1. Pakkotoiston shopissa -15% KAIKKI! SHABOOM

Tavoitteet 2019

Viestiketju osiossa 'Treeni' , aloittaja Daiina, 28.12.2018.

  1. Daiina

    Daiina Blondeista blondein VIP

    Ikä:
    29
    Liittynyt:
    14.6.2010
    Viestejä:
    9 426
    Likes Received:
    1 531
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Nytkö vuosi kohta taas vaihtuu, niin millaisia treenitavoitteita teillä on uudelle vuodelle?


    Ite en lyö tiskiin tällä hetkellä liian isoja tavoiteltavia asioita ku on nyt oman kymmenvuotistreenijakson aikana tullut ensimmäistä kertaa esille ettei treeni ole maistunut samaan malliin ku aiempina vuosina. Stressiä yms. ettei kroppa ole ollut niin terässä, mutta varmaankin semmosiakin jaksoja tulee kaikilla kauemmin treenanneilla elämänsä aikana? Tämän hetkinen treeniohjelma ei suosi voimailua niin en aseta mitään esim. penkkiykköstavoitteita tms ainakaan vielä, mutta katsella kevään päälle, mitä alkaa sitten tehä ja mikä tuo mielekkyyttä.
     
  2. Solid10

    Solid10 VIP

    Liittynyt:
    6.7.2006
    Viestejä:
    3 922
    Likes Received:
    309
    Sukupuoli:
    Mies
    Penkki 1.5 x oma paino
    Kyykky 2 x oma paino
    Mave 2.5 x oma paino

    Saa nähdä miten tää tulee tapahtumaan, kun salilla on aikaa käydä maksimissaan kaksi kertaa viikossa, ja yleensä jää yhteen, mutta perkele jos sitä kerrankin pistäisi oikeat tavoitteet päälle. Aika korkeat tavoitteet, kun nyt menee hädin tuskin oma paino joka liikkeessä (koska olen läski), mutta pitää aina kurkottaa tähtiin! Nähdään vuoden päästä, @Solid10, älä tuota mulle pettymystä.

    Edit. Uu, pystäristä 131kg!
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2018
    jsjarvn tykkää tästä.
  3. jsjarvn

    jsjarvn

    Liittynyt:
    2.1.2014
    Viestejä:
    1 680
    Likes Received:
    2 646
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Sastamala
    Tjaa.

    -Ei typeriä vammoja
    -Pystäri 130 kg +
    -Takakyykky 250 kg +
    -Vetoa vähintään kerran viikkoon, kehitystä tulee sen mitä tulee
    -Voittaa @JP Fux hauiskääntökisassa ja juoda kaljaa @JP Fux :n kanssa
     
    jetexi, jto, JP Fux and 1 other person like this.
  4. TaikuriJoonatan

    TaikuriJoonatan VIP

    Liittynyt:
    19.10.2014
    Viestejä:
    456
    Likes Received:
    299
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Jyväskylä
    - 500 kg yhteistulos ensi jouluun mennessä (alta 80 kg elopainolla)
    - Treenata fiksusti aka vammoitta (joka vuosi sama tavoite, ei koskaan toteudu)
    - Huoltavaa treeniä vähintään 2h/vko
    - 6 m pituushyppy
     
  5. JP Fux

    JP Fux IFBB PRO VIP

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    18 236
    Likes Received:
    3 647
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaikki muut realistisia, paitsi hauiskääntökisa. Siinä tulee aina olemaan isä - poika asetelmat meillä.
     
    jorimantysalo, jto ja makpek tykkäävät tästä.
  6. Lilli Pii

    Lilli Pii

    Liittynyt:
    4.7.2010
    Viestejä:
    649
    Likes Received:
    413
    Mun tekis kans nyt mieli laittaa tavoitteeksi kaljanjuonti JP Fuxin ja jsjarvn:n kans. :LOL: En vaan ees tiiä missä asutte, mutta kaukana kuitenki.

    Oikeasti tavoitteet:

    Kyykky 150 kg
    Penkki 80 kg
    Veto 160 kg

    Erillisenä tavoitteena ois käydä sm-kisoissa ja tehdä siellä pieni parannus syksyn tulokseen. Sen kummempaa tavoitetta sinne ei ole kun kokemus on ihan uusi.

    Tärkeintä on tietenki saada treenata terveenä koko vuosi ja nauttia harrastuksesta. Pitäiskö testata jotain uutta salia välillä? Lupaan myös venytellä ainakin viisi kertaa vuoden aikana ja käydä kahdesti hierojalla.

    (Onko voimailutavoite, että ajattelin päätyä yhden voimailijan lakanoiden väliin?) :barefoot:
     
    Sylverö, jto ja jsjarvn tykkäävät tästä.
  7. JP Fux

    JP Fux IFBB PRO VIP

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    18 236
    Likes Received:
    3 647
    Sukupuoli:
    Mies
    Niin kai ne omatkin vois laittaa:

    - Voimanostossa kisaennätys kaikissa lajeissa
    - Kisata reilusti enemmän
    - Opettaa @jsjarvn ille miten sitä haukkaa kiännetään
    - Pysyä suht ehjänä
    - Salilla ois kiva reppii maasta 270kg
    - Leuanvedossa ois kiva kans kisata kun douppinkisoppari tuli tehtyä

    Ei mekään naapureissamme asuta, mutta kun kyseessä on hauiskääntely ja oluen juonti, silloin ei välimatka ole ongelma!
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2018
    jto, jsjarvn ja makpek tykkäävät tästä.
  8. Murffipussi

    Murffipussi

    Liittynyt:
    24.10.2014
    Viestejä:
    297
    Likes Received:
    45
    Sukupuoli:
    Mies
    Tavoite 2019 toteuttaa 2018 tavoitteet. Pitää yrittää runtata vähemmän ja tehdä fiksummin.
     
    maltsu tykkää tästä.
  9. Lilli Pii

    Lilli Pii

    Liittynyt:
    4.7.2010
    Viestejä:
    649
    Likes Received:
    413
    No pistäkäähän kutsua tulemaan osoitteen kera kun järjestätte iltamat! :puntti: Itsehän en käännä haukkaa ollenkaan. Ikinä. Pitäiskö lisätä vielä ens vuoden tavoitteisiin kolme sarjaa hausikääntöjä.
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  10. JP Fux

    JP Fux IFBB PRO VIP

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    18 236
    Likes Received:
    3 647
    Sukupuoli:
    Mies
    Alat opettellee sitä kiäntöö! Kaljan juonti ilman hauiskiäntökisaa on täysin turhaa!
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  11. Lilli Pii

    Lilli Pii

    Liittynyt:
    4.7.2010
    Viestejä:
    649
    Likes Received:
    413
    Mutta onkohan mulla yhtään sen enempää saumaa pärjätä teille siinä kisassa, vaikka en enää muuta tekiskään ku kääntäisin haukkaa? Voin osallistua siis kisaan treenaamatta ku häviän mua aika paljon isommille miehille kuitenki! Kaljanjuontikisassa saatan pärjätä, panostan siihen. :sneaky:
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  12. JP Fux

    JP Fux IFBB PRO VIP

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    18 236
    Likes Received:
    3 647
    Sukupuoli:
    Mies
    Pakko meidän on vähän sääntöjä kuitenkin muuttaa kun en haluu et @jsjarvn saa taas samanlaisen löylytykse kun viimeks. Otetaan vaikka promille kertoimet mukaan!
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  13. Lilli Pii

    Lilli Pii

    Liittynyt:
    4.7.2010
    Viestejä:
    649
    Likes Received:
    413
    Tämä selvä! Jos painoissa ei pärjää niin etumatka on otettava promilleista! Tai siis ei siinä varmaan enää kovin selvä oo.
     
    jsjarvn ja JP Fux tykkäävät tästä.
  14. no-body

    no-body huuhaa VIP

    Ikä:
    40
    Liittynyt:
    5.10.2004
    Viestejä:
    10 710
    Likes Received:
    2 177
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Kunhan taas jaksaa treenata ja pysyy suunnilleen ehjänä niin hyvä on. Vastoin tapojani pistän silti kaksi numeerista tavoitettakin: mave 200 ja kyykky 160 @<80 maaliskuun jälkeen eli 40-vuotiaana. Molemmat ovat aivan realistisia tavoitteita, jos vain mikään ei mene aivan päin helvettiä; samat on nostettu ennenkin, mutta olisi sitten tehty ikämiehenäkin. Varsinkin kyykyn osalta toivoisin muutamaa lisäkiloakin, jos oikein hyvin menisi. Satasen rive nelikymppisenä on myös to-do-listalla, mutta se tulee kun vain nostaa, jos ei nyt saa isompia loukkaantumisia tai kuntoromahduksia aikaan alkuvuodesta.

    Lisäksi syksyllä pitäisi taas selvitä puolikas läpi, mieluummin alta kuin yli kahden tunnin.

    Ensi vuosi lähtee mitä ilmeisimmin käyntiin lupaavasti telakalta kun ilmeisesti SI-nivel vähän napsahti mavessa tänään, mutta sen kunniaksi, ei tavoitteena vaan lupauksena, täytyy ottaa ensi vuoden hommaksi myös entistä tehokkaampi panostaminen venyttelyyn ja kehonhuoltoon.
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  15. Ferya

    Ferya VIP

    Liittynyt:
    2.1.2013
    Viestejä:
    4 344
    Likes Received:
    1 150
    Sukupuoli:
    Nainen
    *kyykkyyn +20kg. Sarjapainot siis sinne ~100kg paikkeille
    *maveen +25kg =130kg
    *penkissä riittäisi 65kg, se jo aika jees näillä olkapäillä

    Kaiken kaikkiaan kiva ois selvitä vuodesta ilman treenitaukoja. Kuitenkin painotus terveessä, toimivassa ja jokseenkin lihaksikkaassa kropassa eikä voimailussa.
     
    _MrSiima tykkää tästä.
  16. Bynt Osku

    Bynt Osku

    Liittynyt:
    8.3.2017
    Viestejä:
    155
    Likes Received:
    176
    Sukupuoli:
    Mies
    Tavoitteena on menettää mahdollisimman vähän gainsseja intissä
     
  17. _MrSiima

    _MrSiima VIP

    Liittynyt:
    17.2.2007
    Viestejä:
    2 857
    Likes Received:
    1 226
    -ensimmäiseksi prioriteettina selkä saada kuntoon ja yrittää pysyä ehjänä
    -Penkki 7-8x200 (ja 1x240kg, jos innostuu tosissaan vuosien tauon jälkeen maksimivoimaa treenaamaan, Siksi suluissa. Mutta sarjaenkkakin riittää, jos en mene lähelle maksimeita)
    -Mave 1x300kg
    -Hack 10x200kg
    -lihasta lisää ainakin heikkouksiin eli koko takaketjuun
     
    jsjarvn tykkää tästä.
  18. Laardi

    Laardi VIP

    Ikä:
    44
    Liittynyt:
    26.5.2004
    Viestejä:
    6 771
    Likes Received:
    2 718
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    - useampi salillakäynti kuin vuonna 2018
    - 30x enemmän lenkkeilyä kuin vuonna 2018
    - ennätys rikki jossain 'isoista' liikkeistä
     
  19. makpek

    makpek VIP

    Liittynyt:
    30.3.2010
    Viestejä:
    61
    Likes Received:
    45
    Siinä kaljan juonnin ja haukkareiden välissä sä saat samalla hoidettua ton voimailijan lakanoiden väliin hyppäämisen, ihan kahden voimailijan kanssa halutessa :oujee:
     
  20. Lilli Pii

    Lilli Pii

    Liittynyt:
    4.7.2010
    Viestejä:
    649
    Likes Received:
    413
    JP Fux ja jsjarvn pitää mulle lakanoita ja minä hyppään. :rock:
     
    MJ45, taama, makpek and 1 other person like this.

Jaa tämä sivu