Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. Alphamies

Alphamies

Mulla on kanssa ollut noita ulkomaalaisia naisia ja kun tällaiset takkupesäkkeen kanssa on tullut asia esille niin johan alkaa mollaaminen niin minua kuin naista kohtaan. Eikä nyt puhuta thaimaalaisista naisista. Riittää, ettei ole vanttera punatukkarasta.

Jaa miksikö olen tekemisessä tämän ihmissaastan kanssa? No kaverit nuorina menneet tyhmyyksissään parisuhteisiin heidän kanssaan.

2. HoF

HoF

Niinhän se menee. Partalapset on tosi hyvä juttu ja raiskaahan suomalainenkin. Mutta ulkomaalainen nainen suomalaisella miehellä on totaalikauhistus. Toisinpäin tietenkin todella ihana juttu, eli ulkomaalainen mies suomalaisella naisella.

Stubeee ja Timo Rauta tykkäävät tästä.
  3. HoF

HoF

Tai siis en tajua miten joku järjellä varustettu mies voi pariutua tuollaiset noin psykoottiset mielipiteet omaavan naisen kanssa. No, ehkä se on se rakkaus. En tiedä.

Nyt on Tinderissäkin keskustelut käynnissä yhden Flow-hipsterimimmin kanssa. Pitää pyytää treffeille. Näkeepähän sitten että onko naisella kuuppa sekaisin. Jos siis rehveille suostuu.

4. Alphamies

Alphamies

Plussia:
    - Hoikkia
    - Ei kouvolatukkaa
    - Naisellisia
    - Ryyppääminen kohtuullista
    - Mieli ei mädätetty
    - Arvostavat miehisyyttä

En sano, etteikö suomalaisissa naisissa ole noita ja että ulkomaalaisissa olisi noita piirteitä. Nämä nyt vaan ovat oman kokemusen tuomaa VIISAUTTA.

On niitä huonojakin puolia. Kuten raivostuttavuuteen nouseva perhekeskeisyys. Tosin oman naikkoset ovat olleet aika nuoria joten voi olla ikäasia myös.

5. HoF

HoF

No, itse pidän hieman enemmän rokki ja WTn oloisista pimuista, eli eivät nuo ulkomaalaiset oikein siis taida olla mun juttu. Edellisesti Etelä-Euroopasta kotoisin olleesta vielä jäi huono muisto (pitkä tarina). Vaikka eivät nyt mädättäjiä olekkaan. Kouvolatukkakaan ei haittaa, kunhan nyt ei lihava ole.

6. Heatseeker

Heatseeker

Sukupuoli:
    Mies
    Tätä keskustelua lukiessa tulee väistämättä mieleen se että onko demarit kaiken muun lisäksi pilanneet jo tuon tinderinkin.

Naru ja Silent moment tykkäävät tästä.
  7. carcayu

carcayu

Vaadin saanninsiirtoja komeilta rumille!

8. HoF

HoF

Eiköhän se ole Vihreät, Vasemmistoliitto ja punavihreä kupla. Helsingin ongelmia.....

9. Feint

Feint

Sukupuoli:
    Mies
    Pääsin todistamaan livenä, kun nainen pelaa Tinderiä. Nyt on helppo ymmärtää, miksei tuolta tunnu irtoavan mitään, keskustelut ovat harvinaisia ja treffit pelkkää haaveilua. Kolmella kuvalla(naisen ulkonäkö ehkä 6-7/10) varustetulla profiililla ilman tekstiä irtoaa matchi lähes jokaiselta mieheltä, ja tuolla joukossa oli oikeasti todellä hyvännäköistä porukkaa. Matcheja oli naiselle kertynyt sadoittain, loppuun asti selaaminen ei käytännössä enää ollut edes mahdollista. Keskusteluja hän ei kuulemma itse aloita, vastaa vaan jos joku puhuu. Keskusteluja oli kymmenittäin, ehkä yli sata. 40km etäisyydeltä eivät kuulemma miehet lopu, vaikka ruksaisi pari tuntia päivässä.

Pikaisesti voi tuosta päätellä, että ellet erotu joukosta(etkä muuten erotu, ainakaan positiivisesti) niin mitään saumoja ei ole, ellei oikeasti käy tuuri, tai kohdalle osu nainen, joka käy profiilit läpi huolella ja kerää vain muutaman matchin kerrallaan. Noita tuskin montaa tuolla seassa on, koska ei suurin osa ole edes mitään etsimässä. Mahikset, että tykkäys osuu juuri sinuun, ovat mitättömät.

Ainoa järkevä tapa toimia tuolla, on laitella viestiä mahdollisimman monelle ja olla muutenkin aggressiivinen toiminnassaan. Iso osa keskusteluista hukkuu naisten matchien sekaan, eikä vastauksia välttämättä kuulu takaisin, vaikka keskustelu olisikin lähtenyt hyvin käyntiin. Mahdollisimman nopeasti siirtyminen whatsappiin tms ja treffejäkin kannattanee ehdottaa jo saman päivän aikana, niin selviää nopeasti, onko nainen edes valmis tapaamaan ketään. Harvemmin on, vaikka suostuukin treffeille. Aina tulee joku este viime hetkellä, mutta joku toinen päivä sopisi. Paitsi ettei sovi, koska tuli toinenkin este. Ja niin edelleen.

5/7 täydet pisteet näille markkinoille, ei morjens.

Timo Rauta tykkää tästä.
  10. Alphamies

Alphamies

Olen antanut eteenpäin kaikenkaikkiaan kolme eri naista jotka ovat tulleet pokailemaan minua.
    En tosin näe tätä tulonsiirtona vaan palkkana siipimiehenä toimimisesta.

Aika absurdia kun nainen tulee vonkaamaan ja sitten saatesanojen kanssa lähtee kaverini kanssa jatkamaan.

Timo Rauta tykkää tästä.
  11. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    mutta ansaitsiko tuollainen mies mitään? Jos olet vain tylsä perusjätkä, joka ei ole tehnyt mitään, ei ole kiinnostunut mistään, ei ole hyvä missään niin tuollaista pakettia on vaikea myydä. Mikä saisi naisen haluamaan tuollaisen miehen? Jokainen kuitenkin haluaa niin hyvän kumppanin kun vain voi saada.

Treffimaailma ei ole laiskoille :)

Alphamies tykkää tästä.
  12. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kyllä mun mielestä perusjätkä on ihan yhtä ansaitseva kuin perusgimmakin. Mun mielestä perusjätkä käy duunissa, harrastaa jotain ja osaa käyttäytyä - parisuhteessa ja muuten. Perusjätkällä ei ole riippuvaisuuksia eikä ole väkivaltainen. Se on ihan totta, että perusjätkä ei erotu, mutta musta perusjätkä ei ole mikään luuseri.

13. Alphamies

Alphamies

Kyllä tojotaakin myydään paljon, mutta ei sellaista kukaan halua. Tarvii kyllä, mutta ei halua.

Timo Rauta tykkää tästä.
  14. Feint

Feint

Sukupuoli:
    Mies
    Niih...Tääkin varmaan taas riippuu siitä, mitä hakee ja mistä tykkää. Aika paljon mahtuu maailmaan perusjätkiä ja perusmimmejä, kauhean suuria eroja ei ihan oikeasti ole. Ne tosi kovat tyypit, Johnny Deppit ja Pakkiksen diplomi-insinöörit ja erikoisasiantuntijat, tuskin tarvitsee pariutuakseen Tinderiä tai muitakaan apuvälineitä, kun vastakkaista sukupuolta kertyy jonoksi asti kokeilemaan onneaan.

Edit. Pointti tolla lauseella oli, että siellä ihan oikeasti on ihan tasokastakin väkeä, eikä joukosta erottuminen todellakaan ole helppoa. Ruksia voi tulla mistä tahansa asiasta, joka ei satu perustirppiä miellyttämään. Täälläkin on koottu noita "älä tee näin"-listoja, jotka käytännössä kattavat kaiken mahdollisen ja vähän muutakin.

15. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    Toi on ihan totta. Mutta pitäähän sun jotenkin erottua muista perusjätkistä. Jos ilmaisutaito ei Tinderin välityksellä toimi, niin iskee sitten naisia muualta, eikä lyttää naisia koska ne ei osaa bongata sun erinomaisuutta sadoista moi viesteistä.

trotor, SilverHawk ja nordci1977 tykkäävät tästä.
  16. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Joo toi deittimedia ei suosi tavallista perusjätkää. Mutta mun kommentti oli kohdistettu sitä vastaan, ettei perusjätkä ansaitsisi mitään tai olisi joku sohvaan maatuva työtön ja moniongelmainen, saamaton luuseri.

start tykkää tästä.
  17. Alphamies

Alphamies

On se sama toisinkin päin. En mä katso tavallista naista päinkään, ainakaan pariutumismielessä. Annan ne kavereille. :D

Timo Rauta tykkää tästä.
  18. HoF

HoF

Tämä nyt oli sillätavalla nollaraportti, että kaikki varmaan tiesivät sen etukäteen. Tuskin tuolla naisena niitä sydämiä kannattaakaan kauhean avokätisesti jaella. Ellei sitten "keräile".

Olin viime viikonloppuna tuolla maakunnissa käymässä. Yhden päivän Tindersaldo yli 20 mätsiä(!). Kolme(!) naista aloitti itse keskustelun Muutan pian pois täältä kuplasta, tällä kokemuksella....

19. HoF

HoF

Jos ei töissäkäyvä "perusjätkä" "ansaitse" tai siis löydä itselleen naista sen vuoksi kun on tavallinen, niin sitten tässä maassa kuollaan pian sukupuuttoon. Miehet yleensä ovat mielenkiintoisempia elämältään, naiset taas enempi samasta puusta veistettyjä.

Itsehän tietenkin olen äärimmäisen "mielenkiintoinen", mutta luultavasti negatiivisella tavalla....

20. Alphamies

Alphamies

Sille ei nyt vaan voi mitään, että naisten päät on pumpattu täyteen jänniä kohtaamistoiveita ja haaveita erityisistä kokemuksista.

Kuten Clint Armottomassa sanoi, että tällä ei ole mitään tekemisestä ansaitsemisen kanssa ja ampui Gene Hackmannin hahmon.

Timo Rauta tykkää tästä.

Jaa tämä sivu