Venäläinen penkkiohjelma

Viestiketju osiossa 'Voimailulajit' , aloittaja lappari, 16.2.2003.

  1. pikku mies

    pikku mies

    Liittynyt:
    24.4.2004
    Viestejä:
    243
    Likes Received:
    0
    Mites ton ohjelman kans kannattais muut lihakset reenata? Vissiin olkapäitä ei ainakaan kauheesti, ehkä joskus vipareita vai miten? Ainakaan punnerruksia ei varmaan kannata reenata kun on ollu juttua että hajoo helpolla olkapäät muutenkin...

    Mutta jos teen penkin esim ti,to,la niin eiks se tehdä heti ekana liikkeenä? Kun oon ajatellu, että ti bodailisin selän ja rintaa vähän vielä lisäks. Torstaina sitten penkin lisäks jalat ja pe/la hauis, ojentaja(??), olkapäät kevyesti.

    Onks mitään järkee?
     
  2. kaNi-

    kaNi-

    Liittynyt:
    13.5.2005
    Viestejä:
    2 550
    Likes Received:
    0
    1,5kg 2,5kg 7,5kg...
     
  3. ojuni

    ojuni

    Liittynyt:
    13.1.2004
    Viestejä:
    896
    Likes Received:
    1
    Kyllähän tuo voi olla totta niinku tuo neutraali tuossa sanokin että jos tuo 70kg ei ollut oikeasti maksimi tulos vaan kevyt harjoitteluennätys huonolla tekniikalla tms.
     
  4. njietro

    njietro

    Liittynyt:
    10.5.2005
    Viestejä:
    615
    Likes Received:
    30
    Sukupuoli:
    Mies
    Aivan. Kun itellä penkki on noussu reilussa puolessa vuodessa vaan 42-> vajaaseen 70kg... Mut ompa täs sairasteltukkin oikeen kunnolla jne.
     
  5. bladni

    bladni

    Liittynyt:
    2.10.2005
    Viestejä:
    166
    Likes Received:
    0
    Jees, lopetin ohjelman 5 viikon jälkeen. Tulosta ykkösmaksimiin 7,5kg.
    oon tyytyväinen! Suosittelen!
     
  6. Janispekte

    Janispekte

    Liittynyt:
    21.2.2006
    Viestejä:
    63
    Likes Received:
    0
    Pitkään penkin junnaamisen jälkeen oli maximi noussut 5kg! Enkä kerennyt tehä kun 2ensimmäistä viikkoa:eek: ! Täytyneepin kokeilla tätä myös maastavetoon:evil:
     
  7. ka-ritsa

    ka-ritsa

    Liittynyt:
    28.3.2006
    Viestejä:
    60
    Likes Received:
    0
    miten ootte soveltanu tota kyykylle ja penkille yhtä aikaa. meinasin nimittäin tehdä ton ohjelman molemmille samaa aikaa, mitä apuliikkeitä ootte ottanu, veto vissii jää kokonaa pois? laittakaa jotain runkoa, jotka ootte tehny kyykyn ja penkin samaa aikaa tolla ohjelmalla.
     
  8. pevelius

    pevelius

    Ikä:
    45
    Liittynyt:
    15.5.2005
    Viestejä:
    1 100
    Likes Received:
    1
    pe: maastanosto
    ma: kova kyykky, kevyt penkki
    ke: kevyt kyykky, kova penkki

    elikkäs kierto venyy 9 viikkoon.

    apuja jaksamisen mukaan, loppua kohti vähentäen ja keventäen. kannattaa aloittaa perjantaista, niin saapuu maaliin keskiviikkona. sen jälkeen kevyt viikko ja sitten enkkakokeilut, jolloin kovasta vedosta on n. 2 viikkoa, kovasta kyykystä 1,5 viikkoa ja penkistä n. viikko.
     
  9. Aloittelijaaa

    Aloittelijaaa

    Ikä:
    30
    Liittynyt:
    13.2.2005
    Viestejä:
    168
    Likes Received:
    0
    Ajattelin alottaa tän ohjelman kun kesäloma alkaa ens viikon jälkeen.:
    http://www.zyworld.com/powerlifting/benchsheiko.htm



    Mites tässä ohjelmassa eivarmaan tehdä kuin 1x viikossa ojentaja ja rintaa ei tarvi erillisesti treenata ollenkaan kun tekee normi otteella.(?)

    Ymmärsinkö oikein että kun tuolla on esim 5rX1s niin tehdään yksi viiden toiston sarja?
     
  10. -asterix-

    -asterix-

    Ikä:
    31
    Liittynyt:
    13.2.2005
    Viestejä:
    83
    Likes Received:
    0
    r= toistot s=sarjat

    en todellakaan suosittele tekeen noin kovaa penkkiohjelmaa. varsinkaan jos olet aloittelija
     
  11. Aloittelijaaa

    Aloittelijaaa

    Ikä:
    30
    Liittynyt:
    13.2.2005
    Viestejä:
    168
    Likes Received:
    0
    No 2 vuotta olen salilla käynyt ,tosin vime vuoden vasta kunnolla.
    Penkistä nousi sillon 2v sit 25kg nyt 90kg.

    Teen sittenkin 5x5 viellä,kun ei jaksa ruveta penkkiä tekeen noin tosissaan,kun huvikseenhan tätä tehdään :kippis1:
     
  12. Hypnotized

    Hypnotized

    Liittynyt:
    6.10.2005
    Viestejä:
    3
    Likes Received:
    0
    Ryssäpenkki Rocks!

    Reilu 5 vko
    130Kg --> 142,5 Kg :rock:
     
  13. Lahis

    Lahis

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    9
    Likes Received:
    0
    Hmm, ensimmäistä viestiä pukkaa, elikkäs terve vaan kaikille!

    Itselläni tämä venäläisohjelma tuntui toimivan ihan hyvin. Penkkitulokseni oli junnannut paikallaan 105kg:ssa jo yli puoli vuotta ja päätin sitten kokeilla tuota ohjelmaa. Aluksi oli tarkoitus käydä ohjelma loppuun asti, mutta kalenteriin alkoi kertyä pikkujoulutapahtumia sen verran että kuudes viikko piti jättää pois :kippis1:

    Kokeilin siis uutta maksimia jo viiden viikon jälkeen ja 115 nousi yllättävänkin helposti, eli kuten aika monella muullakin 10kg tuli lisää maksimiin. 120 ei enää noussut, mutta ei silti voinut olla hirveän pettynyt :) Myös sarjakestävyys noilla 80~90% painoilla on parantunut selvästi, joten kaipa tätä suositella pitää :thumbs:
     
  14. kremi

    kremi

    Liittynyt:
    13.3.2006
    Viestejä:
    50
    Likes Received:
    0
    No kokeillaanpas tämän ohjelman toimivuus. Pitkän sairastelun jälkeen olen päässyt vanhalle voimatasolle. oma paino 77kg ja penkki 142,5kg raw. ohjelman lupaa maksimiin sen 5%, joten 6 viikon päästä pitäs työntää se noin 150kg. pistelen tänne infoa miten etenee, jos joku vielä tätä lueskelee..
     
  15. Sami-i

    Sami-i

    Liittynyt:
    4.10.2007
    Viestejä:
    329
    Likes Received:
    0
    Infoa tulemaan sieltä! :)

    Itel lähtee ensviikolla käyntiin ryssäpenkkiohjelma. Sarjapainot on laskettu 145kg maksimista. Kalorit +- nolla tän ohjelman aikana, sen jälkeen dietille. Olisin tyytyväinen jos saisin edes ton 5 kiloa nostettua.
     
  16. kremi

    kremi

    Liittynyt:
    13.3.2006
    Viestejä:
    50
    Likes Received:
    0
    Keskenhän toi ohjelma jäi..mursin toissä etusormeni, kun olin ehtinyt suorittaa ohjelmaa vasta
    kaksi viikkoa. Helmikuun puolivälissä laitan ton uudestaan kokeiluun. pistä sä ihmeessä infoa miten toi sulla toimii!
     
  17. putte83

    putte83

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    188
    Likes Received:
    0
    kävin yövuoron jälkeen tekemässä treenin väsyneenä ja kuitenkin se 4x4 90% tuli.
    onko jto:lla ehdotuksia miten tota ohjelmaa mahdollisesti kannattaa muuttaa? onko huono idea tunkea kovempien treenien loppuun raskaita loppuojennuksia tai lattiapenkkiä, tai kevyemmille päiville?
     
  18. husetus

    husetus

    Liittynyt:
    8.10.2007
    Viestejä:
    77
    Likes Received:
    0
  19. Force

    Force

    Liittynyt:
    26.7.2003
    Viestejä:
    8 469
    Likes Received:
    768
    Sellain se menee.
     
  20. -TIKU-

    -TIKU-

    Liittynyt:
    16.2.2008
    Viestejä:
    105
    Likes Received:
    0
    mielen kiintoinen ohjelma!mikä lisäravinne/palautus juoma ois sopiva tähä ohjelmaa?
     

Jaa tämä sivu