Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Eleonoora, 24.11.2005.

1. Chunky Monkey

Chunky Monkey

Vai että pakko hyväksyä? Ihan aikuisten oikeasti ei vaikuta aivan puhtaalta kaveruudelta tuo heidän suhde, ainakaan kertomasi perusteella, kyllä siinä jotain enemmänkin varmaan on.

Naiset... Ajatella, jos itse sanoisi miehenä, että "lähdenpä tästä matkalle parin naisen kanssa kuukaudeksi ja sun on vaan hyväksyttävä tämä - niin, ja et muuten saa sitten tulla mukaan", niin minkälainen mekastus siitä syntyisikään :rolleyes: Luulen, että tuloksena olisi äkkiä mekkalan lisäksi myös musta silmä.

Samanlainen kuvio on niissäkin tapauksissa, kun kehutaan jonkun vastakkaista sukupuolta edustavan henkilön ulkonäköä (naiset siis), tyyliin "voi miten ihanan komea mies ja hyvä perse, panisin!" Mutta auta armias, jos menisit miehenä kehumaan jotain toista naista kuin kumppaniasi, niin turpaan tulis - ei ehkä kirjaimellisesti, mutta kuitenkin. Niin erivapaata toimintaa toisinaan, ettei tosikaan.

2. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos neidillä on niin läheinen ystävä, että tapailevat monta kertaa viikossa, niin totta kai kivana poikakaverina haluat tutustua armaasi parhaimpiin ystäviin. Kutsu jamppa vaikka kivasti leffailtaan sun ja tyttikses kanssa. Jos tyttis ei suostu tai jos kaverilla on jotain sitä vastaan, niin ehkä siinä on jotain hämärää. Jos taas ovat ihan kavereita, niin sitten varmaan tyyppikin mielellään tutustuu kaverinsa poikaystävään. Jollon ehkä porukalla toteatte, että sun mukaanlähtö reissulle on ihan ok.

Minä oon tutustunu kaikkien miespuolisten kavereideni daameihin (jos semmoisia on) ja käyny heillä kotonakin ja he täällä, lievittää kummasti mustasukkasuuksia jos sellasia meinaa kehittyä. Sitä paitsi hyviä tyyppejä ne on, joten on jopa hauskoja illanistujaisia.

3. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    ^ya-ya kirjoittaa jälleen kerran asiaa. Jos kaikki osapuolet tuntevat toisensa ja voivat keskustella avoimesti keskenään, niin epäselvyyksiä ei kovin helpolla synny. Mikäli tämä ei jostain syystä käy päinsä, niin vähintään jotain mätää tilanteessa on.

4. DoDo

DoDo

Ikä:
    41
    Tiedän tyypin, mutta ei tyttöystävä halua oikein kolmistaan mitään tehdä. (pelkää että vien hänen kaverin) Ja nimenomaan sanoi etten voisi lähteä matkalle, koska sitten siitä tulisi parisuhdereissu.

5. Sumu

Sumu Virallisesti oikeassa Mode

Sitäkin tapahtuu, valitettavasti.

6. tomps123

tomps123

Kaupunki:
    Kotka
    Mun mielestä valehtelu siitä, että ei muka olisi tämän miehen seurassa kertoo siitä, että nainen tiesi tekevänsä väärin. Parisuhteessa pitää olla omiakin juttuja ja omia kavereita, mutta mielestäni kolmen viikon reili kahden vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa menee jo hieman sen rajan yli. Tämä asia kannattaa nostaa pikimiten pöydälle ja keskustella teidän molempien arvomaailmoista. Ei tätä reissua kannata ottaa suoraan kulmakiveksi, mutta se kyllä kertoo siitä, että teidän arvot ei ihan kohtaa sen suhteen, että mitä toinen saa tehdä ja mitä ei.

Sillä on kuitenkin IMO aika iso merkitys jatkoa ajatellen. Tyttöystäväsi voi olla täysin vilpitön mieskaveriensa suhteen, mutta jos heti suoraan tyrmätään sun näkökulmas asiasta, niin ei sekään reilua ole. Tarkoitan, että vaikkei hänellä olisikaan mitään pippelijuttuja mielessä näiden miesten suhteen, niin pitäisi silti arvostaa toisen kanta asiaan ja ehkä jopa ymmärtää, että miksi sua asia voi vähän arveluttaa. Koittaisi siis nainen katsoa asiaa sun kantilta. IMO vittumaista pissistelyä tollanen "me ollaan vaan frendei, mähän lähen sinne halusit tai ei".

Oman näkemykseni mukaan myös nämä lapsuudesta/nuoruudesta nuoreen aikuisuuteen kestäneet parisuhteet tuppaa enemmistönä loppuvan, kun "aikuiset" tyttö ja poika tajuavat haluavansa eri asioita elämältä.

Tsemppiä sulle, koittakaa nyt puhua tämä asia läpikotaisin, ettei kummallekaan jää mitään arvailujen varaan jos ja kun matka starttaa...

7. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    No onpas uskottavaa. Samasta syystä ei varmaan uskalla tyttökavereitaankaan sulle esitellä? Senhän uskois olevan ihan unelmatilanne, jos oma mies tulee kavereidenkin kanssa toimeen hyvin.

8. Masal

Masal

Mulla oli samanlainen tilanne aikaisemmin. Tiesin että silloisella muijalla ja tällä jätkäkaverilla oli ollut säätöä ennen mun kuvioihin tuloa. Jossain vaiheessa kun suhteessa meni huonommin niin yllättäen muija olikin taas sängyssä kaverinsa kanssa.

Tosta tilanteesta haisee paska Tampereelle asti

9. Skalde

Skalde

Laitetaanpas tämä tänne, kun en oikein ystäviäni viitsi alkaa asialla vaivaamaan, kun en tiedä, olenko vain hieman vainoharhainen..

Ollaan oltu miehen kanssa noin vuosi yhdessä. Virallisesti tammikuusta, mutta viime vuoden syyskuusta lähtien enemmän ja vähemmän pyöritty kimpassa.
    Nyt vasta olen pari kertaa törmännyt tähän ongelmaan, kun ollaan oltu viettämässä iltaa yhdessä.

Erään kerran hän oli kovassa humalassa, tapasi erään naispuolisen kaverinsa ja siinä minun ja muun porukan silmien edessä alkoi tämän kanssa halailla, antaa poskipusuja,
    silitellä naisen poskea jne. Itse en tehnyt asialle mitään, tuijotin lähinnä onko hän tosissaan, mutta miehen kaveri sitten puuttui asiaan.
    Noh, miehen kanssa keskusteltiin (riideltiin) asiasta, mutta lähinnä siitä, että hän ei muistanut tehneensä mitään. Hän muisti nähneensä tämän naisen, mutta ei kuulemma tehnyt
    mitään, mitä ei normaalisti baarissa tekisi. Ihmettelin asiaa suuresti, mutta ajattelin, että hän oli vain kauheassa humalassa ja kuka nyt ei silloin tällöin olisi halannut jotain kaveriaan, asia ok.

Nyt sitten seuraavan kerran mies vetäisi kunnon humalatilan päälle, KOSI minua 4 kertaa, eikä aamulla sitten muistanut asiasta mitään. Mies on aikaisemminkin puhunut pystyvänsä toimimaan
    oli känni miten kova tahansa, mutta muisti vain menee. Ja tästähän heräsi vainoharhainen epäilykseni: saattaako herralla lipsahtaa sitten humalassa toiminta pettämisen puolelle? Koska vaikka
    itsellänikin on kavereita vastakkaisen sukupuolen edustajista en heidän kanssaan harrasta mitään kaverihalia enempää. Jos tuollainen halailu, pussailu ja silittely oli normaalitoimintaa minun
    silmieni edessä mitä se saattaa olla silloin, kun en ole paikalla?

Miehen kanssa asiasta on turhauttavaa yrittää puhua, koska hän ei muista, ja pitää minua lähinnä liian mustasukkaisena jne. Yritin kerran sanoa sitäkin, että se oli hänen omasta ystävästäänkin jo liikaa,
    kun tämä puuttui tilanteeseen, mutta ei auttanut.. Asia kyllä oikeasti vaivaa minua, sillä en pitänyt kummastakaan episodista, ja mies tavallaan pääsee asiasta nyt sillä, ettei muista..

10. Jakob

Jakob

tai sitten vaan sanoo, että ei muista. Sinällään surullista, jos humala lipsahtaa usein muistamattomuuden puolelle.

11. Pandakarhu

Pandakarhu

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Pääsee jatkossakin jos pysyt kuvioissa. "Muisti meni" on ehkä helpoin ja yksi vanhimmista selityksistä, joilla koitetaan kuitata kännitoilailut ja tehdä asiasta jotenkin hyväksyttävää. Mies juo, mies vastaa teoistaan. Turha niitä on anteeksi antaa sen takia, että mitään ei muka muisteta. Jos sitä alkoholia ei pysty käyttämään ilman tuollaisia sivuvaikutuksia niin silloin voisi olla paikallaan, että korkki pidetään kiinni.

Parisuhteessa ei pitäisi joutua jatkuvasti epäilemään ja pelkäämään toisen tekosia.

12. Max131

Max131

Sukupuoli:
    Mies
    Eihän se oikeuta mitään tekoja, jos muisti menee, mutta kyllä se ainakin tuppaa menemmään helpommin ja helpommin näin vanhemmiten. Silloin kannattaa varmaan himmailla määriä, jos haluaa, että tapahtumat pysyy mielessä, ja varsinkin jos on vaarana, että mopo lähtee keulimaan kovemmassa kännissä.

Mutta päissään kosiminen on tyylikästä, jos joku. Varsinkin, jos sen vielä toistaa neljä kertaa :D

13. Skalde

Skalde

Noniin, jotain tällaista olin ajatellutkin, että se ei välttämättä ole edes varsinainen muistinmenetys, vaan sopivassa tilanteessa muisti vaan "katoaa".
    Mutta en ole tälläkään epäilyllä miestä viitsinyt vaivata, kun olisin varmasti taas saanut kuulla olevani vainoharhainen.

Sanoi nyt mitä tahansa, taidan ottaa asian puheeksi uudestaan.

Lisäyksenä, että kosiminen tapahtui tosiaan 4 kertaa, koska ehti jo unohtaa kosineensa aiemmin.. Nämä kaikki siis parin tunnin sisään :D Olihan se hieman surkuhupaisaa vähintään.

14. kiivi3

kiivi3

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Osa varmaan vetoaa "en muista", mutta kyllä näitä (meitä) surullisia tapauksia on, joilta menee muisti yllättävänkin helposti,avikka mitään ei olisi tapahtunut, niin voi olla ettei muista nähneensä jotain vanhaa tuttua, oltua edes tietyssä baarissa, millä päässyt himaan ja pahimmassa tapauksessa ei muista onko ollut edes baarissa.

Tottakai silloin vedetty liikaa viinaa, jos muisti menee, mutta jos on pystynyt toimimaan kokoillan ja päässyt baariin ja selvitynyt himaan, niin ei sitä ihan konttauskunnossa tällöin ole ollut.

15. MarvinTikvah

MarvinTikvah

Jos ei lopu niin koitappas tehä ite sama humalassa tai selvinpäin jollekkin komealle jäbälle, kassotaaan onko se ok? Naisethan harvoin jää toiseks jos ruvetaan kilpailemaan..vaikka tosin ei sun tarvi tollasessa suhteessa olla jos vaivaa ja näyttää pahalta/epäilyttävältä pojan käytös.

16. yusuplus

yusuplus

Ikä:
    35
    Onhan noita. Mullaki duunikaverilla menee heti muisti, ku se kiskasee pari fisua naamaan. Aivan hukassa sen jälkeen. Kannattaa pysyä miedoissa.

17. tomps123

tomps123

Kaupunki:
    Kotka
    Samaa mieltä, jos ei eläminen onnistu väkevien alaisuudessa, niin jääköön sitten juomatta.

18. Skalde

Skalde

Kiitosta vaan vastauksista! Asiasta käytiin pientä keskustelua eilen, mutta ei se oikein mihinkään edennyt. Sen kyllä mies sentään myönsi, että käyttäytyminen näin hyvässä humalassa on ollut outoa.
    Kahtellaan, meillä on sopivasti parit pikkujoulut / tuparit tälle vuodelle edessä, joten pientä testausta ehkä minun puolelta ilmassa osaako äijä käyttäytyä yhtään. Ehkä voisin kyllä vinkata tuosta, että jättää tiukat juomatta, jos sujuisi yhtään paremmin.

19. Randol

Randol VIP

Ite lopetin väkevät kokonaan just sen takia että tuli noita muistikatkoksia, en kyllä tosin tehny mitää muutaku jumittelin, mutta alko itteäki vituttaa kun ei muistanu ees hauskoja iltoja kokonaan. Nyt on menty viini/olut linjalla viimeset 3 vuotta ja ei oo tarvinnu enää soitella kavereille että mitä eilen tapahtu :D

20. Max131

Max131

Sukupuoli:
    Mies
    Mikähän siinä on, että tietyssä kännissä on pakko riisuutua? Se on takavuosina aiheuttanut pieniä parisuhdeongelmia. Eikä sitä päissään kosimistakaan silloin arvostettu. Naiset...

Jaa tämä sivu