Treffi-ilmoituksen satoa - alkaa usko loppumaan... ;)

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Anonymity, 1.2.2009.

1. latela

latela

Eip oo ketään ottanut yhteyttä. Mä sopisin seiskaan, ja Joel päätyy pitämään sitä parempaa ja asiallista blogiaan nettiin, mistä sivuston ylläpidosta se maksaa itsensä kipeäksi. Kun mä taas lypsän seiskaa kuivaksi vittuiluilla. Mäkin oon vähän miettinyt, et jokin tällänen markkinointi vois olla mun/meiän "homma". Tällä hetkellä se vaan on sillä tasolla, et täällä saa kirjoitella "suunsa puhtaaksi" kaikesta mahdollisesta - onhan se mainosta pakkiksellekin. On ihme, ellei nuo g-pisteen/muut bannerit ala pian täyttämään pakkiksen seksi/parisuhde/deitti- osiota. Voisin ottaa kyllä provikat niistä.

Kolkyt astetta lämmintä. Ei sitä kauheesti kannata tuhlata ainakaan kiukuttelevian menkka-nuorten kanssa Joelli. Yhen säätämiseen kyllästyin ja kivempaahan se ilman sitä rutinaa on. Mä en jaksa ymmärtää, miten joku Joel jaksaa ja vetää noita tapauksia puoleensa. Mun pitää tyytyä näihin paskoihin, mut... Noh ei vaan niin ei. Kehottaisin siirtymään kypsempiin tapauksiin, ja maksullisiin. Tai ulkomaalaisiin, ne on parhaita. Suomenruotsalaiset on kivoja, jos osaat ruotsia. Mut suomalaiset? EI vitullakaan.

2. Joel-san

Joel-san

Mäkin haluan kirjoittaa Seiskaan. ”Laten ja Joelin deittipalsta”. Näen sen jotenkin edessäni. ”Tätä se on.” Ikiaikainen näytelmä. Sillä voisi olla samanlainen rooli kuin joillakin reality-sarjoilla, joita ihmiset katsovat huomatakseen, että joillain on asiat vielä paskemmin. Sinkkuudestaan ja aloitteettomuudestaan kärsivät voisivat huokaista helpotuksesta: ”Täyttä paskaa koko juttu eikä kannata edes yrittää. Late ja Joel ovat sentään kokeilleet kaikki teineistä YH–äiteihin.”

Mielenkiintoisena yksityiskohtana tämä nainen on minua vuoden vanhempi. Opiskelee vielä yliopistossa, joten breiniä luulisi löytyvän. Katotaan nyt, miten tässä käy. En kyllä tätä nuorempiin enää palaa.

3. minutewar

minutewar

Latela! Tsemppaa kirjoituksias ku ei jaksa lukee niitä koskaan ku pari lausetta. Onneks muut lyhentää niitä, kun quottaavat :D

Edit. Siks ite en kirjoita ku parin lauseen mittaisia setityksiä! :dance2:

4. latela

latela

Älä nyt masenna mua täysin saatana.

Jotenkin on aina kaksi puolta nettitreffeillä naisten osalta. Toinen puoli on se, kun muka "opiskelee" - senkin yli neljä vuotta lukiota / amista ja jos päivän töitä tekee niin yöööök, ja toinen se parempi puoli taas sitten lyö ihan överiksi, niillä ei ole aikaa kaiken muun ohella - siksi ne eksyykin nettitreffeille. Eli on vähintäänkin lapsi, työ, opiskelu, harrastukset ja joskus kaikki samaan pakettiin vielä. Miksei voi olla jotain helvetin välimuotoja tässäkin? Joko ihan patalaiskoja, tai sitten yhteiskunnan täystyöllistämiä yltiösosiaalisia pirteäpeppuja.

Joo, pitäs vähän ytimekkäämpiä ja lyhyempiä vittuiluja kirjoitella. Nyt kun on kirjoitellut tälleen huomaattomasti pitkien mitäänsanomattomien vuodatuksien ja itkujen sisään näitä juttuja, niin niitä ei ketään edes lue sieltä. Siks kai ei varoituksiakaan ole vielä tullut, winwin. Tota ysiviis-juttuakaan ketään ei olis huomannut, jos kappale olisi siitä ollut pidempi. Tota ysiseiskaakaan ei näköjään ketään huomannut, onneksi.

5. Pandakarhu

Pandakarhu

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Kyl mä huomasin mut ei jaksa enää kommentoida :D

6. latela

latela

Tylsää yksin angstata kun ketään ei provosoidukaan. Varmaan helteen takia... Muistakaa sitä suolaa kans vetää, pari litraa uimareissulla (meressä) ni hyvä tulee.

3-4pv hiljainen hetki päättynyt näköjään YSIVIIDEN kanssa. Olin jo haudannut, mut sieltä se pommittikin. Selittää viime perjantaista.

"oikeesti oisin halunnu nähä
    mut se kaveri soitti
    ja halus puhuu
    ku sen hyvän kaverin isä oli kuollu
    ja se pelkää et sen oma isä kuolee pian ni sil iski sillo paniikki"

Jokainen miettiköön ihan itse. Tän nyt vielä ymmärtää, kun on nuori ja mukamas oikeesti haluu tavata koska oon niin cool-isoveli sille. Mut nää +20-vuotiaat mitkä on ollut onnettomuudessa ja eivät ole jälkikäteen moksiskaan siitä? Se on vähän säälittävämpää. Ja sitä paitsi tää on niin hirmusen lutunen tapaus.

7. Joel-san

Joel-san

Toi on kyllä ihan aito ysiviis. Mä uskon siihen. Vain tuon ikäiset voivat hysterisoitua ja tarvita kriisiapua, kun jonkun kaverin kaverin kaverin isä kuolee. Kaikki iskäthän ovat yhteydessä toisiinsa ja, kun yksi kuolee, kuolee kohta kaikki muutkin. Mulla on yksi ysikuutonen mun meselistalla (ihan deittailuun liittymättömistä syistä). Sillä on juuri tuollaisia juttuja. Jonkun koira kuoli ja sitten oli kaikki tuttavien ja pikkuserkkujen koirat tehokuurilla.

8. sattuma

sattuma

Joo mutta hei mitä ton ikäseltä voi odottaa? Osa 20-vuotiaistakin tyyliin ajelee viel isin mersulla ja pyytää äiskää varaamaan hammaslääkärin, koska ei uskalla soittaa itse. Mieti sitten millanen suhde ton ikäsen kanssa voi olla? "mä en puhu sulle enää kun söit mun jätskin.. yhyy"

9. Axelpass Tommi

Axelpass Tommi

Pidä siihen hyvät välit niin vuoden päästä sulla on jonotusnumero #1 kädessä UUU.

10. Lomax

Lomax

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Tampere
    Hyivittuhuhuuuuu!

11. JudoHemmo_85

JudoHemmo_85

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Mies
    En haluaisi masentaa, mutta minäkin opiskelen yliopistossa ja kuitenkin olen keskimääräistä tyhmempi ja lahjattomampi.

12. carrie_H

carrie_H

Toi yliopistossa on opiskelu on kyllä yhtä pitävä todiste älykkyydestä kuin esim. yo-lakki, eli ei yhtään mitään nykyään :o
    Pienillä pinnistelyllä tiettyihin tiedekuntiin pääsee kuka vaan...

13. dammann

dammann

Olin Jo ehtinyt unohtaa, että mulla on kuvaton treffi-ilmoitus suomi24:ssä. Joku nainen otti yhteyttä, ja katsoin hänen tietonsa. Urheilullinen, kaunis, koulutettu, hyvätuloinen. Mutta menee maku, kun lukee naisen oman ilmoituksen. Kehua retostaa itseään todella paljon, tunkee kaikkialle pitkiä sivistyssanoja korostaakseen koulutustaan, vaatii mieheltä korkeaa koulutusta, palkkaa yli 51.000€/vuosi, leveitä hartioita, lihaksikkaita käsiä, treenattuja pakaroita, urheilijan vartaloa, hyvää pukeutumista, herrasmiesmäistä käytöstä, ei huonoja vitsejä. Muutenkin taitaa olla turhan vakava. Ja miksi helvetissä pitää olla tietty koulutus???

Poikkeaa kaavasta, koska ei oo poliisi :D

14. Onakal

Onakal

Ikä:
    32
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Tuollainen ylitsevuotava itsensäkehuminen on kyllä todella iso turn-off allekirjoittaneelle, olipa kyse netti-ilmoituksesta tai ei.

15. latela

latela

Aa, no nyt oon varma siitä et meidät on luotu toisillemme. Toi vaan vaikutti siltä kun tosta vaan "lähen kaverin kaa ulos".

Ei kai se suhun olis ottanut yhteyttä, ellet sä olis noita kaikkia? Taisit itekin retostella profiilissas, häh, mitä vai juu???? :jahas:

:D - mitä uittua se sulle ylipäätään viestin lykkäs jos oot kuvaton? Taitaa miehet vähän karttaa jotain menestyvää, kaunista, urheilullista, viisasta naista kun nakkaa kuvattomalle viestiä. Hehee, kiva tietää, ettei se niin nannaa ole joka naisella siellä. Siis yhtään vähättelemättä sun profiilia tai muuta.

Ihan mahtava, mut tää tais olla Joelille ennemmin, tsihihii... :D

16. dammann

dammann

Mun ilmoitus on siellä täsmälleen sama kuin täälläkin. Ei yhtään enempää informaatiota. Eli puuttuu koulutus, tulot, harrastukset, ruumiinrakenne jne...

Jospa vain laittaisin sille kuvani. Eiköhän sen kiinnostuksen saisi sillä tapettua :D

17. Phantom signal

Phantom signal

Näinpä. Se olis halunnut just sitä yhtä tiettyä huomiota. :) Kunnon kyydit, niin mökötys vaihtuu riemuun. Eikä välttämättä tarvii edes jutella. Kummallinen pikku detalji... ;)

Mutta onhan tuommoinen mökötys jo heti alussa aika vitun outoa. Ei ehkä hirveän hyvää tulevaisuutta jutulle kärsi ennustaa.

Silti, Joel-san, käy ny ees -> :pano: :whip:
    ja kato mitä käy. Onko jo :D vai onko vieläkin :jahas:
    Ja jos vieläkin on vähän väliä :jahas:, niin dump the bitch.

...tai voihan sen reaktio olla (ja paras oliskin) teidän ens yön jälkeen:
    -> :wtf:
    --> :rock:
    ---> :worship:

(tulikohan tarpeeks hymiöitä?)

18. sattuma

sattuma

Eiks homma mee niin et turha pyytää puolta valtakuntaa, jos et voi ittekkään sitä samaa luvata? :D tai siis että kyllähän mäki haluun hyvä hermoisen miehen, koska se nyt on jo nähty et kun toinen osapuoli on tulta ja toinen dynamiittia, niin sanompahan vaan et luvassa on ydinsota olohuoneessa :D eli siis tietyissä asioissa vastakohdat täydentää toisiaan:rolleyes:, mut jos itse olet sossupummi et voi vaatia puolisoksi miljonääriä, paitsi jos olet Johanna Tukiainen :hyper:

19. no-body

no-body huuhaa VIP

Ikä:
    38
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Noinhan sen järjellä ajatellen pitäisi mennä, mutta eipä silti tunnu aina menevän.

20. yepyep

yepyep

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Top kaks ärsyttävintä sanaa/lausetta naisten treffi-ilmoituksessa:

1. Ei sohvaperunoille- sorry naiset,minä hylkään teidän profiilin. Mitähän ne naiset tekee mahdollisesti iltaisin? Töissä 8t, ulkona menossa 8t,nukkuen 8t? Mitä juureksia nämä naiset sitten ovat, kun aikaa on roikkua netissä illasta toiseen? Ai ne istuu keittiöjakkaralla.

2.mies,tiedät mitä haluat elämältäsi- tiedän,en sinua. Sori vaan, mutta en minä tee mitään viisvuotis-suunnitelmia. Eikä miehenä minulla ole edes lopullista vastausta haluanko lapsia. Yksinhän niitä en voi saada. Enemmän kallistuisin ei-vaihtoehtoon. Mutta jos nainen kolahtaisi kunnolla, mielipide voi muuttua. Ja siinäkin voi mennä enemmän tai vähemmän kuin viisi vuotta.

Johan helpotti kun purnasi.
    Paskat helpottanu.

Jaa tämä sivu