Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Viestiketju osiossa 'Seksi - parisuhteet - deitti' , aloittaja Purtsi, 7.12.2007.

1. fluid power

fluid power

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Maailman syrjäisin kolkka
    Netti palasi kannykkaan puolilta oin. Voi sita WA viestien tulvaa. Taas voi katsoa IG:sta mita 'tyttoystava' on syonyt illalliseksi tai milla . Harmi etta aloittamani kirja taitaa jaada lukematta loppuun.

2. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Syksyn ensimmäinen nuha ja kurkkukipu. Jeejee. :confused: Onneksi olen edes jo valmiiksi saikulla.

3. fluid power

fluid power

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Maailman syrjäisin kolkka
    Täälläpäin se on yleensä vuoden viides tähän mennessä

4. Rantapallo

Rantapallo

Olen vain pirun kiireinen ollu, valitettavasti ei liity naisiin. Höh haluun sit koko haaremin kunhan löytyy.

5. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Jos elät ysikymppiseksi, niin on mahdollista, että olet ainoa mieshoidokki palvelutalossa! Daamit kilpailevat seurastasi. Jotain kivaa odotettavaa siis tulevaisuudessa (y)

Aikamoinen jysäri rTMS:n jälkeen. Onkohan flunssalla jotain vaikutusta, kun valmiiksi oli jo tahmea olotila.

6. "ISO"JUSSI

"ISO"JUSSI

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Hki
    Naisissa oot ollu. Tunnusta!

doownek tykkää tästä.
  7. Laardi

Laardi VIP

Ikä:
    44
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Espoo
    Olen kai maininnut joskus fetissistä pidempiin naisiin?

Äsken kaupassa kovettui jokin muukin kuin valtimot kun hyllynnurkasta kääntyessä huomasin okulaarieni olevan naisihmisen nännien korkeudella.

miri ja "ISO"JUSSI tykkäävät tästä.
  8. miri

miri

Hihiihii, ollaan samikset :giggle:

9. miri

miri

No hyvä että lauma on taas koossa. Ensi kerran Rantis voisi sitten tulla jonkun naisen sieppaamaksi, jotta on tarinaa kerrottavana kun palaat.

Tää on se hetki kun tulee myöhään kotiin ja haluaisi kaivaa kaapista kiinalaisen kokin loihtimaan aterian. Tai edes jonkun valmiin mikroruoan. No, onneksi on ees mysli :unsure:

E. Ja onhan tää mysli parempaa kuin joku eltaantunut mikroateria. Jouduin ykspäivä syömään sellaisen. Se näytti siinä lautasella isolta annokselta, mutta pari haarukallista ja lautanen oli tyhjä. En tullut edes kylläiseksi :cry:. Se oli kyllä surullinen työpäivä, ja hyvä muistutus siitä miten tärkeää on tehdä aina omat eväät.

Viimeksi muokattu: 11.9.2019
  10. JS88

JS88 VIP

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Oulu
    Tälläisinä hetkinä ois kiva jakaa ajatuksia jonkun kanssa. Suunnitella tulevaa jonkun kanssa, työelämääkin jne. Taikka siis ajatella niitä ääneen, miettiä hyviä ja huonoja puolia, iloita onnistumisista yhdessä jos pääsee maaliin jne.

Oon itsenikin yllättäen päätyen hakemaan sellaista työtä mitä en ois uskonut vaikkapa vuosi sitten koskaan yrittäväni. Nyt osittain esimiehen kannustuksesta päädyin sisäisessä rekryssä hakemaan ja nyt haastattelun jälkeen tuli kutsu jatkokierrokselle...

Varmaan siis juon itsekseni oluen jos tuo tärppää ja jos ei tärppää, niin juon itsekseni oluen (n)

EL5, -skeletor- ja doownek tykkäävät tästä.
  11. EL5

EL5

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Lieto
    Nyt on itselläkin sellainen tilanne päällä että olis tosi kiva jos olis se joku. Uus lääkitys tekee temppujaan.
    Vaikken vuosiin ole alkoholia juonut niin mulla on tossa hyllyssä jokunen litra vodkaa, niistä on joskus kaadettu kaverille eikä ne ole olleet mikään ongelma. Nyt mietin pitäiskö niistä hankkiutua eroon kuitenkin.
    Mietin pitkään kirjoitanko mitään. Eikö tosiaan ole muuta paikkaa kuin kaatis jonne avautua..

12. miri

miri

Onhan niitä muitakin vaikka mitä. Tukinetillä on ainakin jotain auttavia puhelimia tai chattijuttuja, sit eiks oo jotain Miessakit -järjestö tms, ja sit onhan meillä kaikilla on jotain läheisiä, ei niitä vaan arjessa meinaa muistaa, ja sit kun on huolia niin ei halua olla vaivoiksi. Ja kun mulla oli joskus raskas elämänvaihe, niin pääsin työpsykologille juttelemaan, se oli kyllä parasta. Mutta - kaatis on kyllä paras.

Se työmatkakuvioko sua stressaa?

EL5 tykkää tästä.
  13. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Minun tekee mieli Lidlin kreikk. hunajajukurttia!

Tänään aloitin puolen vuoden tetrasykliinikuurin ruusufinniin. Sitten onkin jo kevät ja runsaasti valoa, kun se loppuu ja ihoni on tietysti suloinen kuin vauvan peppu. Miri - ostin tänään Konjac Sponge -puhdistussienen, kun sitä kovasti ruusufinninaamat on netissä kehuneet.

EL5 - hyvä kuitenkin, jos tietää lääkityksen syypääksi. Menee varmaan ajan kanssa ohitse. Avautuminen kannattaa myös.

Minun rTMS-hoidosta on tullut selvä positiivinen vaste :) Ja tuli vihdoin kutsu uniapneatutkimukseen lokakuun lopussa.

Nyt tähän vielä joku sopivasti lihaisa ja partainen mies, kiitos.

EL5 tykkää tästä.
  14. -skeletor-

-skeletor- VIP

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Siilinjärvi
    Minä kävin eilen työterveydessä viitisen viikkoa kestäneen flunssan vuoksi kun tuntuu että kaikki röhä tulee keuhkoista.

Kuunteli että pumpussa sivuääntä ja kävin sitten samoilla vauhdeilla keuhko röntgenissä, verikokeissa ja sydänfilmissä. Huomenna soittoaika ja mahdollisesti kutsu sydän ultraan.

Sylverö tykkää tästä.
  15. Sylverö

Sylverö

Sukupuoli:
    Nainen
    Nyt loppuu se röökin vetäminen, prkl :X3:

16. -skeletor-

-skeletor- VIP

Ikä:
    33
    Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Siilinjärvi
    Juu vois siirtyä suoraan sikareihin. Hyvä oli sanoo että minä sitten jään huomenna lomalle ja lennän maanantaina Serbiaan.

Sylverö tykkää tästä.
  17. miri

miri

Minullakin oli kokeilussa vuosi sitten. Mutta en ehkä ole paras mahdollinen koekaniini, koska...

Oon käsittämättömän huono ihon hoitaja. Hoitorutiinini on ainoastaan se, että käyn kuumassa suihkussa lähes joka ilta. Virhe! Se kuivattaa tietenkin ihon ja hiukset - mutta rentouttaa ihanasti ja on helppo nukahtaa. No, suihkussa annan veden valua naamalle, mutten käytä mitään pesuainetta. En laita rasvaa paitsi jos naama on joskus kuiva (semmoinen kiristävä ja kutiseva siis, pintakuivahan se on aina). Aamulla sit laitan pisaran itseruskettavaa sekoitettuna ihovoiteeseen (Lactolinella on hyvä ja halpa ihovoide) ja laapin sitä naamaan ja se on siinä. Meikkaan nykyään jaksamisen mukaan, ja koska ei ole ketään, jonka takia haluaisin näyttää hyvälle, niin jaksan harvoin.

Lopputulos on se, että mulla on maailman isoimmat naururypyt. No, kukaan ei ole (ihan) täydellinen.

18. FantaZero

FantaZero

Ikä:
    30
    Sukupuoli:
    Nainen
    Kaupunki:
    Oulu
    Se on jännä, että terveyttä osaa arvostaa vasta, kun sen menettää. Tsemppiä kaikille teidän terveyshuoliin!

Minun huoli on tällä hetkellä ulkonäöllinen. Tullut ihmeellinen kalju viiva vaakatasossa päänahkaan eli tarkoittaakohan tämä sitä, että pian on kalju. Harmiku syö aivan hirmusti itsetuntoa tuollainen. Käytiin tänään työporukalla syömässä niin piti juoksemalla juosta vesisateesta pitseriaan, ettei hiuslakka kulu pois ja paljasta kaljua plänttiä. Ja koita nyt etsiä vielä miestä, jolle kelpais kalju emäntä :LOL:

19. miri

miri

Ois kyllä haasteellista olla kalju nainen. Isomummoni oli. Mut kun siihen nyt heti ja ajoissa tarttuu, niin nykyään on taatusti keinoja herättää ne nuupahtaneet hiustupet takaisin henkiin. Enkä tarkoita mitään apteekin shampoota vaan lääkärin keinoja.

Paitsi ellei ne ole olleet jo pitkään kaljuina. Silloin ei varmaan auta kuin korkeintaan hiussiirre.

Jos ihonhoito mulla onkin aina ollut retuperällä, niin hiuksiin satsaan kyllä aika paljon. Toi curly girl method on ollut kiva, hoitanut hyvin hiuksia ja tuotteet on halpoja. Inhottavin ongelma mulla on ihottuma. Hiuksiin jätettäviä hoitoaineita tai muotoilutuotteita ei oikein kestä.

20. EL5

EL5

Sukupuoli:
    Mies
    Kaupunki:
    Lieto
    Kyllä mulle yx Sinéad O'Connor kelpaisi.
    Katsoin äskettäin videopätkän youtuubasta, piti haeskella se.

View: https://www.youtube.com/watch?v=VOYToNg5nK8

Toi lääkitys tosiaan aiheuttaa ongelmia, pitäis olla kahdessa viikossa ohi jos ei nyt oikein pahaksi ala.
    Ei ole eka rodeo niiden kanssa mulla, mutta ensimmäistä kertaa olen yksin.

Jaa tämä sivu