo

Sitten sinun ei pitäisi säätää.

Jaa tämä sivu