BB Arja Halmo

Mike

ATG
Pakkotoisto
Aikku on törkeen kovassa kunnossa ja jos politiikka ei MM-kisoissa tule väliin, voi hyvinkin tulla kotiin kova tulos. Toivottavasti Aikku pääsee finaaliin ja sitä kautta mitaleille, kova paketti ainakin on. Galleriassa ei kamalasti ole naiskehonrakentajia kun heitä Suomessa on niin vähän, mutta nyt sitten yksi niistä hienoissa studiokuvissa. Kiitoksia Aikulle ja jälleen kerran Simosen Markolle assaroinnista.

Galleriaan.

D3X_0936.jpg

D3X_0932.jpg

Ei oo muuten nainen muuttunut miehekkääksi kasvoiltaan, vaan näyttää todella nätiltä :) tuollaiset kasvot ja olemus yhdistettynä moiseen kroppaan on aika makia ilmestys! Aijai. Tsemppistä kisoihin!

Arja on kisaamassa viikon päästä Floridassa ammattilaiskisoissa!

Tässä hetkessä tilanne on se, että matkalaukku alkaa olla pakattuna ja lento Floridaan lähtee huomenna 3. elokuuta, sunnuntaina. Kilpailen Tampassa Pro Figuressa 9. elokuuta.

Uutisen kokonaisuudessaan voit lukea täältä

Ei mulla mitään asiaa tähän ketjuun ole, mut tossa on nainen kauneimmillaan. Ihailla täytyy omistautumista.

Pientä päivitystä:

Lähdin matkaan silloin 3.8. ja lensin Chicagon kautta Orlandoon, jonne saavuimme parisen tuntia myöhässä konevian vuoksi. Olin yön Orlandossa ja maanantaina aamusta ajelin Tampaan, jossa mua odotteli super kiva huoneistohotelli.

Viimeistelyt käynnistyi maanantaina ja niiden kanssa ei ongelmaa. Ruokakaupasta löytyy ihan kaikkea siis valitettavasti ihan kaikkea, joten siellä kuluu myös aika ihan kivasti. Suomesta toin mukana ns. akuuteimmat ruoka-aineet, joiden osalta en halua ottaa riskiä mm vatsani vuoksi. Matkalaukku olikin nasevasti ylipainoinen sallitun 23 kilon sijaan 35 kiloa :) Tosin mukana kulkee myös Bemer. Ilman tuota ei olisi ollut puhettakaan lähteä matkaan, niin paljon olen saanut siitä apua.

Viimeistelytreenit teen Tampan Power House Downtown salilla, jota suosittelen kyllä lämpimästi jokaiselle, joka tulee tänne ja haluaa treenaamaan hyvälle salille. Siellä alkaa pyörimään muitakin kisaavia, joten eiköhän tässä ala pääsemään tunnelmaan. Kisarumban osalta homma käynnistyy torstaina meet the pros -tapaamisella ja siitä se sitten lähtee.

Terkuin,
Aikku

Bodylehden sivuilta:

“Alkukisa ohi. Olin häntäpään vertailuissa, mutta fiilis on hyvä. Elämään saa ihan uutta jännitystä kun menee lavalle korkkareissa :D Finaaliporukka selviää viideltä paikallista aikaa kun iltakisa starttaa.”

“Vertailujen tahti ja kisan kulku on todella tahdikasta siihen verrattuna mitä olen kokenu ja nähny, joten esiintymistä on treenattava paljon lisää. Kisasiskot on huipputyyppejä ja täällä ei nyrpistellä keskenään. Nyt tosiaan muutama tunti taukoa, menen kattomaan muita sarjoja ja sitten odottelemaan iltakisaa, jossa kaikki nousee vielä lavalle.”

Näyttääpä Aikku muuten todella hyvältä näin piirun verran pehmeämässä kunnossa :) Rakenne ja olemus ovat tietty hiukan lihaksikkaita figureen, mut kuitenkin.. ja lisäpisteet siitä ettei ole ottanut mitään kolmen desin silikoneita vaan pysynyt luomulinjalla siltä osin.

On kyllä todella komea fysiikka Aikulla. Varmaan hyvin lähelle eniten lihaa koko kisailijajoukosta eikä se tuossa lajissa välttämättä ole plussa vaikka helkkarin hyvältä näyttääkin mun silmään. Uskon kyllä että hänelle parempi laji olisi se physique

Back
Ylös Bottom