Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Miten minusta tuntuu että tässä on joku korkeamman tason suvakit vs. soldiers of odin käynnissä, missä kovasti suu vaahdossa selitetään ja väitetään ymmärtävämme, mutta heti sivulauseessa tulee taas omaa jargonia. Sovitaan että naiset on perseestä ja miehet sikoja ja pistetään tinderi roskakoriin.

Mikki77, Ceni ja ya-ya tykkäävät tästä.
  2. Delgado

Delgado Base animal

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Minusta tässä on nyt ymmärretty väärin se puutarhajuttu. :D Käsitin sen olevan jokseenkin analoginen esimerkiksi sille, kun nainen miestä ilahduttaakseen pesee tämän kalsarit ja laittaa miehelle eväät töihin. Mutta jos tietty raja ylittyy ja osapuolten välinen dynamiikka kääntyykin vääränlaiseksi, naisesta tuleekin lopulta miehelle äiti ja kotiorja, ja nainen katkeroituu.

3. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Jos nyt palauttaa mieleen taannoiset keskustelut ihan valtamedioistakin, niin helposti tuntuu parisuhteessa tuo dynamiikka keikahtavan jommankumman tappioksi tai eduksi. Jos sitä valta-asemaa tässä etuna voi pitää, kun monesti tuntuu, että se liian helpolla pääseväkin on sitten lopulta tyytymätön.

4. Avv

Avv

Naiset menee kyl ihan överiks niiden testien kanssa. Jopa siinä määrin, et ne kusee omiin muroihinsa.

Heitin läppää yhden mimmin kaa ja vaikutti siltä et oltiin samalla linjalla, kysyin et millon sillä on vapaata. Vastas et huomenna ja sanoin et mihin aikaan. Meni pari tuntii - ihan basic testi, missä mimmi kattoo että vinkuuko mies perään - ja sit se vastas et "aaa siis mulla on vapaata töistä, mut päivä on kiireinen".
    En pistä mitään enää ja mimmi vinkuu perään et miksen puhu sille. No varmaankin sen takia, koska mua ei kiinnosta mitkään testailut ja chattäily vaan tapaaminen.

Alphamies ja Rantapallo tykkäävät tästä.
  5. Timo Rauta

Timo Rauta

tuo on nyt juuri sitä, mistä minä olen yrittänyt jo muutamaan otteeseen aikaisemmin puhua. Eli naiset pelleilee aikansa kuluksi ja tapahtumaköyhän elämänsä täytteeksi miesten kustannuksella netin deittisaiteilla. Eli tehdään profiili ja koukutetaan miehiä jaarittelemaan itsensä kanssa illat pitkät kaikkea tuskastuttavaa ja mihinkään kunnolliseen johtamatonta paskaa.

6. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Muista, että sun pitää kirjoittamisella osoittaa että oot tapaamisen arvoinen tyyppi, et ehkä ollut vielä sillä tasolla että raja ylittyy. Sun match pitää sua kuitenkin sen verran mielenkiintoisena, että juttelee sulle. Toisekseen, pyysit tosi lyhyellä aikavälillä tapaamista. Vaikka hänellä olisi vapaapäivä niin hänellä saattaa olla muuta tekemistä mielessä. Sun lähestymistapa on vähän needy ja psykologisesti kömpelö "millon sulla vapaata? Ai huomenna, mihin aikaan?" Ajat naisen kulmaan ja etkä tarjoa hänelle vaihtoehtoa. Ota mielummin joku positiivisempi ote, joka ei ole "uhkaava" ja aikaan sidottu "Vaikutat mukavalta, olisi tosi kiva nähdä. Onko sulla loppuviikolla ohjelmaa? Mennään kahville :)"

7. Avv

Avv

Ei mun tartte altistua jonkun toisen ehdoille. Siis ongelma tässä oli nyt se, että tuo mimmi feikkas kiinnostusta vaikka mä olin sille aito. Sitten se testas, että millon mä olen mahdollisesti vapaana teeskentelemällä itse jotain. Ei kiitos, haluun sellasen mimmin jolla on kiinnostus samalla levelillä, en semmosta joka halutessaan voi vetää maton mun jalkojen alta ja tuhlaa mun aikaa. Kuka tietää kuin kauan oisin joutunu läpättää tollekin huomatakseni vaan että se halus vaan huomioo ja tunteen siitä, että mahdollisesti kelpaisi.

Timo Rauta tykkää tästä.
  8. Feint

Feint

Sukupuoli:
    Mies
    Tää on niin tuttua, ei jumalauta että nousee verenpaine :D

"Onks sulla huomenna mitään menoa?"
    "Ei oo mitään"
    "Lähetkö syömään?"
    "Emmä oikeen voi ku mä meen kaverille syömään klo 13"

aha?

Toinen mikä on jännä, ni tää ettei "tiedä" mitä etsii. Mainitset olevas ihan vakavissas liikkeellä, ni toinen on samalla linjalla. Sit kun pitäis tavata, ni toinen peruu koska "ei oikeen tiiä mitä ettii, ni on epäreilua sua kohtaan ku oot ihan vakavissas ettimässä seuraa" :D Tietysti tää nyt oikeesti johtuu siitä, ettei naama ja/tai jutut miellyttäny tarpeeks, mutta niin ei saa sanoa, koska se ois rumaa ja rehellistä.

Timo Rauta ja SilverHawk tykkäävät tästä.
  9. Stubeee

Stubeee

Ikä:
    25
    Sukupuoli:
    Mies
    Joo paremman näköset muijat tykkää noita paskatestejä harrastaa. Alkaa kyllä välillä käämit palaa ku näkee että viesti on luettu ja sit saa vähintää pari tuntia venata vastausta.

Pakkien antaminen tuntuu kans olevan elämääkin suurempi tehtävä naisille, yhen kanssa oltiin sovittu näkevämme seuraavalla viikolla, kysyin että mites vaikka torstai, vastausta ei kuulu päivään sitten ku aloin kysymään vähän "ikävämmällä" sävyllä niin vastaus oli, että "en tahdo olla inhottava muille sen takia en halua antaa pakkeja". :D Se on helvetisti "inhottavampaa" elää epätietosuudessa kuin kuulla totuus mutta kaikkihan on tehtävä vaikeimman kautta.

TPP82 ja Timo Rauta tykkäävät tästä.
  10. Honey

Honey Sweet...

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Turku
    Eräs huippu keskustelun avaus tuli mieheltä jolla oli vain kuvia esillä (ilman tilannekuvia):

mies: moi
    minä: moro vaan
    mies: haluatko nähdä?
    minä: olisi kiva tietää susta jotain, ulkonäkö ei kerro
    mies: kts google "etunimi sukunimi"

Minun pitäisi kaivaa googlesta minkä tyylinen ihminen on kuvien takana??:woot: Ei näino_O

Eräs keskustelun edetessä kysyi päihteiden käytöstä. Sanoi polttavansa ruohoa rentoutumiseen:eek:...ei jatkoon. Vaikka kuinka oli 330 BMW ja oma firma...kuten hän niin mainosti.

Heraiini ja nordci1977 tykkäävät tästä.
  11. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    Olisit ehdottanut sille, että laittaa profiiliinsa suoraan linkin googlen hakutuloksiin :D

Honey tykkää tästä.
  12. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    Täällä on nyt taas paljon ihan asiallista keskustelua, joka ei valitettavasti liity Tinderiin ainakaan mun nähdäkseni millään tavalla.
    Meillä on muistaakseni sellainen parisuhdeongelmat ketju tällä samalla alueella. Sinne osuisivat varmaan paremmin.

duaali tykkää tästä.
  13. carcayu

carcayu

Saisiko mode siirrettyä parisuhdedynamiikkaan liittyvät viestit oikeaan ketjuun? Haluaisin laittaa natsin ja suvakin pussauskoppiin ja katsoa voittaako rakkaus ja saako ne juureksia kasvamaan? Elämän lavastamiseen liittyvä pähkäily sopii siihen juoneen huonosti.

14. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    duaali tykkää tästä.
  15. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Oon nyt käyttänyt Tinderiä muutaman päivän ja Suomi menee helvettiin mm. seuraavista syistä:

- Ihan vitusti kissoja.
    - Se Tyynen valtameren roskalautta kaksinkertaistaa pinta-alansa muutaman vuoden kuluttua, kun kaikki heittää SUP-lautansa pois trendin kyykähdettyä. Toivottavasti seuraava trendi ei sisällä noin paljon muovia.
    - 10% naisista on ammatiltaan valokuvaajia! Miten ne työllistyy!?
    - Ai niin... Ne ottaa tietysti lopuille lavastettuja kuvia tinderiin.
    - 40% naisista on käynyt jonkun luovan koulutuksen tai on jollain tavalla taiteellisessa ammatissa.
    - 20% naisista on joogaohjaajia.
    - Aforismeja kuvissa ja teksteissä.
    - Oikeasti "Nyt mulla olisi 500 merkkiä kertoa jotain itsestäni niin eiköhän anneta vihdoin Paulo Coelholle puheenvuoro..."
    - Gylttyyriä, gylttyyriä... Kaikki harrastaa tota, mutta hyvin harvalla on mitään omaa sanottavaa.
    - Olen lukenut paljon kritiikkiä miesten bilekuvista. Näyttäis vahvasti siltä, että naiset saavat kaiken tuon anteeksi. Joka toisella on se skumppa/viinilasikuva.
    - Naiset oikeasti seisoo käsillään tosi usein...

;)

16. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    Mä törmäsin Tinderissä jo vissiin kolmannen kerran saman naisen profiiliin. Ihan hyvännäköinen nainen, joten ei siinä mitään, mutta vähän ihmetytti, että miksi se sieltä aina vastaan tulee.
    Katsoin sitä profiilia vähän tarkemmin niin siellä luki jotain siihen tyyliin, että "aina kun yritän kirjautua ulos, poistan vahingossa profiilin" :D
    Tuli sellainen olo, että syvällisemmät keskustelut taitaisi kyseisen naisen kanssa olla sellainen vähemmän aikaa vievä harrastus :D

edit:
    @nordci1977 olen myös huomannut tuon valtavan kissojen määrän. Siis ihan niiden karvaisten elukoiden. Itsehän olen moisille saatanille aika pahasti allerginen, joten rastia tulee aina, jos kuvassa näkyy kissaeläin.

17. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Törmäsin samaan tai sitten niitä on lisää! :D

MTM1977 tykkää tästä.
  18. Feint

Feint

Sukupuoli:
    Mies
    Miks kukaan kirjautuis Tinderistä ulos? Käyttääks koko perhe samaa puhelinta vai onks sillä useempi profiili? Mitä helvettiä :D

19. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    Tuohan on niin buginen paska, että ilmeisesti vaatii välillä uloskirjautumisen, että toimii oikein :D

20. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    -Jos nainen osaa tehdä spagaatin niin siitä otetaan kuva takaapäin stringit tai edes mahdollisimman pienet muut alusvaatteet jalassa. Jotta tää ei olisi liian selvää tyrkyttämistä, on profiilikuvissa vain kasvoja tms kiltimpää, koska en hae yhdenillanjuttuja, mutta sitten siihen linkitetään instagram profiili jossa jokainen kuva on venyttelyjä niukoissa vaatteissa.

Ja ennenkun joku hermostuu, niin ei noissa mitään pahaa ole, ja miksen itsekkin naisena laittaisi, mutta tääkin oli vaan tohon listaukseen toistuvia teemoja kun oon aika moneen vastaavaan törmännyt.

Ja stadissa tosiaan on selkeä joukko joka ei pariudu. 25-35v taiteilijanaiset. Siihen kuuluu usein pyöreät lasit, viivasuoraan leikattuja hiuksia ja sellanen "hobo"look. Mietin vaan millä nää usein valokuvaajat tosiaan itsensä elättää.

Ps. Kissakuvia ei voi ikinä liikaa.

Nordicin lista oli melkoisen kattava naisten osalta ja ois kiva jos joku tinderöivä nainen tekis saman yhteenvedon stadin miehistä.

Jaa tämä sivu