1. Pakkotoiston shopissa -15% KAIKKI! SHABOOM

Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    Eikun tää koko asia koskee vaan Tinderiä. Mieti vaikka kuvitteellista tavisten "unelmien poikamies"ohjelmaa. Siellä on yksi mies tai nainen ja parikymmentä kilpakosijaa. Normi baarissa se nainen voisi pariutua niistä kenen kanssa tahansa. Mutta koska tää Tinder on kuin toi tilanne, niin sun pitää jotenkin erottua noista eduksesi että saat sen ruusun. Todellisessa elämässä sä saatat olla sille naiselle se paras match, mutta mistä se sen tietäisi ellei se jaksaisi lähteä kaikkien niiden sadan matchin kanssa treffeille ja ottaa selvää.

2. HoF

HoF

Timo Rauta tykkää tästä.
  3. Kisumisu

Kisumisu

Teidän on vain mahdotonta uskoa, että naiset eivät itserakkauttaan pihtailisi sydämiä, vaan siksi että kerta kaikkiaan eivät kiinnostu niin helposti miesten kuvista kuin miehet kaikkien naisten kuvista? Siellä on ihan hyvännäköisiä miehiä, joille nainen ei anna sitä sydäntä, koska ei hyvännäköisyys välttämättä riitä. Tarvitaan se kuvitteellinen yhteys ja sopivuus. Eihän ne muutama kuva mitään totuutta kerro, ehkä vähän enemmän se millaisia kuvia on valinnut itseään markkinoimaan. Niillä kuitenkin on mentävä. Ei naiset silti ehkä pisteytä itseään tai miehiä? En minä tiedä olenko seiska vai kutonen, että kuinka ruman tai tavallisen miehen ansaitsisin! Mistä se pitäisi tietää? Minä kiinnostun ihmisestä josta kiinnostun, enkä kiinnostu vain niistä "oman tason miehistä".

Tuo teidän ajatusmaailma on niin omituisen laskelmoiva ja toisaalta vainoharhainen siinä suhteessa miten pirullisina naisia pidätte.

Notkeanäkkileip tykkää tästä.
  4. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    En osaa sanoa, kun en miesten kuvatarjontaa tiedä, mutta 30-40-vuotiaat naiset kuvien perusteella ainoastaan matkustavat ja harrastavat extreme-lajeja sekä kulttuuria joten aika monipuolista elämää on. Itse en hirveästi matkusta kelluvan rahareiän takia ja extreme-kokeilut on jälkikasvua edeltävältä ajalta eli parikymppisenä puuhailtu. Nykyään elämäni on aika seesteistä, kun olen sen sellaiseksi halunnut.

5. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    No Tinderin mukaan mä en tee muuta kuin surffailen havaijilla, shoppailen nykis, jotain taisin tehdä Chicagossa ja jonkun maan vanhakaupunkikin taisi kuvista löytyä. Tän lisäksi jos käyttäisin instagramia voisin hehkuttaa miten hengaan Oahun rannoilla norris trophy voittajan kanssa tai isoilla jahdeilla. Todellisuudessa mä käyn töissä ja vietän 90% talvivkonlopuista käyden salilla ja löhöten sohvalla. Mun elämä ei ole mitenkään kovin ihmeellistä. Sosiaalinen media, mikä nyt liittyy tinderiinkin, on yhtä mielikuvien luomista niin elämäntapojen, ulkonäön kuin varakkuudenkin suhteen. Oikeasti ne extremenaiset on hyvin todennäköisesti koittanut sitä surffausta kerran lomalla ausseissa, hypännyt kerran benjin firman firmapäivillä ja juuston ja viinin sijaan viettää suurimman osan vkonlopuista syöden sipsejä ja katellen telkkarista kumman kaa.

Izzman ja Stinson tykkäävät tästä.
  6. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    No mä en ole kovin myyntihenkinen muutenkaan. Ehkä pitäis, mutta mä en tarjoa sitä, joka olin joskus tai joka olen 5% ajasta. Mä kauppaan sitä, joka oon nyt 95% ajasta.

Kisumisu tykkää tästä.
  7. Timo Rauta

Timo Rauta

noni, tuossakin se on ihan uutisessa kirjoitettu, mitä minä olen yrittänyt jo sanoa täällä. Eli kaikenlaiset ihan tyhjästä itsensä korokkeelle nostavat akat kuvittelevat vääristyneessä mielessään ansaitsevansa jonkun täydellisen tapauksen miehekseen. Mistähän tuo tulee? Monella tavisnaisella ei periaatteessa ole itsellään tarjota kuin tuulenhuuhtoma perseensä miehelle.

Snelz ja Stubeee tykkäävät tästä.
  8. Stubeee

Stubeee

Ikä:
    25
    Sukupuoli:
    Mies
    Niinpä, se on kyl jännä ku joskus livenäkin tulee välillä jotkut siiderivalaat yms. rumilukset iskemään. Eipä silloin auta muu ku todeta ystävällisesti, että katoppa peiliin ja mieti uudemman kerran sitä omaa tasoas.
    Vittu mitä hevonkukkua. :D

Timo Rauta tykkää tästä.
  9. Kisumisu

Kisumisu

No okei, en puhu muiden puolesta, mutta Minä ainakaan en antaisi sydäntä hyvännäköiselle miehelle joka esim. poseeraa lihaksiaan kuvissa. En koskaan laittanut. On monta muutakin asiaa jotka ei nappaa, oli hyvännäköinen tai ei. Tavallisen näköinen käy hyvin jos kuvat ja harrastukset kiinnostaa.

Olisiko sinulla tai Timpalla joku hyvä ohjeistus, millä oman tason voisi absoluuttisesti arvioida. Entä missä menisi raja että saa laittaa sydämen miehelle tai saa olla laittamatta? Olisiko hyvä sellainen nyrkkisääntö, että jos mies on ruma tai ei-kiinnostava niin sitten pitää laittaa sydän, mutta jos vähääkään vaikuttaa komealta tai kiinnostavalta, niin sitten turha laittaa? Toisaalta eihän sitten tule matchia jos mies ei tykkää. Tehdäänkö jatkossa samoin kuin miehet, että laitetaan kaikille sydän, kiinnosti tai ei? Sitten käydään panemassa kaikkia miehiä jotka pyytää, mutta itse aloitetaan juttelu vain niiden rumempien kanssa? Näinkö? Kerro sinä kun olet nuorempi ja sikäli ehkä edelläkävijä nykymenon suhteen. Olet varmasti viisaampi kuin muut yhteensä. Nuoriso usein on. :)

Notkeanäkkileip tykkää tästä.
  10. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    En näkisi tinderiä apuvälineenä tuolla tavalla. Paljon vaikeampaa se on viehättää tuntematonta tindermatchiä yksillä treffeillä kun tutustua rauhassa työ/koulukaverin kanssa ja viedä tilannetta hitaasti eteenpäin. Tinder on kyllä erinomainen apukeino kehittämään sosiaalisia taitoja ja mies-naisdynamiikan ymmärtämistä. Myös kyky oppia ottamaan negatiiviset asiat kevyemmin ja ymmärtämään, että se on osa tätä ihmissuhdepeliä. Ei vastoinkäymisiä tarvitse harmitella, niistä olen eniten oppinut ja ne on vähän eri luokan juttuja kuin "kimma ei vastaa viesteihin" -tapahtumat :D

"Don't be a victim. Even if you are"

11. Blööh

Blööh

Naisia ei kiinnosta vaikka harrastaisi kaikkea maan ja taivaan väliltä jos et ole helvetin komea, ruksia sataa. Hyvä myyntipuhe saattaisi auttaa, mutta kaikki eivät vaivaudu edes kahta riviä lukemaan.

Timo Rauta tykkää tästä.
  12. Avv

Avv

Se tulee siitä, että kympin mieskin voi rehellisesti pitää ketä tahansa nättiä mimmiä haluttavana pelkän ulkonäön perusteella, elikkä nätti tyttö on arvokas sellaisenaan. Sitten kun misu tietää olevansa nätti, niin hän tietää että suurin osa miehistä haluaa häneltä ainakin seksiä. Sitten niillä ei ole mielestään mitään syytä olla tavoittelematta niitä top-miehiä, vaikkakin näitä top-miehiä tavoittelee kaikki muutkin.

Tosi nätit tytöt on vähän ku erittäin korkeakoulutetut naiset. Mut aivan sama, kaikille kannattaa jutella.

13. Mikki77

Mikki77

Mutta mistä ihmeestä tämä johtuu. Miehiä ja naisia syntyy lähes yhtä paljon. Silti Tinder markkina on vääristynyt. Internetti kertoo että suhde olisi jopa 1:2 http://mic.com/articles/110774/two-thirds-of-tinder-users-are-men-here-s-why#.yvLgGbJr4

Naisia kannattaa etsiä myös muita reittejä. Koulusta, työpaikalta, harrastuksista. Ehkä kannattaa aloittaa harrastus jossa on naisia. Muistan olleeni vuosia sitten eräällä kurssilla jossa ohjaaja oli mies sitten oli 10 naista ja minä. Tollaisessa markkinassa pääse perusjätkäkin eri tavalla esille. Tsemppiä hakuihin.

14. Avv

Avv

Ehhhh. No empä tiedä. En esim. haluis deitata ketään mun harrastusporukan naisista ihan sen harrastusporukan yhtenäisyyden ylläpitämisen vuoksi.

Tai muutenkaan deitata yhtään ketään semmosessa ympäristössä, jossa se vois vaikuttaa siihen ympäristöön.

15. veijari

veijari

Jos olet ensin sitoutunut harrastukseen ja oppinut arvostamaan ryhmäläisiäsi, ehkä motivaatio ei ole koskaan ollutkaan "kunhan käydä katsomassa ja aina voi jättää jo seuraavat treenit väliin jos menee tarpeeksi pieleen". Toisinkin voi tehdä, eikä ole harrastepaikka paskempi alkuviite siitä mistä toinen pitää ja missä käyttää aikaansa!
    Jos teidän ryhmästä kävisi joku pokaamassa a) onnistuneesti b) epäonnistuneesti jonkun, seuraukset olisivat lähinnä tuskin huomattavat seuralle, mutta match heille!

Mikki:
    Näitä tilanteita varmaan syntyy sitä kautta että parikymppiset naiset on kauniita, jolloin heille on automaattinen kysyntä läpi ikä- ja resurssiluokkien, kun taas parikymppiselle miehelle ei kategoriana taida olla suomessa tarjolla kuin,alempia asemia, pilkkaa ja asepalvelusta :).
    Soppaan kun lisätään tällainen(yleisesti naisten hokema) aikaan kuuluva ilmiö "naiset kehittyy nopeammin", niin meillä on helposti tilanne jossa on paljon munaa saavia 20v naisia väärällä käsityksellä markkina-arvostaan(luulevat pysyväksi haluttavuuden statukseksi enemmänkin useita erinäisiä tarjouksia korjata tyhjäksi jäänyttä kohtaa kuin siksi mitä se on), ja paljon paljon haluavia samanikäisiä äijiä joille jää vain paineet- ja aikaa kasvaa.
    Tästä seuraa 25-30 korvissa, kun nuoruuden kauneus katoaa tai rikkinäiset kokemukset on täytetty ja alkaa selkenemään että oma työ on se mikä kukoistaa, runsaasti tilanteita joissa paljon itseensä satsanneille miehille ei ole mitään vastaavaa naisissa tarjolla ja vähemmänkin itseensä satsanneilla nainen alkaa näyttää painolastilta eikä tarjoomukselta. Nainen tarjoaa "eioota" hyvin moneen parinmuodostuksen kannalta oleelliseen kysymykseen ja vielä useammin samaa asiansa itse hoitavalle yksilölle joka toivoisi parisuhteesta jotain lisää elämäänsä, muutakin kuin 1 kasvot jotka päästelee ääniä...

Miten sen sanoisi lyhyesti. Paineet ja oletukset kasvamisesta kun väkisin ihmisessä täyttyvät ainakin joltakin osin niin syntyy epätasa-arvoinen markkinatilanne epätasa-arvoisista rooliodotuksista johtuen, jossa hyvät miehet joutuvat lopulta tekemään valintaa b- naisesta ja yksinäisyydestä. Ja naiset joutuisivat lenkille tai kärkkymään a miesten romahduksia baareihin...

PS:
    – Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä.

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...skan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

Viimeksi muokattu: 21.2.2016
    johny tykkää tästä.
  16. Zariina

Zariina

Itseäni kiinnostaa millaisia ovat ne paljonpuhutut kympin miehen perään itkevät tyhjänpäiväiset akat, joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin reikä. Itse ajattelen niin, että on miehiä, jotka sopivat minulle ja miehiä, jotka sopivat jollekin toiselle. Mutta päästäni ei löydy lokeroa "tyhjänpäiväisille" ihmisille, oli ne sitten miehiä tai naisia.

En myös oikein tiedä, mitä itseltäni vaadittaisiin, jotta ei olisi pelkkä reikä. Riittääkö se, että polkee kuntopyörää tunnin päivässä, mensan nettitesti antaa tulokseksi 125 hajonnalla 15, on tutkinto ja käyn töissä, olen kiinnostunut politiikasta ja yhteiskunnasta, en juo, polta tai käy baareissa. Vai tuleeko niin paljon negaa pms-tempperamentista, koiralaumasta, tekoripsistä ja turhanpäiväisestä hölönpölötyksestä, että otsaan lätkeää "olet reikä."

Joskus tuntuu, että miehet tarkoittaa turhanpäiväisillä akoilla lähinnä ylipainoisia ihmisiä tai äärimmäisen tyhmiä. Harmittaa, kun sellaisetkin viitsii haluta lihaksikasta komeaa miestä.
    Tulee vielä iskemään.

Mutta toki se on mielestäni totta, että osa naisen markkina-arvosta katoaa iän myötä. Nuoruus korvaa osittain kauneutta - ja vanhemmiten kauneus korvaa osittain nuoruutta.
    Silti mitään parisuhdetta ei voi rakentaa nuoruuden tai kauneuden varaan, ja jossain vaiheessa sekä miesten että naisten on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta siirryttävä oman ikäryhmän markkinoille.

Viimeksi muokattu: 21.2.2016
  17. Katharina

Katharina

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Kun nyt nostit tuon quoten ihan esille tekstiin asti, niin pitää hieman kyseenalaistaa. Mikä tekee elämän tärkeimmän päätösen siitä, että vaihtaa yhteystietoja jonkun kivan vastakkaista sukupuolta olevan tapauksen kanssa? Tai siitä, että harrastaa seksiä tämän kanssa? Baarituttavuuksia on varmasti melkein kaikilla sellaisissa paikoissa aikaa viettäneillä ollut matkan varrella useita ja eiköhän se isompi päätös tule sitten vasta ajan kanssa, kun ensin päästään kokeilemaan, että miten tapailu ja yhdessäasuminen sujuu. Jos tulee mentyä naimisiin asti ja jossain vaiheessa mieli muuttuu, niin senkin päätöksen saa länsimaissa yleensä purettua.

18. epäkunto

epäkunto

Heh, ei se asennoituminen kuitenkaan nyt ehkä ihan noin tyly ole :)

Jos mies esimerkiksi haaveilee maailmaa mullistavista keksinnöistä, omasta yrityksestä tai vaikkapa CTO:n asemasta isossa yrityksessä niin helposti siinä vaiheessa näkee onnettoman parisuhteen tai sellaisen tavoittelun lähinnä turhanpäiväiseksi ajanhukaksi. Ei naista koeta turhanpäiväiseksi vaan vaakakupissa on yksinkertaisesti liikaa muita tekijöitä.

Ja joo uskon myöskin tältä pallolta jokaiselle omansa löytyvän.

19. Notkeanäkkileip

Notkeanäkkileip

Tämä uutislinkki ja siitä virinnyt keskustelu on oiva osoitus siitä miten harva lukee vain raflaavan otsikon, tekisi mieli jo tehdä jonkinlainen yleistys miessukupuolesta mutta en jaksa provota.

http://www.helsinginuutiset.fi/arti...skan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

"Näin kärjistäen sanottuna seiskan naiset hakevat kympin miestä ja päinvastoin"

Väittäisin että miehet ovat ihan yhtä kranttuja mitä parisuhdekuvioihin tulee.

http://www.lappeenrannanuutiset.fi/...-ongelma-tyttoystavaa-ei-voi-loytaa-mitenkaan

"Kysymykseen siitä, miten tyttöystävän voi löytää, Pennanen toteaa, ettei mitenkään.

– Ei ne mieleisiä ole kuitenkaan, vaikka löytyisikin naisia."

20. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Voisin lyödä vetoa sinua tuntematta että jos pistät järjestyksessä sadalle miehelle sydämen saat enemmän matcheja mitä komein tuntemasi mies saisi saman kokeen tehdessään. Näistä sun matcheista varmaan yli 90% on niitä miehiä, jotka todistaa sun väittees perättömäksi. Toisaalta matka tindermatchista parisuhteeseen on pitkä ja miehet karsivat rajulla kädellä naisia siinä matkalla. Naiset ei anna edes sitä mahdollisuutta.

Timo Rauta tykkää tästä.

Jaa tämä sivu