Tyhmien kysymysten kerho

Viestiketju osiossa 'Yleinen keskustelu' , aloittaja Omskakas, 25.9.2004.

1. Daiina

Daiina Blondeista blondein VIP

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Lihakset tyhjenee, nesteet poistuu, lihaspaineet katoaa... Tuskin oot oikeasti lihaa menettäny.

2. Jay Jay

Jay Jay

Joo, ei saa pitää 6pv taukoja tai pitää aloittaa alusta kaikki! Ei vaan, lihat on tyhjänä, lihasta ei ole lähtenyt varmasti yhtään.

3. foresrun

foresrun

Mulla käyny sama, myös paino pudonnu 3-4kg. Kusella käyn normaalisti, paskalla en kertaakaa. Oon juonu kyllä rainbowin maitohappo tehojuomia vitamiinien toivossa ja auttaahan ne ruuansulatukseenki.

4. ya-ya

ya-ya

Sukupuoli:
    Nainen
    Mulla oli sama ongelma noiden Buranan poretablettien kanssa. Järkyttävä kirvely ja polte suussa ja huulilla, vaikka kuinka ois sekoittanu ja antanu seistä. Mä päättelin olevani allerginen jollekin ainesosalle, mutta mistä näistä tietää. Enää en kyllä kokeile.

5. Sam Earch

Sam Earch

Nyt tulee varmasti vähintään tämän vuoden typerin kysymys: Eli kai noi tollaset netistä tilatut 'hienosti paketoidut' kauluspaidat voi palauttaa siinä missä muutkin vaatteet? :D Jotenkin hämää tuo, kun sanotaan että sovitusoikeus on sama kuin kivijalkakaupoissa, mutta saako niissäkään sovittaa noita muoveissa olevia paitoja...monihan niitä vaan nappaa puhtaasti kauluskoon perusteella tai sitten on jotain mallikappaleita. Ja samalla tapaahan noita on mahdotonta paketoida eli sen kyllä näkee, jos ne on avattu... :lol2:

6. Deathgrowl

Deathgrowl

Hei sinänsä tää ei ehkä niin tyhmä kysymys oo mut toivottavasti joku osais vastata... mulla leikattiin lihassiirre jalkaan vasemmasta latsin etuosasta tai jostain ja ja nyttenku sitä yrittää reenata nii ei saa mitään tuntumaa siihen ja välillä tuntuu ettei sitä saa ees jännittymään ymsyms... siitä on lihasta surkastunu paljon pois varmasti ku oon ollu melkeen 2kk toimettomana yms. jos yrittää tehä kulmasoutua vasemmalla puolella nii ei oikeestaan tunnu muualla kun takaolkapäässä tai jossai siellä joten voisko olla hyötyä jos yrittäis oikeesti pienillä painoilla (2-5kg) keskittyä siihe liikkeeseen vaa ja yrittää saada tuntumaa siihen lihakseen vai yrittääkö tehä miten tähänki asti ja on siinä toivossa että se selkä kehittyy? voimattomuudesta voi antaa esimerkkiä että ennen sairaala juttuja sai aikalailla 10 leukaa vasta ja myötäotteella. Nytten 2toistoa tekee jo tiukkaa:D pitäiskö vaan jatkaa reenaamista vai mitä? epäilen ite jotain hermovauriota tai sitten selkä on vieläkin "rikki" eikä ole vertynyt normaaliksi ( leikkausarven toiselta puolelta on selkä tunnoton noin 10cm leveeltä alueelta ja 30cm pitkältä alueelta. tuntuu meinaan TURHALLE kun ei saa mitään tuntumaa tuohon selkään, lihaksen saan jännittymään kun keskittyy siihen ja yrittää puristaa tai jotain eli lihas toimii ainakin jotenkuten. mutta jos joku osais neuvoo niin kiitän!

7. Hard Justice

Hard Justice Dirdy birdy

Mitä varten ihmiset ostavat 300€ kuulokkeet kuunnellakseen huonolaatuisia mp3 tallenteita??? Ymmärtäisin jos ois korkeatasoisia flac tai 320 kbps mp3, mutta ei....

8. Hesuz

Hesuz

Tuli tämmönen HEI kaikki mieleen! Kattelin tossa The walking dead sarjaa ja tuli mieleen jos noin oikeasti tapahtuisi, ja niitä zombeja ois vitusti niin eikö tosiaan ESIM. Yhdysvaltojen armeija pystyisi tollasta zombi armeijaa tappamaan? Tietty kuolee vaan kun päähän ampuu, mutta kun ajattelee et kuinka helppoa oisi lahdata zombeja vaikka konekiväärillä.

Fiktioo toi sarja tietty on, mut tuntuu tyhmältä kattoo noit kuolleita sotilaita ja tyhjii panssarivaunuja!!! :wtf:

9. Pandakarhu

Pandakarhu

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Helsinki
    Se on juurikin sitä, fiktiota. Mieti kuinka tylsä sarja saataisiin aikaiseksi kun ensimmäisen viiden minuutin aikana kaikki zombit olisi liiskattu tykistökeskityksillä 60km päästä. Tai räjäytetty palasiksi kauko-ohjattavilla Predatoreilla ja risteilyohjuksilla.

10. Hesuz

Hesuz

Okei, reilussa sodassa zombeja vastaan on sovittu ettei saa käyttää kuin käsiaseita?! Miten nyt pärjättäisii?:)

11. Counterfeith

Counterfeith

Kärsii kuunnella kovemmalla ilman että rupeaa räpisemään? :D

12. Mattih3

Mattih3

Sukupuoli:
    Mies
    Ongelmahan zombien hyökkäyksessä on se, että ne ovat siviiliväestön keskellä, eikä kukaan aluksi ymmärrä mitä on tapahtumassa. Siksi sotilaita ei noin vain voida suoralta kädeltä lähettää teurastamaan kaikkia tai polttaa koko kaupunkien asukkaita napalmilla tms. Sitten kun tilanteen vakavuus on käynyt kaikille selväksi niin on jo liian myöhäistä, paniikki on vallannut koko maan ja infrastruktuuri murtunut.

True story. :)

13. Hesuz

Hesuz

Kiitos valaisusta, jatkan katselua nyt viisaampana! :hyvä:

14. tornad0

tornad0

Lähetin noin kuukausi sitten aluetoimistolle hakemuksen intin lykkäämisestä. Kauan käsittelyssä menee? Tuntuu melko pitkältä ajalta, ja mietin että pitäiskö jo alkaa kilautella toimistolle ja kysellä, onko lappu edes päässyt perille.

15. wiisel

wiisel

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Grani
    Mulle soitti täti viikossa, ku aikanaa lykkäsin. Ens kesänä seki lysti edessä ku toivottavasti valmistunu.

16. de001

de001

Kehittyvätkö mun olemattomat hauikseni 2-jakoisella ohjelmalla kolmessa kuukaudessa vähintään 2cm? Onko 2-jakoisesta ohjelmasta siihen..

17. J..

J..

Sukupuoli:
    Mies
    Syö reilusti yli kulutuksen, vaikka 1500kcal niin pitäisi tulla kolmessa kuussa yli 2cm ympärysmittaan lisää :D Se sitten eri asia onko lihasta vai mitä... Jossain must luki näin "You have to gain 10 pounds to add an inch to your bicep" eli 10 paunaa yhtä tuumaa kohden. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, itse en ole pahemmin mittaillut.

18. DaVidum

DaVidum

Mistä tämä johtuu? :D

19. stocker

stocker

Sukupuoli:
    Mies
    Muistaakseni siinä on kyse jostain silmän sarveiskalvon tms. kerroksen osittaisesta irtoamisesta. Sitä kai tapahtuu useimmilla ihmisillä jossain vaiheessa elämää. Mä oon kans nähny noita joskus, mutta en enää hetkeen.

20. _|omppa

_|omppa

APPLE MIEHET JA NAISET

Ostin Iphone4 työkaverilta, joka on takuuvaihdettu. Puhelin menee kaverilleni. Työkaveri mainitsi, että puhelin pitää käyttää itunesissa uudella simkortilla. Eihän siinä tule mitään ongelmia, että pitäisi käyttää vanhan omistajan simkortti ensin laitteessa tai muuta vastaavaa?

Jaa tämä sivu