Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kuin omasta kynästä!

2. Mursuke

Mursuke VIP

Ikä:
    35
    Sukupuoli:
    Nainen
    Ei sitä vaan jokaisen kohdalla jaksanut oikein panostaa ja alkuun nyt ei ees tajunnut miten puuduttavaa se on istuskella siellä hälyisessä kahvilassa ja yrittää pitää keskustelua väkisin yllä. Mulla kyllä tuli jo viestitellessä yleensä vahva fiilis siitä ollaanko samalla aaltopituudella ja tekiskö heti mieli tutustua vähän paremminkin vai pitääkö tyyppi vaan nähdä varmuuden vuoksi, ettei jää kaduttamaankaan. Varmuuden vuoksi ihmisten kanssa riitti kahvittelu.

3. miri

miri

Mä luulen, että on erilaisia miehiä ja naisia ja sitten on erilaisia miehiä ja naisia. Musta olisi oikeasti vaan äklöä joutua tuollaisille sohvallalöhöämistreffeille, jossa hiplataan selkää - tai ei se ainakaan vetäisi vertoja noille @Kisumisu n mainostamille treffeille, jossa tehdään jotain kivaa yhdessä ja vaikka arvostan sitä, että mies tulee ja kantaa mut oksanhaaraan, niin en nyt ehkä ihan ekoilla tapaamisilla. Ujo sänkykamarikatse olis mulle sopivampi aloitus :D

Mutta kukin tavallaan :)

4. sokka

sokka

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Vantaa
    Tää on tuttu ja turvallinen alue...

5. Kisumisu

Kisumisu

Täytyy myöntää että treffeillä käyminen on minulle nykyisin äärimmäisen ahdistavaa. Teen kaikkeni, jotta voidaan ensin olla luontevasti kavereita - joka sitten joko johtaa johonkin tai ei, mutta varsinaisia selkeitä pakkeja ei joudu antamaan. Oikeasti minulle on tinderistä löytynyt pari kaveria. Kavereita on myös tullut sellaisista joiden kanssa on muuten ollut jotain juttua. Ja kukaan osapuoli ei varmasti ole pahoillaan siitä kaverikortista johon yhdessä päädytään. Ei tietenkään kuin harvojen kanssa ole ystävystytty, mutta minulle on tosi tärkeää että kenellekään ei tule paha mieli. Ehkä käydään treffeillä joita sanotaan muuksi kuin treffeiksi, ja sen jälkeen molemmat kiittävät tapaamisesta, mutta eivät sen koommin ole yhteydessä.

miri tykkää tästä.
  6. Destry

Destry VIP

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Mun parhaat Tinder-treffit oli sellaiset, kun mentiin suppailemaan merelle. Onhan se kahvittelu tai terassikäynti jotenkin paljon vaivaannuttavampi.

7. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Mitä pahaa voi tapahtua, jos tulkitset tilannetta väärin? - aivan, ei yhtään mitään. Tuollainen rohkea käytös on win-win, vaikka lähtisit suutelemaan toista ja hän ei ole siihen valmis niin viet silti sitä dynamiikkaa romanttiseen suuntaan. Suurin synti on nimenomaa olla tekemättä mitään, varsinkin jos itse haluaa ettei treffit pääty "oli kiva tavata, ollaan yhteyksissä" ja tiedät ettette näe enää uudestaan.

Viimeksi muokattu: 12.1.2017
    Invisus tykkää tästä.
  8. Kisumisu

Kisumisu

Jos seksuaalista kipinää ei ole, niin sitä ei tulekaan niillä lähentelyillä. Jos kaverikortti on tullakseen, se tulee joka tapauksessa. Mutta jos on vähän kahden vaiheilla, niin joku silittely tai yllättävä suuteleminen voi kyllä säikyttää pahanpäiväisesti. Jos mies tulkitsee että ei ehkä ole oikea aika lähestyä, on todennäköisesti ihan oikeassa. Sitten kun on flirttiä ja molemmat hakeutuu lähemmäs, niin kyllä se kosketusaloitteen tekeminen tulee luonnostaan ja toinen osapuoli tekee sen helpommaksi.

Hyvä aloite on sellainen että ei voida olla ihan varmoja kumpi teki ensimmäisen siirron. Oliko se käden hipaisu, viereen istuminen, kainaloon vetäminen vai suudelma.

duaali tykkää tästä.
  9. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Minä olen todennut sen, että naisia on useimmiten turha pyytää naisia kävelyä tai keilailua erikoisempaan liikuntaan. He eivät nimittäin lähde. Jotkut välillä vihjailevat, että olisi hauska oppia yksinkertaisia judojuttuja, mutta eipä kukaan uskalla sellaisille treffeille lähteä.

10. Kisumisu

Kisumisu

Kuulostaa mahtavalta idealta! Jatka ihmeessä kysymistä. Minä lähtisin paljon mieluummin kuin kävelylle tai kahville, enkä varmasti ole mikään lumihiutale, joten eiköhän joku vielä suostu.

Tuossahan naiselle tulisi luonteva tilaisuus päästä vähän kokeilemaan judokan kroppaa...

11. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Minä olen kyllä lahjakkaasti tulkinnut nämä aina väärin.:D Tai siis tajunnut vasta myöhemmin, että jotain olisi kannattanut koittaa. :nolo: Erityisen vaikeaa se oli, kun ei ollut koskenut kuin yhteen naiseen yli 12 vuoden ajan. Olen lisäksi nähnyt aiheesta opastusvideon.

12. Kisumisu

Kisumisu

Laita naisten piikkiin. Olisivat hekin voineet tulkita sinua paremmin ja lähestyä enemmän!

13. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    Joo no oon kyl itekkin saanut joskus kuulla jälkikäteen että toinen odotti että oisin pussannut yms. Oo siinä sitten kun itsellä ei ollut mitään hajua, vaikka aina oon itseäni hyvänä ihmistulkkina pitänyt. Ja jos treffit on ollut vähän siinä vaa'alla oliko nyt niin kemiaa, niin siitä pienestä suudelmasta voi lähteä ne kipinät sinne plussan puolelle. Kai se on että mitä enemmän itseä kiinnostaa niin sokeammin sitä toisen näkee. Sen takia noi kahvilatreffit on pahimpia koska niissä ei tule mitenkään luontevasti sitä fyysisyyttä ellei lopussa halatessa vain riskillä pussaa :D. Ei siinä halatessakaan uskalla paljoa selkää enempään koskea jossei tiedä mitä toinen diggasi. Ja kyllähän treffeistä jää aina vähän sellainen meh fiilis jos siellä ei tule mitään pientä fyysistä kontaktia. Sellanen pieni pusu ekojen treffien jälkeen ois just passeli.

14. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Nyt kun tarkemmin muistelin niin onhan eräs halunnut kokeilla jo ensimmäisillä treffeillä judoa, ja hän tuli vielä minun kämpilleni. Söimme ensin jätskiä, sitten opetin hänelle lattialla pari helppoa juttua. Mutta se mikä teki tuosta tapauksesta varsinaisen jackpotin, oli se, että kyseinen daami oli puoliksi saksalainen.

Muuten onkin sitten ollut lähinnä kovia puheita, joista huolimatta on päädytty vain kahvilaan. Olen ehdottanut joskus myös kuntopiirejä ja ihan peruslenkkeilyäkin, mutta nämä eivät tunnu herättävän vastakaikua.

15. nordci1977

nordci1977

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Vai johtuuko se siitä, että mitä enemmän on aitoa kiinnostusta, sitä vaikeampaa on tehdä se eka fyysinen aloite, koska silloin on pelissä enemmän. Ja jos se on molemminpuolista niin sitten molemmat ehkä arastelee. Koska usein kaiketi odotetaan molemmin puolin asioita tapahtuvan aika nopeasti, mutta keskinäistä rentoutta ei ole löytynyt. Silti tapahtumattomuus tulkitaan kiinnostamattomuudeksi.

16. Kisumisu

Kisumisu

Olen joskus huomannut että mies pitää etäisyyttä, mutta jostain katseesta tai kehonkielestä olen onnistunut tulkitsemaan että on minusta kiinnostunut. Ja SE on juuri se asia mikä saa minut ihan kuumaksi. :D Tietenkin sitten itse edistän asiaa hienovaraisesti. Mies on tehnyt oman osuutensa äärimmäisen hienovaraisesti, mikä on ihan täydellistä.

17. Kisumisu

Kisumisu

Onko asetelma se että sinä olisi ikään kuin PT tai tuleekohan naisille vaikutelma että näin olisi... Ehkä se ei kovin monelle ole mieleinen parisuhteen asetelma. Uusi laji leikkimielisellä alkeisiin tutustumisella on eri asia.

miri tykkää tästä.
  18. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    En minä ala kenenkään PT:ksi, ellei siitä makseta. Joillain tuntuu olevan vääriä luuloja siitä, että juoksen erityisen kovaa jne.

19. D.Yates

D.Yates

Miksi tästä ei tullut vuosisadan rakkaustarina?

miri tykkää tästä.
  20. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Koska kyseessä oli minä.

Sanottakoon näin, että toiselle taisi tulla vähän yllätyksenä se, etten ollut aina käytettävissä, kun hän olisi toivonut, enkä esim. ollut sellainen romanttinen mies, joka soittaisi jatkuvasti yms.

Jaa tämä sivu