Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

Tags:
  1. Kisumisu

Kisumisu

Jos oikeasti kiinnostaa mitä vanha ja läski rekkalesbo-nirppanokka sanoisi, niin laita minulle kuvakaappaukset postiin?

2. Brodo.Shaggins

Brodo.Shaggins Supreme leader VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Kyllä mä näkisin, että miehellä on itseasiassa suurempi mahdollisuus pettyä livetilanteessa oikein kunnolla, jos ottaa vielä huomioon sen, että naisilla kuvat ovat usein vähän todellisuutta kaunistelevia. Nainen taas huolellisesti valitsee sen kaikista alfi... naapurinpoikamaisimman yksilön, joka on säväyttänyt oikein kunnolla. Muutenkin, jos jo Tinderissä on saanut homman synkkaamaan hyvin (siis oikeasti hyvin), homma luultavasti toimii livenäkin.

3. Kisumisu

Kisumisu

Olet varmasti oikeassa että ulkonäköön miehet pettyvät todennäköisemmin liian optimistisuutensa vuoksi.

Varmasti varmasti -editointi

4. Ananasakäämä

Ananasakäämä

Sukupuoli:
    Nainen
    Hymy on kiva kun se on luonnollinen, mutta inhottaa sellainen naaman vääntely jolloin hymy muistuttaa enemmän virnettä. Sekä miehillä että naisilla, mut virnuilevista miehistä tulee player fiilis.

5. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Otetaan sen verran takaisin, että onhan naisellakin mahdollisuus pettyä, mitä tähän "kemiaan" tulee. Miehellä kuitenkin on vetovastuu deittien kulusta ja, jos homma ei sujukkaan livenä niin liukkaasti kuin Tinderin välityksellä, voi nainen tottakai pettyä.

Aihetta sivuava lätkäanalogia deittailun dynamiikasta: mies on se peruspakki, joka tekee niskalimassa hommia. Tärkeä joukkueelle, vaikkei kukaan onnistumisia huomioikkaan. Virheistä sen sijaan saa paskaa niskaan oikein huolella. Nainen taas on se hyökkääjä, joka seisoo maalin edessä ja pistää helpot riparit sisään ja saa nimensä lehteen.

6. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Mutta jos kuvissa hymystä tulee jotain niin väkinäistä, että on parempi pitää naama peruslukemilla, höhö?

7. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Sulla on aikamoinen vahvistusvinouma :D Mites me saataisiin päivitettyä sun uskomuksia? Jos mun kaltainen palikka-aivoinen mies pystyy aistimaan sussa tyhjä kuppi -mentaliteettia, niin ei ihme että tinderin savage-naiset ei jaksa keskustella, oot liian needy(joka on varmasti parinvalinnassa kaikista epäviehättävin piirre miehessä. Ajattele jos nainen satsaisi tälläiseen mieheen, jälkikasvukin inisisi yhtälailla"naiset on ylimielisiä" sheeeeeeeeeeiiiit! We're fucked)

Naisilla on niin paljon menetettävää valitsemalla väärä mies. Jos olisin nainen, tiisaisin miehiä tinderissä kunnolla :hyper: en vastaisi viesteihin, testaisin aivan helvetisti, kuka on se champ. :oujee::p

Sylvi tykkää tästä.
  8. Kisumisu

Kisumisu

On siitä jo muutama kuukausi aikaa, kun tylsyyksissäni olin selannut Tinderiä, ja matcheja ei tullut, enkä varmaan paljon sydämiäkään antanut. Jotain Adidas-Sergeitä kielimuurin tuolta puolen suurin osa, kun maantieteellisesti oli pakko laventaa, jotta olisi edes jotain profiileja. Katsoin sitten vanhoja matcheja läpi ja päädyin laittamaan toverillisen viestin miehelle, jota pidin söpönä, mutta en kuitenkaan potentiaalisena poikaystävänä. Sydämen olin antanut vähän hövelisti.

Mies vastasi viestiin ja yhtä lailla piti linjan ei-flirttailevana. Ei ahdistanut olenkaan. Mies ehdotti tapaamista, joka ei olisi treffit, ja päätin lähteä ihan noin vain nopeasti lyhyellä varoitusajalla. Normaalisti viestittelin tosi pitkään, jotta kävi ilmi kaikki sellainen mikä estäisi tapaamisen. Eräskin lähetti kikkelinkuvan whatsappissa, joten hyvä että en ehtinyt tavata.

Ninpä siis menin tapaamiseen, koska en pelännyt että mies olisi kamala. Eihän kyseessä ollut treffitapaaminen, joten kummankaan ei tarvitsisi antaa pakkeja. Sen jälkeen nähtiin uudelleenkin, enkä edelleenkään ahdistunut, koska tapaamisilla oli ohjelmaa, eikä the treffit. Siitä se tapailu kuitenkin riistäytyi käsistä ja kiinnyttiin toisiimme.

Mies oli antanut minulle sydämen kuten joka toiselle mullekin naiselle. Minä laitoin viestin, mies ehdotti tapaamista, minä suostuin. Minusta minä ansaitsisin kunniamerkit tästä keissistä, joku toinen varmaan pitäisi miehen panosta suurempana.

Viimeksi muokattu: 19.1.2017
    duaali tykkää tästä.
  9. Silent moment

Silent moment

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    No ainakin se ylimielisyys aspekti on jo karpaasilla kunnossa.

10. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Ei hän ollut lainkaan ylimielinen meidän painisessiomme jälkeen Töölön Kisahallissa talvella 2009.

11. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    En ilmeisesti ole ainut, joka on tätä mieltä. Satuit nyt vaan tarttumaan mun viestiin. Tottakai joukkoon mahtuu poikkeuksia, mutta ainoa tapa puhua, jostain tämänkaltaisesta ilmiöstä, on yleistää.

Yllättäen sieltä vedettiin taas tämä "et vaan ole naisten mieleen - kortti". Kaiken lisäksi tämä sun analyysi on tehty pelkästään mun nettipersoonan perusteella, joka sekin perustuu pelkästään pariutumisesta jauhamiseen pakkiksella. Tinderissä tai livenä en välttämättä koe tarvetta kritisoida sitä, miten ihmiset käyttäytyvät. Täällä asia on toisin. Uskon myös menestyväni Tinderissä keskiverto miestä paremmin. Seuraavat treffit itseasiassa perjantaina.

E: Eikö miehellä ole ihan yhtä paljon menetettävää, vai mihin perustat tämänkin aivopierun?

12. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Tuohan nimenomaa on mun analyysin vahvuus, joka on tehty täysin sun fiktiivisen nettipersoonan perusteella, joka perustuu samanlaisiin olettamuksiin kuin tinderprofiili. Ei ne tindermimmitkään tiedä miten hyvä tyyppi olet, se on yksi tärkeä taito osata kertoa se :p Nuo olettamukset pystyy tinderissä kääntämään vahvuudeksi, jonka avulla on helppo erottua sieltä massasta. Yht'äkkiä kaikki haluaa tavata sut, sieltä vaan tekemään sitä cherry pickingiä mitä naiset tekee. :oujee:

13. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Corpus ja rajaton itseluottamus, hehe. Tulee ihan vanhat hyvät ajat ja Alppilan kiinalainen ravintola mielee.

14. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Aivan, nettipersoonahan on kaikilla sama Tinderissä, Facebookissa ja Pakkotoistolla.:rolleyes:

Vai helppo erottua massasta ja päästä poimimaan kirsikoita? Kun on hyvä profiili, pääsee kylläkin vaikka parikin kertaa viikossa tapaamaan uuden naisen, mutta uskaltaisin väittää, ettei siellä kyllä moni mies niitä kirsikoita poimi, kyllä se on melkein täysin naisten hommaa. Olettamukset tottakai pystyy kääntämään vahvuudeksi, siinähän se Tinderin juju onkin. Itsellä aikoinaan varmaankin tuplaantui mätsit, kun vaihdoin ensimmäiseksi kuvaksi lemmikkikuvan. En edes näytä siinä kovinkaan hyvältä, mutta ilmeisesti moni ajattelee kyseisen kuvan perusteella, että olen hyvä tyyppi.

15. Karpaasi85

Karpaasi85

Ikä:
    34
    Sun ad hominem -heitto haisee yhtä pahalle kuin munkin typerät evoluutiopsykologiset tinderaivopierut :D mutta lyhyesti: Jos nainen valitsee väärän miehen: A) miehen, joka bängää naista, pyyhkii kikkelin kuvitteelisiin luolamiesverhoihin, lähtee pois ja eikä palaa takaisin= Naisen ja (tulevan)lapsen tsänssit selviytyä hengissä tippuvat radikaalisti. B) valitsee huonon miehen, jolla ei ole resursseja pitää naisesta/lapsesta huolta ja on huonot geenit=Käy huonosti.

Koska naisen aivot eivät ole rakentuneet tinderöintiin, menee moni päätös autopilootilla ja päätös tapahtuu millisekunteissa ja usein tietämättä syytä miksi antoi sydäntä/äksää, noita syitä voi rationalisoida jälkikäteen "sillä on kiva hymy", mutta todellinen syy on kuitenkin ihan eri.

Voitaisiin nähdä pitkästä aikaa ystäväni, mennyt varmaan kohta vuosikymmen. Voit heitellä mua kuin räsynukkea once again ja Winsu kuvaa videota.

16. start

start

Sukupuoli:
    Mies
    Joo niitä kortteja oli kyllä kiva katsella, mutta ihan sen takia ei tota jaksa asentaa. Voit kyllä joskus lainata sun tinderiä mulle. Voisin katsella millaisia ne miehien profiilit on ja valita sulle sieltä parhaat treffit.

17. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Kyseessä ei varsinaisesti ollut ad hominem, vaan ihan asiaankuuluva juttu. Tämä taas oli ad hominem.

En ehkä näkisi tätä mitenkään evoluutitsykologisesta vinkkelistä. Kun puhutaan Tinderistä ja mahdollisesti uuden ihmisen tapaamisesta, niin oikeat menetykset kummallekkin sukupuolelle ovat lähinnä aikaan ja rahaan liittyviä. Varmasti yleisempää on se, että mies lähtee tapaamaan naista tämän asuinpaikkakunnalle ja saattaapa vielä tarjota kahvit/ruoan, joten ehkä jopa miehellä on enemmän pelissä. Tinderistä nyt kuitenkin on vielä aika pitkä matka lapsen siittämiseen.

18. Kisumisu

Kisumisu

Onko nuorison keskuudessa muotia vanhat sukupuoliroolit, siis että miehet maksaa treffeillä? Onkohan tämä oma feministisukupolveni jo mennyttä aikaa? Ei nimittäin minulle miehet mitään ruokia ole maksaneet, enkä kyllä antaisi maksaakaan, edes kahveja.

19. Brodo.Shaggins

Sukupuoli:
    Mies
    Riippuu varmasti paljon tilanteesta, että maksaako mies vai ei. Jos pyydetään tarjoamaan juoma tai vastaavaa, niin en varmasti tarjoa, mutta tietyissä tilanteissa saatan itse tarjoutua. Varmaan suurimmat kulut on mun tapauksessa aiheutuneet yhteisistä taksimatkoista.

Kyllä ne perinteiset sukupuoliroolit vielä kohtuu vahvoilla on. On muutenkin ainakin omien kokemuksieni perusteella helpompi tehdä naiseen vaikutus, jos niitä jossain määrin kunnioittaa.

20. miri

miri

No joo, silloin se ongelma ei ole esillä. Feikki nyt yleensäkin on se luontaantyöntävin.
    Kiitos, mutta luulen että pärjään kyllä :D

Jaa tämä sivu