Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Purtsi, 7.12.2007.

1. Slob

Slob

Kysymys siis ei ole siitä etten tietäisi mitä tehdä, vaan nimenomaan "ongelmana" on motivaation puute. Pariutuminen on oman subjektiivisen kokemuksen mukaan ainakin suurelle osalle miehiä juuri tuota mainitsemaasi työtä (herkkä ja romanttinen lähestymistapa, tiedän). Hommat edistyy niillä, jotka ovat valmiita sen duunin tekemään. Itse keksin mieluummin vain syitä miksi jättää tekemättä.

Tämä on tietysti mahdollinen, mutta homman luonnistumiselle on oletuksena se sopiva mielentila, jotta niitä peliliikkeitä osaa tilanteen sattuessa tehdä. Vaikka sitä kemiaa olisi niin jonkun on ne ensimmäiset tarkoituksenmukaiset sanat pakko sanoa ja oman mielen liihottaessa arkisten asioiden kimpussa mahdollisuudet pienenee merkittävästi.

Viimeksi muokattu: 6.12.2018
    Sylverö tykkää tästä.
  2. FantaZero

FantaZero

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Minä oon ainakin ajatellut sen, että jos ei ole motivaatiota pariutua ei ole myöskään jatkuvaa tarvetta sille. Sen takia olen itselleni armollinen ja valitsen sinkkuna olon. Huomasin, vaikka tuossakin baarihoidossa sen, että aloin stressaamaan ja huolehtimaan toisesta mm. aamiaisen merkeissä. Sitten vain päätin, että ei se ole mun asia mitä hänen tulee syödä.

Aiemmin ainakin järkyttävä läheisyydenpula aiheutti minulla sen, että oli pakko päästä parisuhteeseen ja että oli joku lähellä, jota halia koko ajan. Nyt kaipaan vieläkin läheisyyttä, mutta olen jotenkin siihenkin jäädyttänyt itseni, etten osaa niin helposti päästää ketään lähelle. Kannattaa miettiä omalla kohdalla mitkä on ne syyt miksi kaipaa parisuhteeseen ja miten ne kamppailee sinkkuna olon kanssa. Esim. kaipaako enemmän yksinoloa vai jotakuta jakamaan arjen pienimmätkin jutut. Toki tuokin vaihtelee elämäntilanteen mukaan.

3. FantaZero

FantaZero

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Ei hitto aika kova tää Golden rule / Sariola (y)

Viimeksi muokattu: 6.12.2018
  4. miri

miri

Totta, nuo ei välttämättä käskemällä tapahdu. Joskus ihan jo se, että edes havaitsisi ympärillään kiinnostavia yksilöitä, on vaikeaa, on niin vieraantunut tästä jutusta ja hautautunut arkeensa. Kaverini lääkäri oli käskenyt masennuksen hoitoon tekemään päivittäin asioita, joita on jostain nauttinut, ja sillä tavalla pikkuhiljaa kasvattaa aivojen muistiratoja urautuaan sinne hyvän mielen suuntaan. Ehkä sunkin täytyynyt aloittaa siitä:). Meet ulos, kattelet näkyisikö ketään naisia, sit kattelet et mitä söpöä niissä olisi - hiukset, hymy, peppu tms, ja jatkat tätä ainakin viikon ajan pieninä annoksina. Jos kuljet yleensä omalla autolla töihin, niin vaihda junaan, koska siellä voi tiirailla matkan aikana jo monta vastaantulijaa. Sitten kun niitä kiinnostavia yksilöitä alkaa huomaamaan ympärillään niin voi miettiä jo sitä katsekontaktia ja hymyilyä ja siitä eteenpäin.

Pitääpä itsekin taas aloittaa, jottei taito kokonaan unohtuisi.

Sylverö, Slob ja FantaZero tykkäävät tästä.
  5. mskomu

mskomu

Kaupunki:
    Indonesia
    Kävi ilmi, että täälläkin pannaan olutta. Tuli nimittäin käytyä paikallisen mimmin opastuksella paikallisten suosimassa kalja+ruokaa -paikassa. Olut oli vihreää ja nainen kertoi tinderöinnistään, pitkään sinkkuna olleesta ystävättärestään, joka panee jatkuvasti uusien miesten kanssa, sekä siitä, että mies on kelvoton jos ei jaa IG:ssä kuvia tyttöystävästään. Eli ei mennyt itseppäisyyspäivä pelkästään töitä tehdessä! :ROFLMAO:

Sylverö tykkää tästä.
  6. Bonavar

Bonavar

Sukupuoli:
    Mies
    Pitää varmaan alkaa varaa paikkoja sille Mars-lennolle kun alkaa sopia hinnat omalle kukkarolle.

7. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    miri tykkää tästä.
  8. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Minä lähden töihin auttamaan sairaita ja kärsiviä ja tiirailemaan miehiä :sneaky:

Ps. Olen aina ollut hieman heikkona Erkka Korhoseen :nolo: ^

9. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Miri, huolehditko sinä huomisen luukusta? Tämä porukka on vähän passiivista muussakin kuin deittailussa...

Ja kun tämä on niin kiva leikki ja haluan että kaikilla on kivaa :ruoska:

miri ja nordci1977 tykkäävät tästä.
  10. miri

miri

Joo, huolehdin, sori kun jäänyt kokonaan sun vastuulle!

Sylverö tykkää tästä.
  11. FantaZero

FantaZero

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Niin hyvät sanat tuossa Petteri Sariolan Golden rule biisissä:

Brother please, lay down your arms
    I said can you see, just how far we have gone
    There ain't No way that the change you seek will Last when you push it like that
    There ain't No way that the walls you build will Last when you build on hate and contrast
    So are we ever gonna let it?
    Are we ever gonna let it?
    Let that Golden rule eat us

Sister please
    Now could you get that hate away
    Love isn't different with or without one faith
    There ain't No way that the change you seek will Last when you push it like that
    There ain't No way that the walls you build will Last when you build on hate and contrast

So are we ever gonna let it?

Are we ever gonna let it?

Let that Golden rule eat us

Ei ollut kyseisestä biisistä vielä lyriikoita netissä, joten nyt on Pakkiksella :LOL: Tästähän vois kehitellä uuden harrastuksen.

12. Jake1978

Jake1978

Sukupuoli:
    Mies
    Kyllä se matto tässä kerkes sit jo vähän liikuskella jalkojen alla, mutta en ainakaan vielä lentänyt perseelleni.

13. Rantapallo

Rantapallo

Hankala paikka sulla ny analysoida. Homma voi kusta yritit sitten liikaa tai liian vähän. Kriittisiä hetkiä kaatislaisille.

Hmm pidä se narttu tyydytettynä äläkä painosta millään lailla jospa se siitä.

Duke Nukem tykkää tästä.
  14. FantaZero

FantaZero

Ikä:
    29
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu

She's not just a pretty face :hyper:

Voisinpa rakastaa jotakin miestä samalla tapaa kuin Xenaa :heart:

15. Jake1978

Jake1978

Sukupuoli:
    Mies
    Sylverö ja miri tykkäävät tästä.
  16. Rantapallo

Rantapallo

Oijoi siellä kohta peitto heiluu!(y)

hplb ja miri tykkäävät tästä.
  17. miri

miri

Mitähän luukusta tulee huomenna:cool:

Täytyy räpsäistä tänään kuva. Hyasinttini on ainakin vasta pieni mukula, ei siitä riitä kuvattavaksi:unsure:

18. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Olen ihan samis Slobin kanssa!

Veronpalautusrahajytky lãhenee. Olin suunnitellut olevani järkevä ja maksavani pientä velkaa pois, mutta nyt on tullut MIELITEKOJA :X3:

Velka lyhentyy pikkusummalla kuukausittain ja on korotonta maksuaikaa, joten.... Tekisi niin mieli ostaa kengät! Ja sitten yhtä sun toista pientä...

Slob tykkää tästä.
  19. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Hih. Vähän niinkuin Rantapallon kuuluisa......

Rantapallo ja miri tykkäävät tästä.
  20. aael

aael

Sukupuoli:
    Nainen
    Oon tainnut jäädä koukkuun tähän palstaan kun pitää joka päivä käydä lukemassa mitä mielenkiintoista täällä tänään on tekeillä.
    Vaikka oikeasti pitäisi tehdä jotain ihan muuta.

Veronpalautusjytkyä oottelen minäkin, mulla on lista asioista mitä pitäisi ostaa ja sitten ihan erilainen lista asioista mitä haluaisin ostaa. Saa nähdä kumpi voittaa.

miri, Sylverö ja sate tykkäävät tästä.

Jaa tämä sivu