Venäläinen penkkiohjelma

Viestiketju osiossa 'Voimailulajit' , aloittaja lappari, 16.2.2003.

  1. lappari

    lappari

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    214
    Likes Received:
    4
  2. beginner

    beginner

    Liittynyt:
    3.7.2002
    Viestejä:
    8 888
    Likes Received:
    743
    Sukupuoli:
    Mies
    eihän tuo nyt ihan älyttömältä näytä. melko lyhyt verrattuna esim täällä pyörineeseen 5x5-systeemiin, joka on muutamalla mennyt perseelleen. voisi olla kokeilemisen arvoinen jos maksimi on alkanut junnamaan paikallaan
     
  3. Tomba

    Tomba

    Ikä:
    32
    Liittynyt:
    15.1.2003
    Viestejä:
    185
    Likes Received:
    0
    Juu, mulla on tossa jäljellä enää maksimin kokeilu. Mutta kyllä toimii, sarjapainot noussu 4x4 setissä 8kiloo. :) Huomenna näkee paljon maksimi on noussut.
     
  4. Baarikello

    Baarikello

    Liittynyt:
    14.5.2002
    Viestejä:
    1 411
    Likes Received:
    47
    Ja sitten sillä searchilla lisää tietoa hakea voisit. :) Aika vasta puhuttiin tästä samaisesta ohjelmasta. Kokeiltu on ja toimii. On aika raskas viedä läpi ja ei sovellu ympärivuotisesti käytettäväksi, mutta hyvä on. Enemmän tuosta ohjelmasta ja sen käytöstä täältä . HTH.:)
     
  5. Caane

    Caane

    Ikä:
    42
    Liittynyt:
    17.2.2003
    Viestejä:
    134
    Likes Received:
    0
    Tämä on varmaankin aika tyhmä kysymys, mutta millaiset palautumisajat noiden sarjojen välissä olisi hyvä pitää?

    Olisiko 2-3 minsaa liikaa vai liian vähän?
     
  6. Baarikello

    Baarikello

    Liittynyt:
    14.5.2002
    Viestejä:
    1 411
    Likes Received:
    47
    Aika sopiva haarukka tuo on. Homman ei ole tarkoitus olla mitään bodausta, vaan kevyenä päivänäkin raudan tulee liikkua mahdollisimman nopeasti. Siihen on parempi palautella vähän enemmän kuin liian vähän. Joinakin päivinä palautusta joutuu kyllä pitämään vähän enemmänkin, esim. 6*6-päivänä palautus pitenee _aivan itsestään_;) Lähde tuosta 2-3 minuutista liikkeelle ja tunnustele miltä tuntuu. HTH. :)
     
  7. rantapantteri

    rantapantteri

    Liittynyt:
    30.11.2002
    Viestejä:
    3 176
    Likes Received:
    10
    Sukupuoli:
    Mies
    Mä oon kans ton äsekttäin alottanu. Mutta 5 viikkoo vielä jäljellä, joten mitään ei oikeen pysty sanomaan. Katotaan miten nousuu penamaksimi, kun alotin ton ryssäohjelman ja otin palautusjuoman + lisäproteiinin käyttöön. Voin sitten raportoida tänne, kun rupee oleen lopuillaan... :)
     
  8. Caane

    Caane

    Ikä:
    42
    Liittynyt:
    17.2.2003
    Viestejä:
    134
    Likes Received:
    0
    toinen viikko alkoi ja homma on tuntunut aika kevyeltä, joten nyt kysyisinkin että voisiko noita paino/toisto määriä muuttaa vai onko niin että lopussa vasta on tarkoituskin ruveta "tuntumaan"?
     
  9. rantapantteri

    rantapantteri

    Liittynyt:
    30.11.2002
    Viestejä:
    3 176
    Likes Received:
    10
    Sukupuoli:
    Mies
    Mä ainakin lisäsin noihin alkusarjoihin aika reilustikkin painoa. Sarjat ja toistot pidin samoina. En tiedä onko se tän tarkotus, mutta tuntuu toimivan! :kippis1:
     
  10. Baarikello

    Baarikello

    Liittynyt:
    14.5.2002
    Viestejä:
    1 411
    Likes Received:
    47
    Testaa maksimisi huolellisesti ennen ohjelman aloittamista. Kuusi kuutosta kolmannella viikolla ei ole mitään älyttömän helppoa tehdä. Muistathan, että nuo kaikki kuutoset täytyy tulla, muuten on edessä kertaaminen.:) Samoin neljännen viikon jälkeen, kun intensiteetti nousee, niin homma voi alkaa tuntua hieman raskaammalta. Testaa maksimit uudestaan ohjelman jälkeen ja säädä painot sitten uudestaan. Tuo on voimaohjelma ja tarkoitus ei olekaan vääntää joka kerta lihasta täyteen juntturaan. HTH.
     
  11. Kraftwerk n

    Kraftwerk n

    Liittynyt:
    8.6.2002
    Viestejä:
    1 799
    Likes Received:
    24
    www.butenko.org , mielestäni paremmat systeemit kuin tuolla ylläolevassa linkissä:rock:


    edit. siis kyllä tuo toinenkin systeemi raw-penkkiin varmasti toimii.
     
  12. Ämmbee

    Ämmbee

    Ikä:
    38
    Liittynyt:
    2.2.2003
    Viestejä:
    888
    Likes Received:
    2
    Luulisin että tämä systeemi on erittäin rankka. Vaatii hyvää teknikkaa ja varmuutta. Lupailee 6:ssa viikossa aika paljon. Voi toimiakin.
     
  13. Impe

    Impe

    Liittynyt:
    21.11.2002
    Viestejä:
    130
    Likes Received:
    0
    Rupes heti kiinnostaan toi ohjelma.
    Lupaa kyllä aika paljo lyhyesä ajasa, mutta eipä mee paljoa aikaakaan hukkaan jos ei toimi.
    Pistäkää jotain tuloksia sitte jos ylipäänsä joku on tuolla niitä saanu.

    Aika perv****i hymiö tullu tonne.
     
  14. Jonu

    Jonu

    Liittynyt:
    17.10.2002
    Viestejä:
    131
    Likes Received:
    1
    Kyllähän sen TV-shopin laitteet lupaa paljon ja nopeasti, joten en siitä lähtis hirveesti innostumaan:rolleyes:
     
  15. Raven

    Raven VIP

    Liittynyt:
    22.6.2002
    Viestejä:
    4 749
    Likes Received:
    20
    Tiedät varmaan paremmin, niin mitä ne numerot siinä tarkottaa??
    Näin:
    Monday

    1.b.p. 50% 5Х1,60% 4Х1,70% 3Х2,80% 2Х2,90% 1Х3 (22)
    3.b.p. 50% 3Х1,60% 3Х1,70%3Х1,80% 2Х5 (19)

    Tuesday

    2.Dips 5Х5.

    Wednesday

    2.b.p. 55% 5X1,65% 4Х1,75% 3Х2,85% 2Х4 (23)

    Friday

    2.b.p. 50% 5Х1,60% 4Х1,70% 3Х2,80% 3Х7 (36)

    Saturday

    2.b.p. 55% 5Х1,65% 5Х1,75% 4Х5 (30)
    4.Triceps 10Х5.

    Total in a week: 130 lifts
    Intensiveness - 71,5 %

    Siis eli tuo 4.triceps. 1.bench 3.bench jne??
     
  16. Kraftwerk n

    Kraftwerk n

    Liittynyt:
    8.6.2002
    Viestejä:
    1 799
    Likes Received:
    24

    Huomaat varmaan , jos katsot sieltä niitä muitakin ohjelmia(mukana kyykky ja veto) , niin liikkeet on laitettu järjestykseen. Eli siis vaikka tuossa tapauksessa voisi olla vaikka näin:

    1.Benchpress (ensimmäinen liike)
    2.Squat (toinen jne.)
    3.Benchpress
    4.Triceps
    5.Abs

    Eli veikkaisinpa , että nuo numerot on laitettu vain helpottamaan penkkiohjelman "sulauttamista" normaaliohjelmaan(jossa mukana kyykky ja veto).
     
  17. Raven

    Raven VIP

    Liittynyt:
    22.6.2002
    Viestejä:
    4 749
    Likes Received:
    20
    Okei.. Ja eikös se ollut niin, että jos oli penkki kuten tuossa esimerkissä 2 kertaa, niin toinen aamulla ja toinen illalla?
     
  18. Kraftwerk n

    Kraftwerk n

    Liittynyt:
    8.6.2002
    Viestejä:
    1 799
    Likes Received:
    24
    Itse olen ainakin tehnyt niin. Ei tartte roikkua salilla putkeen niin montaa tuntia.
     
  19. Raven

    Raven VIP

    Liittynyt:
    22.6.2002
    Viestejä:
    4 749
    Likes Received:
    20
    Vaivaan vielä muutamalla kysymyksellä..
    Toi incline on kapea penkki?
    Niissä ei ole prosentteja, joten tehdäänkö ne 5*5 ihan täysillä?
    Aattelin keväällä kisojen jälkeen kokeilla, niin saa nähdä miten toimii..
    Vähän vaihtelua wsb treeniin..
     
  20. Kraftwerk n

    Kraftwerk n

    Liittynyt:
    8.6.2002
    Viestejä:
    1 799
    Likes Received:
    24
    Incline tarkoittaa vinopenkkiä.

    Juu , elikkä toi 5x5 tarkoittaa , että kaikki sarjat täysiä(siten että se viimenen sarja ois maksimi millä vitosen voi suorittaa). Lämmittely-sarjoja ei siis ole laskettu mukaan.

    Juu , kyllä hieman vaihtelua tosiaan tulee wsb-treeniin. Itsekkin treenasin tuon penkki-ohjelman ekan kerran läpi viime kevään ja maksimi nousi heti 10kg. Tämän jälkeen tyhmänä palasin kuitenkin westsideen , eikä penkki kehittynyt kesäkuusta marraskuuhun kiloakaan..Eli nyt on marraskuun lopusta asti treenattu venäläisillä systeemeillä ja penkki on kehittynyt 15kiloa(painoa on kuitenkin tullut lisää). Tämä systeemi toimii mulle kyllä loistavasti.
     

Jaa tämä sivu