Tinder

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja voidi, 5.1.2014.

1. SilverHawk

SilverHawk

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Mikähän tätä tinderiä vaivaa.. kuukauteen ei oo tullu matcheja :eek:

2. cilla

cilla

Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Tampere
    Joo kyl meil rumil o helppoo ku ei tuu ees mätsejä ni ei voi ees leikkiä vaikeesti tavoteltavaa, mutta onhan tää sentään jonkinlainen radio silence. :D

duaali tykkää tästä.
  3. SilverHawk

SilverHawk

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Selkeesti tää tinder nyt boikotua mua vastaan kun menin lopettamaan PRO version :D

4. Hekei

Hekei

Kaupunki:
    HKI

5. deroan

deroan

Sukupuoli:
    Mies
    Tinder taas käytössä ja treffit melkein sovittukin. Ainoastaan aikataulu häilyi liikaa onnistuakseen. Ehkä tällä vielä jonkun kaunokaisen saa lähelleen.

6. Katharina

Katharina VIP

Ikä:
    39
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Björn Borgilta on tullut uusi Tinder-tyyppinen treenikaveriappi. Kuulostaa hyvälle, mutta...

"Sovelluksen ideana on kerätä "polttoainetta", joka kertyy käyttäjän ollessa aktiivinen. Polttoainetta tarvitaan avaamaan sovelluksen keskeisiä toimintoja, kuten muiden käyttäjien selailua ja pikaviestejä.

Ei liikkumista, ei tsättäilyä."
    http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015090820314187_iq.shtml

Piti sitten ottaa selvää, että mitä tämä oikein tarkoittaa o_O.

"Sprinter is powered by your activity. Each interaction inside the app, such as swipes and messaging, costs energy points. The fastest and easiest way to gain new ones is by exercising with your iPhone. One step equals 1 energy point."
    http://sprinter.io/sweat

Eli ei-Apple salitreenaajalle, jonka puhelin viihtyy ne ajat pukuhuoneen kaapissa, tästä ei taida juuri iloa olla :confused:.

7. deroan

deroan

Sukupuoli:
    Mies
    Katoppa ainakin lovoo ja badoo. Molemmat melko hyviä. Skout odottaa mulla parempaa internet yhteyttä, nyt ei meinaa yhdistää ja joku oli ihan jees vaikkakin ilmais krediitit loppuu nopeesti, oisko ollu lovoo? Tinder tyyppisiä paitsi että pääsee myös valikoimaan ihmisiä ilman että selaa randomilla.

8. SleepMasa

SleepMasa

Ikä:
    37
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Edit: väärä ketju.

9. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos treeniajan ulkopuolella kännykkä on taskussa taikka laukussa, kyllä noita askelia helposti kerää muutamia tuhansia vaikkei varsinaisissa treeneissä niitä keräiskään. Vaikka viidellä tuhannella swaippauksella ja viestillä päivässä luulis jo pärjäilevän ihan ok, joten ehkä tuossa ei välttämättä niin tarvitse murehtia minkä lajin harrastaja on?

Toki iPhöynittömät jää ilman kumppania tässäkin. :)

10. Katharina

Katharina VIP

Ikä:
    39
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Itseasiassa tuossahan ei sanota, että montako pistettä mikäkin maksaa. Swaippaukset voisi olla melko edullisia, mutta viestien veikkaisin kustantavan hieman enemmän.

11. HoF

HoF

No nyt on ollu jo useammat Tinder treffit ja yhtä mimmiä tuossa tapailinkin pari kuukautta. Ei mitään sen pysyvämpää tosin valitettavasti. No seksiäkin on ollut tuon lisäksi pari kertaa. Eli en valita, ensi viikolla on taas treffit. Vaikka en ole mitenkään komea, päinvastoin niin ei tuossa ole kyllä ainakaan täällä Helsingissä ollut mitään ongelmaa mätsien saamisessa.

Sen olen huomannut että jos nainen on pistänyt viestiä, niin päin helevettiähän se on mennyt. Edelliselläkin kerralla mimmi pyysi treffeille ja dumppasi alle tunnissa, kylläpäs vitutti. Eikö naiset tiedä mitä ne haluaa? Jos on itse laittanut viestiä, niin paljon paremmin on mennyt treffeillä. Tosin tällä naamalla ei yksinkertaisesti kieltäytydä missään tapauksessa, jos nainen pyytää treffeille.

12. HoF

HoF

Ja toinen topaus (hieman muutettuna):

Mimmi: Moi, miten menee? Olis kiva nähdä.
    Minä: Joo. Vaikutat ihan mukavalta. Onko mestaa tai aikaa mielessä?

Muutaman tunnin tauko.

Mimmi: Mä en tykkää sitten ollenkaan kaljan juonnista, äänekkäistä tapahtumista tai musiikista. Vaan oon tälläinen liikunnallinen koti-ihminen.

Minä: Katoikko mun koko profiilin? Eli laitoikko viestiä vaan kertoaksesi, että et esim. tykkää mun bändiharrastuksesta? Vai oliko tää panokutsu?

Ei enää vastausta....

Tosi moni nainenkin kyllä tekee näin. Että ei vastaa mitään viestiin. Jotenkin todella huonoa käytöstä mun mielestä.

Viimeksi muokattu: 10.9.2015
  13. Katharina

Katharina VIP

Ikä:
    39
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Espoo
    Äh, sun ois tietty pitänyt ehdottaa sitä paikkaa ja aikaa tuolle naiselle :).

Ja jos joku ei-niin-kiinnostava laittaa vaan jonkun "Moi" tai "Miten menee?" -viestin, niin ei munkaan tuu aina vastattua. Kun jos ei heti onnistu vastaaminen, niin sitten nuo unohtuu.

14. HoF

HoF

Juu. Mokasin. Tossahan nyt vain kierrellen sanottiin, että ei nähdä baarissa. Otin sitten sen jotenkin itteeni. Mutta meikän tapauksessa oli sitten jok. tap väärä nainen.

15. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Sulle on vaan osunut kohdalle tehopelaajia. Maksimaalinen tuotto minimaaliselle ajalle, ei lässynlässytyksiä eikä ajan tuhlaamista epäpotentiaalisiin yksilöihin. Potentiaaliset yksilöt mahdollisimman isolla haravalla äkkiä läpi ilman ihmeempää syventymistä.

Tuollaisen tunnistaa helpoiten lajityypillisestä käyttäytymisestä, jos ensimmäisten viestien joukossa on jotain tyyliin "Moi! Mä oon sit semmonen kaveri ettei kirjeenvaihto kiinnosta, joko nähdään tällä viikolla tai ei ollenkaan, kaverit ja oma aika on tärkeetä ja jos oot sitä naistyyppiä joka niistä vinkuu niin pidä tunkkis, ja jos et oo vielä päässyt yli menovaiheestas niin jatka seuraavaan. Pidän huolta itsestäni, jos sä et niin ihan ok mut ei mun naiseks. Monelta nähään huomenna vartin kahville, en harrasta mitään kynttiläillallisia ennen kun oot näyttäny että oot sen arvonen?"

16. HoF

HoF

Jaa. Oon kai sen verran old school, että ei miehenä tulis tälläisiä vaatimuksia edes mieleen esittää. Yksi mätsi kerrallaan ja kunnon treffit mielellään, eikä mitään pikakahveja. Sit jos ei vastaa, niin parin päivän päästä voi yrittää uutta. Ja likee en paina koskaan, jos en profiilin mukaan ole valmis naista treffeille viemään.

Sen pari kertaa on tietysti harmittanut kun kuvissa on onnistuttu piilottamaan lihavuus. Tuo paino on mulle ainoa ulkonäkökriteeri, tunnustan. Ite kun oon 187cm ja 82kg. Hieman ylipainoinen toki saa olla.

17. HoF

HoF

Niin ja kaikki naisilta saamani viestit on ollu aina sen "Hei! Miten menee?". Elikkäs tästä varmaan voinee vetää sen johtopäätöksen, että näitä on siis tykitetty monta menemään lyhyen ajan sisään eri miehille? Miksi ihmeessä, kun luulen että väh. 90÷ miehistä vastaa aina kun saa naiselta viestin?

18. HoF

HoF

Tublat...

19. deroan

deroan

Sukupuoli:
    Mies
    Karsii vastausten perusteella fiksut tai muuten itseään kiinnostavimmat joukosta, joiden kanssa jatkaa keskustelua?

20. HoF

HoF

Niin no nytkun ajattelee, niin kieltämättä ihan validi strategia saada lähes jokaisesta mätsiltä viesti. Noin niinkuin naisena.

Jaa tämä sivu