Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. Destry

Destry VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Koirat on toisille iso turnoff, ja toki esim. allergia on ihan validi peruste. Siksi mullakin oli Tinderissä yksi kuva koirien kanssa, ja useampi koirakuva löytyi linkitetystä instagrammista.

Yhden tyypin kanssa tuli jonkun verran viestiteltyä, ja sitten jotain harrastuskautta tuli puheeksi koirajutut. Tää kysyy, että niin onko sulla koira ja vastasin siihen sitten, että kaksi on. Hetken päästä mietin, että kylläpä keskustelu hiljeni ja avasin sovelluksen huomatakseni, että mätsi oli poistettu. Eeehkä kannattaa edes vähän vilkaista sitä toisen profiilia, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä.

Treffeillekin päädyin jonkun kanssa, joka sitten kertoi, että on kaikille karvaisille eläimille allerginen. Olisi halunnut nähdä vielä, mutta en minä uskaltanut.

Toivottavasti ei tarvitse palata Tinderellaksi enää koskaan. :hyper:

Ananasakäämä tykkää tästä.
  2. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Lemmikit on ihan jees, mutta siinä vaiheessa kun ne lemmikit on se elämän tärkein asia niin kiinnostus loppuu kyllä samantien. Tinderissä jos alkaa koira/kissa-naisia ruksittamaan, niin ei sinne jää ketään. Se on vähän kuin harrastusauto miehellä. Siitä tulee rasittavaa siinä vaiheessa kun harrastuksesta tulee intohimo ja mies on kaikki illat siellä autotallissa ja lepertelee autokullalleen enemmän kuin vaimolleen.

3. Brodo.Shaggins

Brodo.Shaggins Supreme leader VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Samaa mieltä. Tulee jotenkin sellainen kuva, että lemmikien funktiona on täyttää tietty tyhjiö ja luoda elämälle tarkoitus, kun mihinkään muuhun ei oikeain ole intohimoa. Samaan kategoriaan huomaan usein laittavani nuoret YH-äidit, varsinkin, jos lapsia on useampia.

4. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    Jos joskus palaisin tinderiin niin varmaan antaisin sydäntä jos kasvot miellyttää enkä analysoisi muuta ennen livetreffejä. En ole kenenkään tuttujeni tinderi profiileita nähnyt, mutta se miltä ne näyttää tai miten ne käyttäytyy somessa, eroaa aika paljon siitä mitä ne on livenä. Osa huonompaan ja osa parempaan suuntaan. Nykyinen ja ainot vinkkikin olisi että yrittäkää näyttää kuvassa hyvältä. Monikin nainen kritisoi esim noita paidattomia kuvia, mutta tunnen yhden tällaisen kriitikon ja tiedän sen käyneen monenkin sellaisen kanssa tindertreffeillä. Sillä saattaa olla jotain ennakkoluuloja sen suhteen, mutta nopeasti se todellisuus livenä selviää, ja jos näytät siinä paidattomana hyvältä niin se on aika marginaaliosa joka sen yhden kuvan paidattomuuden tai aurinkolasien takia ruksittaisi. Toki tässä pitää tietää että duckfacella paidattomana et näytä hyvältä vaikka olisit adonis, ja kyllä sen pullistelun voi toki överiksi vetää vaikka kroppa olisi mallia Nyyssölä. Eli ei kannata sen enempää miettiä minkä koiranpennun ja lumilaudan kuvaan länttää vaan keskittyä siihen missä näyttää mielestään hyvältä, kunhan nyt ei ota jokaisessa kuvassa eri anatomista bodyposea.

Pidän itseäni livetilanteessa melko pätevänä ihmistenlukijana, mutta tinder on kuin pariutumisen ostostv missä tuote lavastetaan näyttämään juuri siltä mitä tarvitset. Sitten sulla on kaapissa aromipesä etkä edes syö keittoja.

5. Ananasakäämä

Ananasakäämä

Sukupuoli:
    Nainen
    Joo, mä lähinnä mietin sitä, että jos ekassa kuvassa vaikka jo näkyisi se koira minun lisäkseni, niin toki on harmi jos joku laittaa raksia ihan vaan siksi, että kuvittelee kaikki koiranomistajat ihan hikipinko koiraharrastajiksi (esim. sellaisiksi, jotka viettävät monet aamut ja illat koiran kanssa treenatessa agia, tokoa tms). Kun mun tapauksessa olenhan mä nuo koirat päättänyt ottaa, niin kyllä se on mun velvollisuus pitää ne itselläni niiden kuolemaan asti. En harrasta niiden kanssa mitään kummempaa (joskus kävin koiranäyttelyissä), mutta kyllä ne rajoittaa mun elämää siinä mielessä, että aina koulu-/työpäivän jälkeen pitää tulla heti kotiin niitä lenkittämään. Siihen lisäksi kaikki muut hoitotoimenpiteet (ruokkiminen, kynsienleikkuu, peseminen - nämä hoidan kyllä itse), mutta aika rennosti saa elää, vaikka koira onkin talossa. Käyn kuitenkin vähintään kolmesti päivässä lenkkeilemässä, niin olisi se kyllä tosi hienoa, jos mies voisi aina vaikka iltalenkille lähteä seuraksi tai edes viikonloppuisin, onhan sekin yhteistä tekemistä. :p

Mutta on se tietysti hyvä, että jos koira on miehelle ehdoton ei, oli omistaja minkälainen tahansa, niin laittaa sit vaan heti raksia.

Tohon elämän tyhjiön täyttämiseen, niin kyllähän nuo koirat antaa sisältöä elämään. En tajua mikä pointti olisi hankkia koira, jos sitä ei koe haluavansa tai tarvitsevansa. On ne kyllä rasittavia joskus. Vähän väliä esim. sadepäivinä kun pitää lähteä ulos niiden kanssa, niin kadun kyllä sitä, että miks piti ottaa kaks koiraa. Mut sit on vaan mentävä :D

Allergian totta kai ymmärrän! Itsekin olen kyllä vähän allerginen koirille, mutta myös ympäri vuoden joillekin kasveille ja homeelle, joten syön aina allergialääkkeitä niin ei sitä juuri huomaa.

No jep, oli se asia mikä tahansa josta ihminen on fanaattinen, niin ei se kyllä sytytä.

6. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Tuo on yksinkertaisesti negatiivinen triggeri, että henkilö on valinnut profiilikuvaksi kuvan, jossa puolet kuvasta täyttää koira. Mitä henkilö haluaa viestittää tällä? I really love my dog. It's the most important thing in my life. Tinder rakentuu vahvasti oletuksille ja mielikuville. Mulle ensimmäinen ajatus on, että nainen on täysi retardi - ensimmäinen, tärkein kuva ja hän on ajatellut, että paras idea on laittaa koira siihen. Sorry I really like your dog :heart: but fuck you ;) Miehetkin voisi välttää negatiivisia triggereitä, jotka laskee statusta: Kalja, tupakka, auto, paidattomuus, saliselfi yms ;)

Olen itse käynyt seitsemät treffit tässä kuukauden aikana. Parhaimmat olivat Vegasissa naisen kanssa, joka ei puhunut englantia ollenkaan ja oli vielä ujo. Oli älyttömän hauskaa, toinen ei ymmärtänyt mitään but rakkaus ei tunne kielirajoja :hyper:

7. sokka

sokka

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Mielenkiintoisia mielikuvia tulee kieltämättä noista ihmisten kuvista. Itse ole kovin kova dikkari tatuointeja suhteen ja niinpä tulee swipattua melko helposti ruksille. Vaikka, mitään tiedäkään koko naisesta. Onhan tuo melko pinallinen härpäke.

8. Kisumisu

Kisumisu

Minua epäilyttäisi mies jolla on koira, mutta eläin on vain sivuosassa elämässä kuin joku auto. Jos omistaa eläimen, niin totta hitossa sen pitää olla tärkeämpi kuin vaikkapa minä, vasta tavattu deitti. Ja rapsuttakoon koiraansa. Minäkin rapsutan sitä sitten vuorollani jos omistajan kanssa yksiin päädyn.

Olisi erittäin hyvä jos kissasta/koirasta mustasukkainen mies painaisi heti ruksia, niin lemmikin omistava nainen ei hukkaisi aikaansa sellaisiin tapauksiin. Ymmärrän hyvin miksi kuviin valitaan lemmikit.

9. Spirit86

Spirit86

Miten nopeasti ehdotat tapaamista matchien kanssa? Mulla matcheja kyllä tulee ja naiset jopa aloittaa keskustelun, mut aina keskustelut hiljenee jossain vaiheessa.

10. Ananasakäämä

Ananasakäämä

Sukupuoli:
    Nainen
    Good for you ;) Olen samaa mieltä, että ensivaikutelma on tärkeä deittipalvelussakin kun ihmiset luovat oletuksia toisistaan ennen tutustumista. Kiitoksia mielipiteestä!

Tämä. Kyllä koirat tulis joka tapauksessa näkymään ainakin mun deittiprofiilissa, että jos yhtään viitsii käydä kuvat ja lyhyen tekstin läpi, niin selviää et kaks koiraa löytyy. En täysin ymmärrä tota joidenkin kateutta lemmikkejä kohtaan, kun se rakkaus niitä kohtaan on kuitenkin ihan erilaista mitä sitten taas ihmisen kanssa on. Jos kuitenkin mietin, että mun tapaamalla miehellä olis edellisestä suhteesta lapsi/lapsia, niin todennäköisesti olisin vähän mustasukkainen, kun itsellä ei niitä ole (ainakin aluksi ennen kuin olen ehtinyt kiintymään lapseen). Ehkä vähän sama juttu? Vaikka lapsellista tollainen mustasukkaisuus onkin.

11. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Oon muuten ainakin omalla kohdallani huomannut, että ehdottamalla kohtuu nopeasti deittejä (parin tunnin keskustelu/n.15-20 viestiä) saa todella paljon deittejä järjestettyä. Toisaalta, halusi sitten seksiä tai suhteen, treffeistä saa paljon onnistuneempia, kun tutustuu toiseen paremmin, heittää flirttiä, luo inside-juttuja jne jne. Oikeastaan jokaisesta naisesta, johon olen tutustunut paremmin (yleensä n. viikon verran viestittelyä ennen treffejä) olen saanut jonkunlaisen FWB-suhteen tai ollaan päädytty tapailemaan pidemmäksi aikaa. Näissä tapauksissa olen oikeastaan ehdottanut tapaamista siinä parin päivän sisällä keskustelun avauksesta sinne noin viikon päähän, mutta jatkanut tämän jälkeen keskustelua aina niihin treffeihin asti. Ei mitenkään varsinaisesti uutta tai mitenkään mullistavaa tietoa varmasti kenellekkään, mutta sanoisin, että viestittelemällä enemmän ennen treffejä päätyy todennäköisemmin treffailemaan oikeita tyyppejä ja siten myös välttyy tuhlaamasta aikaa ja rahaa.

12. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Oletteko huomannu että naiset on ihastunu noihin filttereihin ja niitä alkaa olla jo enemmän mitä Marilynin sanomisia aikanaan. Pistän ruksin jos ei ole kuin prinsessafiltterikuva.

13. thomsom

thomsom

kolme kiinnostavaa naista katosi taas tällä viikolla kesken keskusteluiden tai eivät kadonneet matcheistä mut hiljenivät o_O alkaa taas pikkuhiljaa kyllästyttämään tää touhu...

14. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Se on taito itsessään viedä keskustelua eteenpäin ja kohti treffejä. Yleensä tykkään tuoda treffit ajatustasolla esille keskustelun alkuvaiheessa huumorityyliin. Esim. "Jos mentäsiin tindertreffeille, mihin romanttiseen paikkaan veisit mut?:heart:". Oon myös huomannut, että ihmisten viestettelystä on aivan mahdoton sanoa minkälaiseksi ihminen paljastuu livenä. On sellaisia, jotka vastaavat tosi lyhyesti ja tylsästi ja ovat livenä tosi mielenkiintoisia. Sitten sellaisia, jotka kirjoittavat pitkiä romaaneja, ovat positiivisia ja paljastuvat livenä epäkunnioittaviksi ja vaikeiksi. Yksi hauska tinderstoori oli, että mulla oli ystävä kylässä ja pelasin hänen tinderillä. Kaveri pelasi mun pleikkaria, mä kirjoittelin hänen puolestaan. Ilmoitin sitten ystävälle, että sut kutsuttiin yökylään ja kaveri ei ollut edes nähnyt mätsiä. Sinne meni ja sinne jäi "Sen nimi on sitten Ellu" :hyper:

Noita tulee aivan kaikille ja se on vaan tinderin henki. Veikkaan, että jos tuo tuntuu pahalta mun eiliset treffit olisi saanneet sut täysin masentuneeksi :D

Tapasin yhden naikkosen, joka oli aina mukava viestien perusteella. Tavattiin ja noin 20 minuutin kuluttua hän ilmoittaa "kyselet outoja kysymyksiä" "meidän energiat eivät mätsää". Olin siihen: "Minkälaisesta keskustelusta sä tykkäät, enemmän konservatiivisemmasta? - mitä kuuluu -meiningistä? :love:" Hän oli tosi vaivaantunut ja halusi lähteä, ei halunnut puhua mistään.

Deittimaailmassa tulee noita tilanteita vastaan, kaikki eivät vaan ymmärrä sua. Jotkut tykkää tosi paljon, jotkut poistaa sut mätseistä, jotkut eivät vastaa viesteihin. Jos ymmärrät tuon, että se on pelin henki ja et pahoita siitä mieltäsi, olet jo tosi pitkällä :puntti:

15. duaali

duaali Resident Mad Scientist

Ikä:
    41
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Jyväskylä
    Tuohon on toki monia eri syitä mutta itse hiljenin useamman mätsin tapauksessa koska en enää halunnut jutella muille kuin yhdelle. Aika pian sen jälkeen deletoinkin koko sovelluksen.

16. DukeBulkem

DukeBulkem

Mites pakkiksen panomiehet saatte naisia kutsuttua kämpillenne/itseänne kutsuttua heidän luokseen? Joidenkin kanssahan tää onnistuu ihan ongelmitta, mutta sitten osa naisista haluaa välttämättä nähdä jossain kuppilassa, mua harvemmin vaivautuneet kahvittelut kiinnostaa. Käyttekö hurmaamassa naiset kahvilla ja yritätte sitten saada intiimimpää tapaamista vai pitääkö nuo jättää vaan kylmästi välistä?

17. DukeBulkem

DukeBulkem

Ja toinen kysymys : miten ootte saanut kaukosuhteita aluille? Mulle tulee tosi laadukkaita matcheja esim 140 km päästä, mutta on pikkusen vaivalloista lähteä sellaisen matkan päähän kahvittelemaan. Ei ole kokemusta aiheesta, miten nää yleensä lähtee käyntiin?

18. Daiina

Daiina Blondeista blondein VIP

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Jos juttu lähtee luistamaan heti alkumetreiltä niin ei siinä pieni välimatka haittaa. :)

19. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Vaikeahan sitä on suoraan kämpille päästä/saada. Oikeastaan parempikin nähdä ennen sitä jossain muualla, koska livenä voi sitten pettyä ja kahvilasta tai muusta vastaavasta on ehkä helpompi poistua nopeasti.

Ittellä mennyt homma aina sitä kautta, että ollaan tavattu kaljalla/viinillä tai käyty leffassa yhdessä. Etenkin viini/kalja todettu toimivaksi. Alkoholi tekee kuitenkin menosta vähän rennompaa ja siinä kahdestaan istuessaan on helppo ottaa fyysistäkin kontaktia (vrt. vaikkapa keilailu). Kesäisin ehkä parasta mennä johonkin puistoon viinipullon kanssa, siellä on omaa rauhaa ja on helppo istua lähelle toista.

20. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Aika spesiaali yhteys saisi löytyä, että varmaan kukaan rupeisi tollaisen välimatkan kanssa elämään. Nykyään on muutenkin niin helppoa laittaa jätkä/nainen kiertoon ja hankkia uusi vaikkapa 20km päästä. Jos nyt silti haluat kokeilla niin kaljalle tai lasilliselle tms alkuun vaan. Kahvi deitit on yleensä melko jäykkiä ja nopeita, ainakaan mun kohdalla harvoin johtavat mihinkään. Alkoholi tuo paljon rentoutta ja spontaaniutta usein melko jännittävään tilanteeseen.

Jaa tämä sivu