Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

1. pirma

pirma

Joo Tinder olis ihan jees, jos siellä ois muutakin kuin seksiä etsiviä.
    Poistin koko sovelluksen, kun meni hermo seksinvonkaajiin. Ihan käsittämätöntä, miten heti ehdotetaan että tuu mun luo kahville/katsomaan leffaa. Miksi ihmeessä haluaisin lähteä ventovieraan ihmisen luo? Eikö tuo nyt opeteta jo kotona ettei tuntemattomien luo lähdetä? Tulee fiilis, ettei jakseta nähdä edes sen verran vaivaa, että voisi käydä normaalisti treffeillä vaan heti nähdään kotona, josta helpompi johdatella sänkyyn. Sitten kun vielä kuulee näitä juttuja, miten miehillä parhaimmillaan 3 tinder-treffit päivässä ja seksiä kaikkien kanssa tai useampi seksisäätö ton kautta niin viimeisinkin usko koko palveluun on mennyt. Ymmärtäisin, jos olisi jotain tissipersehorokuvia profiilissa, mutta kun ei ole. Ollaan tässä kavereiden kanssa kirottu niitä naisia, jotka on heti antamassa ekoilla treffeillä. Tekee kaiken miehille ihan liian helpoksi. Kukaan ei vaivaudu enää tutustumaan sen syvemmin, kun helppoa seksiä ja kevyttä hauskanpitoa on niin saatavilla.

Ainut Tinderin hyvä puoli on se, että ne sinkut, joille kynnys t

- - - Updated - - -

..Joille kynnys tehdä profiilia nettideittisivustolle on liian suuri, ovat saatavilla Tinderin kautta. Se on monelle vähempi nolo vaihtoehto. Valitettavasti sit vaan se on myös niillä käytössä, jotka ei seuraa oo tosissaan hakemassa.

2. ppuppajii

ppuppajii

Itselläkin on samoja kokemuksia: seksiä vonkaavia miehiä on Tinder täynnä. Jotain kolmen kuukauden aikana yksi hyvä löytö, tosin siitäkään ei lopulta tullut mitään. Aluksi olin todella nirso, sitten tykkäilin helpommin ja lopulta oli vonkaajia listalla. Lisäksi aivan idiootteja ehdotuksia ja ei oikeasti mitään tyylikkyyttä, saati tilannetajua. Eivät edes olleet tyhmimmät mitään pelimiehiä tai komistuksia ulkonäöltään, mutta ilmeisesti itseluottamus oli silti korkealla, että kyllä parilla typerällä lainilla saa seksiseuraa. Huhu!

3. maggy

maggy

4. Kemi

Kemi

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Ilmeisesti tässä normiversiossa on myös joku rajattu määrä tykkäyksiä? Vielä ei kyllä vastaan ole raja tullut mutta näin olin jostain kuulevinani. Paljonkohan tuo suomessa mahtaa kustantaa? En kyllä noiden kahden ominaisuuden takia alkaisi tästä ilosta mitään maksamaan. Joku roti sentään

5. SerialLoser

SerialLoser

Taivaan isän siunausta tällaisille naisille :kippis1:

6. D.Yates

D.Yates

Aahhaha! :D Olikos se Laasasen ajatuksia että mikään ei kismitä naisia yhtä paljon kuin se, jos joku antaa pillua polkuhintaan.

7. Mopsi80

Mopsi80

Sukupuoli:
    Nainen
    Mä en kyllä tajua logiikkaa, miksi se olisi muilta naisilta pois. Selittäkää.

8. DÄNI

DÄNI

Vaikka henkilökohtaisesti on tässä neljättä vuotta tullut annettua piparia vain yhdelle miehelle, niin ei tulisi mieleenkään suuttua jos joku toinen ei ole aivan yhtä tarkka tavarastaan. Aina näitä kaikille antavia dissataan, vaikka he tekevät hienoa työtä kansanterveyden edistämiseksi. Joku palkinto tuosta pitäisi antaa, eikä moralisointia.

9. Mopsi80

Mopsi80

Sukupuoli:
    Nainen
    Jep. Kun on sitten tällaisiakin tapauksia tasapainottamassa tilastoja, että on ylipäätään antanut vain yhdelle :lol2:

10. Hermanni9

Hermanni9

9,90€/kk. Kysynpä vaan, että kuka tuon verran tuosta maksaa? Tuleehan tuo halvemmaksi kuin parisuhde, mutta on sitä ilman Tinderiäkin pantu halvalla, jopa ilmaiseksi.

11. kyss

kyss

Heh. Itse muutin asenteeni ja totesin, että on tekopyhää olla sitä mieltä, että ei voi tulla vakavampaa jos jo ensi tapaamisella on seksiä. Itse käytin sovellusta tosiseuran etsimiseen, mutten myöskään vältellyt seksiä ensitreffeillä ts. miksipä ei? Mitä siinä voi hävitä ja parhaassa tapauksessa on kivaa? Se parisuhde ei ole siitä kiinni, että harrastatteko juuri te seksiä ensitreffeillä vai vasta ajan x jälkeen.
    Myönnän itsekin ehdottaneeni treffejä kotiin (toisen kotiin lähtökohtaisesti), mutten todellakaan pelkästään seksin takia, vaan myös sen takia että minulle on helpompaa tutustua esim. ruokaa laittaessa ja noh, onhan se mahdollinen seksikin kiva lisäbonus :D
    Itsekin muutin "vanhoillisen" ajattelutapani ja lopetin stressaamisen siitä, että mennäänkö nyt "sääntöjen" mukaan. Ajattelin nimittäin kauan itsekin, että ainut "oikea tapa" tutustua, on treffit ja muutama tapaaminen, jonka jälkeen vasta sitten sytytään jos sytytään.. Nyt asenteeni muuttaneena, tuo on mielestäni tekopyhää. Go with the flow ja olkaa ennakkoluulottomia. Voitte te siellä toisen kotonakin käydä - ei sitä seksiä tarttee "antaa" jos ei halua sielläkään.. Tutustukaa ennakkoluulottomasti, älkääkö "kyrpiintökö" miehiin jotka teidän mielestänne vonkaavat (niin tekevätkin, mitä sitten, meinaatteko löytävänne "prinssin" joka ei halua teiltä seksiä ensitreffeillä..jos sellaisen löydätte, niin se ei vaan sano sitä ääneen tai sitten on liikkeellä eri taktiikalla, me ihmiset kun ollaan erilaisia).. Ei se elämä mee muutenkaan aina niin kuin suunnittelee. Itse esim. halusin naiselta seksiä/läheisyyttä ja sitten rakastuin siihen.. Heittäkää ne ennakkoluulot nyt jo roskikseen ja nauttikaa elämästä kaikin tavoin ;)

Ps. oon sinällään samaa mieltä, että tuota tapahtuu mitä viestissäsi kirjoitit. (Miehillä tosin tuskin on 3 seksillistä tinder säätöä samaan aikaan, vähän legendaa on jutuissa siinä tapauksessa). Silti voit vähän höllätä asennettasi.. Anna niille miehille mahdollisuus. Minäkin voisin nähdä ihan normaalisti treffeillä, jos viimeistään kolmansilla treffeillä natsaisi ;). Kuka nyt pihtarin kanssa jaksaa arkeaan viettää :D (provo).

Pps. Kukakohan idiootti on naisten päähän iskostuttanut ajatuksen, että ei voi lähtee muka miehen matkaan esim. baarista painimaan? Siitä vaan. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kun tuollaisten "normien mukaan" eläminen ja sitä kautta miehiltä nautintojen riistäminen :P

12. pirma

pirma

Hehe no vähän kuitenkin oli pilke silmäkulmassa toi kavereiden kanssa kiroaminen eli ei täällä nyt mitenkään suuttuneita kuitenkaan olla ekoilla treffeillä antajille, kuten joku tuolla ystävällisesti väitti :D Pointtina lähinnä se, että tinder tunnetaan nykyään nimellä panoappi ja lähtökohtaisesti kaikki tuntuvat olettavan sinun etsivän helppoa seksiseuraa, kun olet ko. palvelussa. Itse sain ainakin ihmettelyjä ja vihaisiakin viestejä, kun en ollutkaan heti lähdössä panemaan. Kun Tinder rantautui Suomeen, oli meininki hieman erilaista. Kyseessä oli nimenomaan deittipalvelu, ei panopalvelu.

Mulla ei oo mitään 3.treffien sääntöä ja nuorempana on ollut noita yhenillanjuttujakin baari-illan jälkeen. Eipä niistä vaan ikinä mitään oikeaa tullut, vaikka toki sekin on mahdollista. Itse en tunne ketään, jolla seurustelusuhde olisi näin alkanut. Jos deitit on onnistuneet niin voihan sitä joo sänkyyn mennä vaikka heti, mut se että koko tapaamisen pointti on miehen halu helppoon seksiin ja ei vaivauduta sen kummemmin edes tutustumaan niin ei kyllä kiinnosta. Eka viesti Tinderissä suoraan, että tuutko mun luo vai tuunko sun luo panee niin eipä nappaa. Enhän mä voi joidenkin 10v vanhojen tinderkuvien perusteella edes tietää tunnenko fyysistä vetoa koko tyyppiin. Verbaliikasta ja älynlahjoista puhumattakaan.

13. pirma

pirma

Ja ehkä oon sitten vanha-aikainen, mutta en halua panna sellaisen miehen kanssa, joka samaan aikaan hoitelee muitakin ja olen vaan yksi monien joukossa. Seksikin on parempaa, kun on jotain oikeita fiiliksiä ja edes pientä ihastusta ilmassa. Mielummin treffailen ja jos mies on helmi ja homma etenee seksiin niin oletan siinä vaiheessa, että kumpikaan ei säädä enää muiden kanssa.

14. ebbe

ebbe kuhanpahan..

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Mutta voihan sinne tekstikenttään laittaa, ettei ole kiinnostunut yhden illan jutuista ja hakee seuraa tositarkoituksella..? :rolleyes:

15. Mopsi80

Mopsi80

Sukupuoli:
    Nainen
    Ohis, mutta sinkkuvuosilta muistui mieleen, että mikään ei ole yhtä iso turnoff kuin se, että mies suuttuu tai alkaa muuten käyttäytyä oudosti tai ikävästi siksi, ettei saa seksiä :jahas:

16. pirma

pirma

Tätä kokeilin ja mystisesti siihen loppui matchit :D Kyllä toi koko sovelluksen poistaminen tais olla kuitenkin paras ratkaisu :)

17. HeavyRain

HeavyRain VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Eiks tää ole kuitenkin sinkkuilun sijaan enemmänkin ongelma parisuhteissa, missä seksuaaliset tarpeet ei kohtaa ja turhautuminen ilmenee just lapsellisena kiukutteluna tms? Sinkkuna mulla ei ainakaan tulis mieleen alkaa suuttumaan jollekin tuttavuudelle/deitille/tms jos ei peitto heilu samantien tavattuaan.

18. Super5

Super5 VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Suurimmalla osalla on ongelmia vain ja ainoastaan sen takia, että ovat ihan vitun tyhmiä ja tapailevat sellaisia ihmisiä, kuin tapailevat.

19. Mopsi80

Mopsi80

Sukupuoli:
    Nainen
    No mä muistan heti useampia noin reagoineita tapauksia juurikin sinkkuajoilta, baarissa tavattuja. Ehkä suuttumus on liian vahva termi, närkästys lienee oikeampi.

20. ebbe

ebbe kuhanpahan..

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Itellä menee ne vähätkin tsäänssit löytää seuraa jos tinderin menee poistamaan :D

Jaa tämä sivu