Tänne kaikkia iloisia asioita!

Viestiketju osiossa 'Yleinen keskustelu' , aloittaja harde20, 17.3.2004.

1. Tantor

Tantor

Ikä:
    39
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Tampere
    Pääsen töistä jo 12.30.. ja tänään kaverin synttärit, mukava ilta siis tiedossa! :)

2. Briseis

Briseis

Ikä:
    28
    Olipa taas koettelemus saada tonnaripurkki auki :lol2: Purkki piti avata avaajalla ja meil on semmonen ihmeennäkönen avaaja. Ehkä kerran oon joutunu käyttää sitä aikasemmin.

No, aluksi oli aikamoinen blonditesti keksiä, miten sitä käytettiinkään, ku iha erilaiseen avaajaan oon tottunu. No tämä tyttö todisti ettei ole blondi ja osasi käyttää sitä (tosin en ihan heti :rolleyes:) Se avaaja avaa sen purkin ulkoreunoilta, ei sisäpuolelta niinku oon tottunut. Eli siit reunasta tulee pirun terävä. No, aloin valuttamaan öljyjä pois ja kappas! Purkin kylki oli liukas ja se liuskahti mun kädestä ja viilsi haavan mun sormeen!

Eli ihan putkeen kaikki meni joo. Mut onneks loppu hyvin kaikki hyvin - tosi hyvältä tää maistuu tän ahertamisen jälkeen :D Tästä lähin tosin ostan niitä purkkeja joissa on se avaaja valmiina..

3. pek-si

pek-si

Viikonloppu!

4. 123jippo

123jippo

Sama [​IMG]

5. powerranger

powerranger

hö...luulin että tänne oli tullu uusi smaili

6. Purtsi

Purtsi Tsemppari/Kouluttaja VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Ei voi kyllä kun ihmetellä tätä nykyistä olotilaa; mä en yksinkertaisesti voi oikein valittaa mistään. Kaikki on viime aikoina mennyt lähes putkeen ja sama meno tuntuu vain jatkuvan. Kiitos kaikille ystäville ja frendeille, on vaan ihan huippua kun olette olemassa!

Battery :kippis1: sille!

7. Pexi_

Pexi_

Autoon tuli eilen pikku vika. Sen ansiosta otin itseäni niskasta kiinni ja pyöräilin salille. :) Autokin on jo melkein kunnossa. :)

8. Sotapossu

Sotapossu VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Tuli äskeittäin varmistettua työpaikka intin jälkeen haluamalta alalta ja kotiutuminenkin lähestyy. :) TJ16

9. Kuki

Kuki

Ikä:
    42
    Huomenna vika työpäivä vanhassa duunissa :dance:

10. Habankorppu

Habankorppu

Ikä:
    31
    Tein toissapäivänä mavea ekaa kertaa 7 kuukauteen selkävamman takia, ja 2x100 ei tuntunut lainkaan pahalta eikä VIELÄKÄÄN mitään kipuja selässä. JAUUU! Nyt sitten vähä himmaileen ja rauhallisesti taas alottaan salitouhut piiiiitkän tauon jälkeen. :)

11. taivaskäsi

taivaskäsi

Ikä:
    31
    Kaupunki:
    Riihimäki
    ihanaa sonera saanut netin taas toimimaan :haart:

12. nixdorf

nixdorf

Tänään tuli puhelinsoitto firmasta johon hain kolme kuukautta sitten ja sanoivat, että tule huomenna allekirjoittamaan sopimuksen! Sehän tietää sitä, että palkka lähes kaksinkertaistuu nykypalkkaan verrattuna ja työaika lyhenee 12 tunnista normaaliin 8:aan tuntiin. Johan tätä pers'aukisuutta kestikin 4 vuotta, nyt se on loppu! Nyt juon siiderin.

13. LaihaLohtu

LaihaLohtu

Ikä:
    31
    Huhu, tuntuu varmasti mahtavalta! Onneksi olkoon! :dance2:

14. Keiko-

Keiko- VIP

Ikä:
    29
    Pääsen syyslomaksi HH:n luo :)

15. pezku^

pezku^

Pioneerirykmentti II/09 täältä tullaan :thumbs: Välissä tosin tarkoitus käydä muutamissa pääsykokeissa erikoisjoukkoihin, mutta joka tapauksessa lämmittää mieltä, kun pääsin inttiin juuri sinä ajankohtana kuin halusin:)

16. hartsajartsa

hartsajartsa

näinhän se pitää mennä että eka sataa koko viikon sittenkun tule viikonloppu
    niin arska paistaa :dance: tänään pääsee pussikeitolle :hyper::rock::dance2::piis:

17. ossipena

ossipena

Ikä:
    35
    VITTU! LIOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA

:hyper:

yeah. viimeksi oli "lomaa" noin 2 päivää keväällä työpaikanvaihdon yhteydessä, nyt ois viikon verran toukopoukomaassa eli kreikan merellä. edellinen viikon vapaa oli ytn:n suunnittelualan lakko joskus millonkohan se olikaan. piti oikein tarkastaa: 23.11 tais loppua t&t:n mukaan.

ei tsiisus että oon kyllä liekeissä. just sain "kaikki" rästihommat alta pois. ei sillä etteikö olis 3-4 projektia joita vois rueta edistämään mutta ei mitään hyötyä enää tässä vaiheessa. siivoilis pöydän ja diipadaapailis.

kaiken lisäks tänään pääsee firman kausikortilla jypin peliin 0e :D hitto että oon liekeissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

e: kaiken lisäks huomasin että sitten toukokuun on tullut yhteensä 34+7,5h pankkiin joista 7,5h oon pitänyt eli palkallista lomaa aijjai ja ens keväästä lähtien kuukautta(2 päivää?) vaille täydet lomat!!!!!

18. Alyssa

Alyssa

Koulussa kerrankin jotain positiivista:

*Ranskan kuuntelu lähti 84/90
    *Äikän tekstitaidosta kuulemma 5-6 pisteen keskiarvoa
    *Matikka luultavasti nousee M -> E/L
    *Suurimmat projektit alkaa olla pikku hiljaa pois alta
    *Samoin UCAS-haku, personal statement pitäis vielä vääntää

Muutenkin on aika rento olo, vielä on töitä mutta joulukuussa tulee eka ylioppilaslakki ja sen jälkeen sitten vaan odotellaan IB-finaleita :)

19. pahis_

pahis_ Papa Eicke VIP

Se että olen elossa on aika ihme. Pari päivää sitten tapahtui taas juttu josta mun ei olisi pitänyt selvitä hengissä mutta tässä sitä ollaan. Pakko tällä on olla joku tarkoitus kun ei henki lähde millään vaikka on sitä yritetty... :hyvä:

Kävin aika pohjalla muutenkin monessakin suhteessa. Katsoin mm. sitä valkoista jänistä silmiin taas kerran.

MUTTA HAISTAKAA VITTU! TIEDÄN KUINKA MONI NAUTTII KUN OLEN POHJALLA MUTTA OLEN AINA NOUSSUT SIELTÄ NIINKUIN NYTKIN! TÄÄ EI OLLUT VIELÄ MITÄÄN. KATSOTAAN KUKA NAURAA SITTEN LOPUSSA...

Ja kävin salilla ensimmäisen kerran kuukauteen. Tuntui helvetin hyvältä. Jänteet ja forkutkin ovat parantuneet. Motivaatio on huipussaan.

20. Hollie

Hollie

Olen tosi happy! Vihdoinkin terveenä viikon kuumeilun jälkeen -> v i h d o i n k i n pääsee juoksemaan ja äheltämään salille. Sain töissä yhden pitkän keissin finaaliin. Duunissa muutenkin hyvät kuviot ja porukka hyvissä fiiliksissä. Ystävätär soitti ja kertoi kivoja asioita -> sai taas nauraa. Ja tänään vielä fight-festarit ja sen jälkeiset irtiotot. Ihanaa.

Ja yksi ihanuus unohtui: ensi kuussa lomalle Amsterdamiin!!! Voi sitä kahvin tuoksua!

Jaa tämä sivu