Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. Timo Rauta

Timo Rauta

mä olen aina sanonut, että noissa deittipalveluissa päivystää aivan hiton paljon naisia, joille se pelkkä jaarittelu ja miesten huomio on polttoaine elämässä.

2. MTM1977

MTM1977 WTF VIP

Ikä:
    42
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Salo
    Omien kokemusten mukaan peli on ohi siinä vaiheessa, jos menee siihen pitkään jaaritteluun.
    Itse olen toiminut niin, että heti kun tuntuu siltä, että ko. ihminen kannattaa tavata, olen ehdottanut treffejä (jos toinen osapuoli ei ole ehtinyt ensin, sellaistakin joskus tapahtuu :D). Yllättävän usein on myös treffit toteutuneet.
    Ja jos eivät tuolla tavalla toteudu niin uskallan vahvasti epäillä, että pidempi jaarittelu olisi johtanut vain ajan hukkaamiseen, ei niitä treffejä silti olisi tullut.
    Tuo riippuu tietysti siitä, että mitä hakee, mutta mä en ole innostunut mistään pitkäkestoisesta "kirjekaverisuhteesta". Ei sillä tavalla keneenkään tutustu ja oma tarkoitus on kuitenkin tutustua ihmiseen, ei siihen miten hän kirjoittaa.

Timo Rauta tykkää tästä.
  3. HoF

HoF

Joo, näinhän se varmaan männöö. Pari kertaa tässä kanssa käynyt niin lähiaikoina kanssa, että treffit on sovittu, mimmi peruu ja silti jaarittelu jatkuu. Vastaillaan jotain ympäripyöreää vaikka kysyy suoraan että milloinka sitten sopisi. Pitänee laittaa vaan ehkä kylmästi näille, että ihan kiva kirjoitella tässä mutta ajanhukkaa näyttäisi vahvasti olevan....

Timo Rauta tykkää tästä.
  4. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Et ole aivan pystynyt istuttamaan ajatusta naisen päähän, että sun tapaaminen on todellakin loistoidea. Tostakin sun viestistä paistaa hienovarainen neediness läpi, joka varmasti vetää sua vähän alaspäin ja saa naisen epäilemään sitä, että kannattaako sut nähdä. Mimmi kuitenkin haluaa jutella sulle lisää ja saada susta enemmän tietoa. Oot rajatapaus, nyt vaan jatkat positiivista linjaa ja osoitat että oot cool dude.

5. johny

johny

Tämä.
    Kotiläksyjä: https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/3l310a/the_red_pillers_guide_to_online_dating/

"Helsingissä varmaan 50 pinnaa naisista on Tinderissä tuollaisia. Ei niitä tunnu saavan edes treffeille mitenkään, jos nyt edes sattuu mätsin saamaan. Ei näille taida kelvata kukaan.

Ja eikä pelkästään Tinderissä vaan ihan yöelämässä jne. 5-10% parhaista jätkistä scorettaa pääsääntöisesti 8:n ja paremman misut. "women date up, men date down".
    http://www.helsinginuutiset.fi/arti...skan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
    Tinder on ollut viimeinen naula arkkuun. Nykyjään jos olet edes ok-näköinen nainen, niin Tinderistä saat seuraa milloin tahansa. Valitettava totuus, mutta naiset ovat pahasti päässeet niskanpäälle parisuhdemarkkinoilla :mad:

Viimeksi muokattu: 18.2.2016
    Timo Rauta tykkää tästä.
  6. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Naisille kyssäri. Kannattaako lyhyen miehen mainita painonsa? Olen huimat 169 cm pitkä ja varmaan moni suunnilleen saman pituinen nainen pelkää olevansa minuun nähden fyysisesti kookkaampi. Painan 90 eli olen lähes miehen kokoinen ja kuvista näkee, etten ole lihava... Vai onko luonnollinen oletus naiselta, että kuva on vanha?

7. Katharina

Katharina

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Ehkä ei kannata, me enemmän treenaavat ollaan kuitenkin pieni vähemmistö vielä. Muille "normaali" paino on pituus -100 tai -110. Ehkä parempi on mainita jotenkin nätisti salitreeneistä tai siitä, että lihasta löytyy. Sitä en taas sitten tiiä, että miten se kantsii tehdä :D.

8. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kielimoustilla!?:p :kuola::nolo::D

9. HoF

HoF

Jep. Se on tiedossa että tämä on ulkonäköpeli. Ei mun mätsit ole edes niitä kuumimpia tapauksia, kun oma naama on mitä on. Varsinkin ikäisekseni olen nykyään vallankin hoikan sporttisessa kunnossa, mutta en tod. ala laittamaan mitään paidattomia kuvia tuonne. Muuten tuossa oli ehkä fiksuakin neuvoa, eli ei pidä olla yli innokas tai liian kiinnostunut (epätoivoinen).

10. HoF

HoF

Mutta kyllä sitä ainakin seksiä baarista löytää näköjään sittenkin helpommin kun Tinderistä.... Niitä on ollut 8 viimeisen vuoden aikana. Tinder saldo 3. Tosi hyvin kyllä mulle en valita, mutta etsin pysyvää.

11. HoF

HoF

Mielenkiintoinen ilmiö. Liketys tullut jo kahdelta mut unmätsänneeltä (tai toisinpäin) naiselta. Ja siis viestejä oli. Eikö ne naiset edes muista yhtään? Oli pakko laittaa viestit. 100÷ varmuudella ei tule mitään, kun ovat näitä "juu, joo" naisia.

12. Alphamies

Alphamies

Mä painan 102kg ja 186cm. Pistin että paino hankittu salilla. No mulla lommoposket niin näkee muutenkin, että ei olla voimanostajia tai muuten vaan läski.

13. Katharina

Katharina

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Tuolla selityksellä varmasti toimii ja kun kuvat vielä vahvistaa asian ;). Sitten ne, jotka ei salillakävijöistä tykkää, voi skipata muutenkin, joten ei haittaa jos niiltä ei sydäntä tule. Kuten oon ennenkin kertonut, niin mulle itseäni lyhyemmät on ehdoton ei, mutta hieman häiritsee se, jos mies on kevyempi, ainakin jos sen huomaa. Ja helposti jopa 180cm hoikat tapaukset on oman ilmoituksensa mukaan kevyempiä :oops:.

14. HoF

HoF

Kävin katsomassa OkCupidin myös huvikseni. Samat naamat naisissa, kun vuosi sitten....

Timo Rauta tykkää tästä.
  15. Stubeee

Stubeee

Ikä:
    25
    Sukupuoli:
    Mies
    Sällistä oikeen huokuu epätoivo, en tiedä ootko huomannu mutta naiset ei kuulemma tykkää epätoivosista miehistä.

Itellä ainakin n. 90% naisista ketä pyytää treffeille niin suostuu, ihan sama jutteleeko pitkään vai lyhyesti. Tosin oonkin helvetin hyvännäkönen.

16. HoF

HoF

Olen huomannut.

Päätin vielä reenin vuoksi nostaa vaikeustasoa ja aloin lähettelemään OkCupidin hipsterimisuille viestejä....

17. Alphamies

Alphamies

"Onko sinustakin patriarkaalinen yhteiskunta ja betamiehet kaiken pahan juuri ja syy?"

18. HoF

HoF

Heh. Tämähän olisi loistava avaus! Jää murtuisi varmasti heti. Kyllä tuolla näköjään yksi hipsteripimu jopa vastasikin näköjään.

Viimeksi muokattu: 19.2.2016
  19. Alphamies

Alphamies

HAHAAHAH :D

Mä tykkään ärsyttää naisia joten voin kyllä keksiä lisää avauksia. "Nimeä yksikin mitattava asia jossa naiset ovat parempia kuin miehet."

Olipa ihana musta pimu aamulla Tinderissä, oli pakko antaa superi hälle.

Stubeee ja Timo Rauta tykkäävät tästä.
  20. HoF

HoF

Noita olis kyllä kova laittaa noille vihervasemmistolaisille hipsterimimmeille. Oman kokemuksen mukaan niistä väh. 95÷ on totaalisen armottomia tosikkoja, jotka eivät suvaitse yhtään omasta poikkeavaa mielipidettä ja parisuhde tälläisen kanssa on totaalista helvettiä, jos et itse ole 100÷ lammas. (Muutamalla frendillä siis on tälläinen vaimoke, hauska kuunnella niitä avautumisia). Selviäisi ainakin heti, että onko yhtään huumorintajua jäljellä, jos siis sattuisi vastaamaan.

Timo Rauta tykkää tästä.

Jaa tämä sivu