Tänne kaikki pari- ja ihmissuhdeongelmat

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Eleonoora, 24.11.2005.

1. Ultimecia

Ultimecia

Ikä:
    37
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Dagobah
    Mun mielestä se, että kamat ovat "yhteisiä" yhdessä asuessa tarkoittaa sitä, että esim. mies voi ihan rauhassa katsoa minun itselleni ennen seurustelua ostamasta telkkarista ohjelmia ja ajatella että se on meidän telkkari, ei sitä että kamoja lainaillaan ympäri kyliä. Ei edes niitä millilleen 50/50 yhdessä ostettuja kamoja. Jos meillä on jotain yhteistä/yleistä suihkusaippuaa niin kummankin saunavieraat voivat käyttää sitä ihan vapaasti, mutta esim. toisen deodoranttia ei mennä hakemaan kaikkien käytettäväksi.

Yhteinen ei siis tarkoita, että kaikkien omaisuutta, vaan niiden keiden yhteinen se on.

2. Lätkävaimo

Lätkävaimo

Useamman viestin verran tänne ihmissuhdesotkujani puitua on aika tehdä yhteenveto ja kysyä arvon pakkislaisten mielipidettä siihen perimmäiseen kysymykseen jota nyt tajuan itsekin pohtineeni alusta asti, mutta jota en halunnut itsellenikään aiemmin myöntää. Tykkääkö se minusta oikeasti?

Kyseessä on siis pomoni johon aloitin suhteen oikeastaan saman tien, sillä kuten mainittua, molemminpuolinen kemia oli käsinkosketeltava. Pomo sattui olemaan varattu joten sovimme jutun olevan pelkkää seksiä. Jossain kohden aloin kuitenkin kuulla ohimennen lauseita kuten "pidän sinusta paljon" ja jossain kohtaa mies kertoi epäilevänsä parisuhdettaan ja ei koe rakastavansa naisystäväänsä. Minä herätin hänessä tunteita, joita hän ei ole kokenut aikoihin. Tietysti ajattelin kyseessä olevan vain varatun miehen sweet talk jotta P:n saaminen olisi varmaa jatkossakin. Riitelimme, lähinnä koska minä piilomustasukkaisena kiukuttelin ja suoranaisesti haastoin riitaa. Kerran erään riidan jälkeen mies sanoi hänellä olevan tunteita minua kohtaan. Sitten mies menikin jättämään naisystävänsä ja me alettiin tehdä asioita enemmänkin vapaa-ajalla, siis muuta kuin seksiä.

Mihinkään parisuhteeseen emme tietenkään ole hypänneet ja työkuvioiden vuoksi se olisi melkein mahdotontakin. Mutta voiko tästä koskaan tulla mitään? Mistä tietää onko mies oikeasti, vakavissaan sinusta kiinnostunut syvällisellä levelillä?

3. Lemminkainen

Lemminkainen

Ei. Onko muita kysymyksiä?

4. Crafin

Crafin

Sukupuoli:
    Mies
    Oiskoha helpompaa istua alas ja puhua nämä asiat sen miehen kanssa eikä arvuutella omassa päässä. On varmasti kiinnostunut jos jätti jo tyttöystävänsäkkin ihan sinun takia ja että vietätte muutenkin aikaa kuin sängyssä, eikös tuo ole jo sitä niin sanottua tapailua.

5. Invisus

Invisus Kolmen kolon kuningas

Ikä:
    36
    Tykkää. Sillä perusteella että se dumppas naisystävänsä koska kiinnostui sinusta (huomasi ettei ainakaan naisystävästä ollut niin kiinnostunut). Riittääkö pelkkä tykkääminen sitten? Tuskin. Elätte nyt hetken huumaa, sitä jännityksen tilannetta. Vastaukset kysymyksiisi tulevat sen jälkeen, ja pahaa pelkään että totuus on karumpi kuin haaveet.

6. Lipolyysi

Lipolyysi

No kirjoitetaan vaikka tänne. Taustatiedot, minä 30v ja tyttö 25. Tavattiin tuossa vajaat pari kk sitten baarissa, kysyin tyttöä treffeille ja mentiin sitten treffeille. Perussetit, ollut aina mahtavaa yhdessä kun ollaan nähty ja seksikin on ollu huippua. Ollaan viestitelty toisille melkeinpä joka päivä eka tapaamisen jälkeen, aivan tämän viikon alkuun. Nyt sitten tytöllä on ollut kuulemma paljon muuta ohjelmaa ja ei olla sitten nähty muuta kuin sattumalta törmätty jossakin kaupassa tjsp.

Tuo viestittelykin sitten ollut vähenemään päin ja sydämien tai selfien sijaan sieltä tulee peukkua tai ok:ta vastaukseksi. Keskiviikkona sieltä sitten tuli jotain "miten sulla menee" tyylistä ja ilmeisestikkin tässä vaiheessa oma peli karkas vähän näpistä kun vastasin, että normit että hyvin menee ja lähetin vielä perään että "laitahan viestiä kun haluat nähdä taas =)". Kuulemma kiirettä on ja sitä rataa, mutta mietityttää kuinka kiire voi olla kun asutaan 1km päässä toisista ja jos haluaa nähdä edes tunnin verran niin kestää 5min polkea pyörällä kylään. Tuon jälkeen sieltä ei ole kuulunut enään mitään. Tässä vaiheessa oon tehny sen johtopäätöksen että nyt alan vaikuttamaan vähän takertuvalta jos koodailen joka päivä.

Ihmetyttää vaan ihan vitusti, kun kaikki tuntu menevän niin loistavasti ja nyt sitten feidataan ihan täysillä.
    Joko luovutetaan vai vieläkö tästä voi kehkeytyä mitään?

7. Mopsy80

Mopsy80 Hopeless Gage

Sukupuoli:
    Nainen
    ^ei kai tossa auta kuin vanha kunnon suoraan kysyminen?

Tossa vaiheessa peukku ja ok ei kyllä lupaa hyvää.....

8. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Tuo on kokemukseni mukaan ihan normaalia. Todennäköisesti tuosta ei tule mitään sen kummempaa, mutta ainahan voi uskoa parempaan huomiseen. Olen muutaman kerran ollut samanlaisessa tilanteessa, eikä silloin ole tapahtunut käännettä parempaan.

9. func

func

Sukupuoli:
    Mies
    Ihminen on kyllä aivan helvetin outo ja parisuhteissa vielä enemmän.
    Jos jostakin tulis vielä sellainen ihminen jonka päätä ei vielä ihan kokonansa olis tällä koohotuksella sekotettu. Meinaan ettei se ymmärtäis maailmasta muuta kuin mikä on järjellistä ja tarpeellista, niin sanon että se ihmettelis.

10. DÄNI

DÄNI

Luultavasti mimmillä on kiinnostus hiipunut. Minusta kannattaa himmata yhteydenottoja, koska liian päällekäyvällä asenteella ei voi tuossa tilanteessa voittaa enää mitään.

11. D.Yates

D.Yates

Päämäärä saavutettu, time to move on.

12. kahvikuppi_

kahvikuppi_

Auttakaa mua ymmärtämään mitä miehen päässä liikkuu:

Tapasin pari kk sitten ihanan miehen ja nyt viimeiset kolme viikkoa ollaan tapailtu todella tiiviisti, asuin esimerkiksi suurimman osan viikosta hänen luonaan ja hän koko aika puhui siitä, että haluaisi, että olen hänen tyttöystävänsä. Hän jopa puhui yhteen muuttamisesta yms. Minä olen taas ollut hiukan viileämpi ja etäisempi ja haluannut edetä rauhassa.

Nyt kuitenkin viimeiset pari kertaa kun näin miestä, niin hän käyttäytyi todella etäisesti - oli jotenkin ihan omissa ajatuksissa koko aika. Minä taas olin tuolloin puolestani ehkä jopa vähän liikaakin miehen kimpussa hakemalla huomiota(pussailemalla ja iholla kiinni koko aika). Ajattelin sitten fiksuna, että annan miehelle omaa aikaa enemmän ja sanoin, että olisi hyvä jos pidetään hieman omaa aikaa nyt. Tämän jälkeen mies ei ottanut minuun mitään kontaktia ja laittoikin sitten kolmantena päivänä viestiä ja sanoi, että olen varmasti oikeassa siitä että meidän tulisi olla enemmän erillään(eikä mitään muuta). Tähän en itse vastannut mitään(koska en yksinkertasesti tiedä mitä?).

Olen ihan pihalla?? en yhtään tiedä millä mielellä mies tämän laittoi ja mulla on sydän tässä erittäin pahasti mukana mikä tekee kaikesta miljoona kertaa hankalampaa. Kyseessä on fiksu mies, jolla riittää naisseuraa, joten toisaalta mietin pelaako hän kanssani jotain tuolla ignooraus-taktiikallansa? vai suuttuiko hän siitä, että ehdotin että pidetään vähän erillään?

Tietenkään totuutta en saa täältä, mutta olen ihan pihalla siitä pitäisikö minun soittaa hänelle/laittaa viestiä/ignoorata häntä yhtä lailla kuten hänkin minua nuo kolme päivää(ei vastannut pariin viestiini). Tunnen itseni ihan nuoreksi teinitytöksi kun tätäkin kirjoitan, mutta olen ihastunut pahemman kerran ja en tahtoisi mokata tätä :(

13. mulme

mulme

Ei hemmetti eihän tuosta voi millään tietää mitä miehen päässä liikkuu. Mikä näitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa kun parisuhteita lähdetään rakentamaan tuollaisen arvailukommunikaation kautta? Mikset kysynyt mieheltä että no mikä on,vaikutat vähän etäiseltä? Ihan totta puhuen ei täällä kukaan voi tietää mitä jätkän päässä on liikkunut,oliko mummo kuollut vai maito loppu. Se että itse ehdotat etäisyyden ottamista kuitenkin toivoen kaikkea muuta kuin omaa tilaa ei edesauta sua ihmissuhderintamalla etenemisessä yhtään. Eikä siis se että itket asiaa nyt netissä,täällä. Soita sille ja kysy,nothing to lose. Jos sitä ei vaikka kiinnostakaan enää niin yksi puhelu ei siihen vaikuta.

14. Poppis

Poppis

Olisko vähän pahoittanut mielensä kun hän olisi halunnut olla tiiviisti sun kanssa ja pelkää nyt että hän on enemmän kiinnostunut susta kuin sinä hänestä, ja miehenä vähän hävettää myöntää tämä tms.
    Jos haluat kuitenkin yrittää tämän kanssa, laita vaan viestiä ja sit jossain kohtaa selität että haluat edetä hitaammin mutta että haluat kuitenkin edetä juuri hänen kanssaan.

15. D.Yates

D.Yates

Parhaiten hommat toimisi jos kumpikaan ei pelailisi. Miehen puolesta tietty ei tiedä kerrotun perusteella, mutta itse jo tunnustit pelanneesi koko ajan, ensin oltiin kylmää ja sitten ehdoteltiin erillään olemista. Eli homma meni täysin oman pelisi mukaan.

16. carcayu

carcayu

Minun nainen-mies sanakirjassani tuo tarkoittaa miesten kielellä: Pakit tuli.
    Tähän taas ainoa oikea ratkaisumalli itseäänkunnioittavalle miehelle on: Jatka eteenpäin, äläkä vilkuile taaksesi.

Jos olet oikeasti kuumana tuohon mieheen niin nähdäkseni pahemmin ei voi kommunikaatiota ryssiä. :rolleyes:
    Jos olisin itse tuo mies niin luultavasti olisin poistanut sun numeron kännykästä ja olisin parhaillaan salilla hakkaamassa säkkiä moodissa vitutus-maximus.

17. Randol

Randol VIP

Juurikin näin :D tuohan tarkoittaa niitä ns. pehmeitä pakkeja

18. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    40
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Tuossa vaiheessa on aika helppo tehdä johtopäätös, että olet päätön kana ja tuuliviiri, eikä kukaan täysjärkinen mies jaksa tuhlata aikaansa sellaisiin. Lisäksi, kuten jo todettiinkin, "omaa aikaa" = pakit eli epic fail, jos et aikonut tarkoituksella antaa pakkeja.

Jos haluat vielä yrittää pelastaa tilanteen, niin soita sille miehelle, kerro koko tämä stoori ja sekoilusi taustat ja että olet hommassa tosissasi. Jos sinulla käy tuuri ja mies ymmärtää, niin lopeta jatkossa tuo typerä shakinpelaaminen ja yritä hoitaa asiat ja epäselvät tilanteet avoimella keskustelulla aikuisen ihmisen tavoin.

19. iivili

iivili kollinmölliskö VIP

Ikä:
    44
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Turku
    Siis lähes 100% miehistä tulkitsisi tuon kahvikupin viestin juuri niin, että "Jaha, pakit tuli." ja unohtaisi ko mimmin samantien. Suurin osa miehistä on niin monet kaverikortit ja ns. pehmeät pakit (vitun typerä käsite, semmoiset sattuvat paljon enemmän sen kiertelyn ja kaartelun takia kuin suoraan sanottu "Ei tästä tule mitään. Et ole mulle sopiva." kommentti) saanut, että olettaa semmoisia jatkossakin saavansa todennäköisemmin kuin että natsaisi ja homma etenisi.

Jos ko mies todella kiinnostaa, niin toimi no-bodyn neuvomalla tavalla. Sulla on vielä pienet mahkut, kun puhut todella suoraan, et tulkitse, etkä kommunikoi niin, että jäisi toiselle tulkinnanvaraa, vaan sanot kaiken asiaan liittyvän äärimmäisen suoraan ja rehellisesti.

20. DÄNI

DÄNI

Aika hyvä esimerkki jälleen kerran siitä, että yleensä saa juuri sitä mitä tilaa. Jos välttelee, kiertelee ja arvuuttelee, niin ei kannata kovin rankasti sydämistyä kun rupeaa tuuttaamaan lunta tupaan toisesta suunnasta.

Itse suosittelisin, että kissa pöydälle vielä kerran ja keskustellaan kerran siitä, mitä molemmat nyt ihan oikeasti haluaa ja hakee. Jos orastava suhteen alku ei sitä kestä, ei se kyllä kestä paljoa muutakaan.

Jaa tämä sivu