Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas Neutrikselta ylimielistä puhetta.
oletko oikeasti noin talia aivo vai esitätkö vaan. . minähän kirjoitin että muutamia esimerkkejä. oishan tuolta voinut linkittää vaikka kuinka monta kisaajaa, mutta linkitin nyt nuo.
minkälainen on se minimikondis, jonka omistaja on mielestäsi kehonrakentaja? Heitä siis vaikka joku kuva, tms.
joo näyttää kyllä ihan bodarilta eikä miltään klassikki heinäseipäältätosi hyvin on kyllä lihasta miehessä.
täysin samaa mieltä. tää on ehdottomasti kehonrakentaja
Mitäs väliä sillä nyt on kuka mitenkin määrittelee kehonrakentajan?:P Ei sen takia tartte omaa mielipidettään vaihtaa tai suutahtaa.
Kysyin nimenomaan kuvaesimerkkejä MINIMIKONDIKSESTA, jonka omistaja voi mielestäsi sanoa itseään kehonrakentajaksi (johon sitten linkitit moninkertaisia SM-voittajia, SM-overallvoittajia, ja heikoimmillaankin yleisen sarjan SM-mitalisteja). Tuossa vielä muistin virkistykseksi tuo kysymykseni:oletko oikeasti noin talia aivo vai esitätkö vaan. . minähän kirjoitin että muutamia esimerkkejä. oishan tuolta voinut linkittää vaikka kuinka monta kisaajaa, mutta linkitin nyt nuo.
Ja tuohon siis heitit vastineeksi nuo SM-voittajien yms. kuvat.minkälainen on se minimikondis, jonka omistaja on mielestäsi kehonrakentaja? Heitä siis vaikka joku kuva, tms.
Lol, mistäköhän lähtien kehonrakennuksessa on kilpailtu vaatteet päällä? On varmaan jäänyt meikäläiseltä sitten näkemättä aina tuo pakollinen "kolme kerrosta vaatetusta päällä yrittäen näyttää mahdollisimman isolta" -kierros kaikissa kehonrakennuskisoissa väliin... :lol2:En jotenkin osaa itsekään ajatella että classikki jätkät olisi kehonrakentajia, kun useimmat tuskin edes vaatteet päällä näyttävät käyvän salilla. Esimerkiksi jossain fastin seminaarista olevassa videossa hulkki näyttää vaatteet päällä Mielestäni aika lailla tavalliselta kohtalaisen isolta kaverilta, vaan ei kehonrakenjalta.
Niinpä. Mielenkiintoista tuossa on se, että vaikka Toffeli onkin menossa noviiseihin, mahtuisi kaveri aivan hyvin myös heinäseiväs-klassikkiin jos oikeasti esim. EM-tason kireyteen vedettäisiin.Jos nyt vastaan puolestasi niin ainakin Tohvelin kuvathreadissa kommentoit seuraavasti:joo näyttää kyllä ihan bodarilta eikä miltään klassikki heinäseipäältätosi hyvin on kyllä lihasta miehessä.
=> minimikondis = Tohveli![]()
Et muuten neutris vieläkään ole vastannut tuohon alkuperäiseen kyssäriini. Onko tällaisen (noviisimitalin arvoisen) kondiksen omistaja kehonrakentaja vai ei?
![]()
kehonrakentajalla on pyöreät täyteläiset lihakset. minimi kondista en osaa sanoa, mutta esimerkiksi tämä nuori kaveri on jo täys verisen "alkavan" kehonrakentajan näköinen minun mielestäni.todellinen lupaus.
http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=18
http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=19
Itse asiassa tekevät, hyvin usein jopa tuomarien silmissä. Ei niitä turhaan showlihaksiksi sanota.Tekevätkö showlihakset kehonrakentajan?
Pelasin oikeastaan aina nelosta / power forwardia. Pelipaikoille 1-2 ei olisi ollut pallonkäsittelytaitojen puolesta mitään jakoa, ja sentteriksi olin liian lyhyt. Yllättävää kyllä, jenkeissä korisjengi oli niin lyhyt, että pelasin suurimman osan ajasta sentteriä (5).Noh vähän poiketaan asiasta, mutta Hulkki mitä paikkaa pelasit aikoinaan koripallossa? Oma veikkaus on tietenkin pelinrakentaja (vai mikä se paras paikka onkaa?).
Tekevätkö showlihakset kehonrakentajan?
Niin, toki on olemassa salitreenaajien alaryhmä RHP, eli rintahauispellet. Nämä ovat juuri noita kuvailemiasi appelsiinikainaloita, jotka eivät ole melkeinpä ikinä treenanneet jalkoja (jalkaprässi 5 sentin liikeradalla kerran kuussa riittää, koska säbätreeneissä jalat menee hapoille), mutta penaa ja habaa kyllä tahkotaan harva se päivä.EI jos tekee vain niitä showlihaksia (lähinnä penkki ja haukkariliikkeet). Eli toisin sanoen ei ole munaa tehdä mitään mikä tuntuu vähän rankemmalta (lue:tekee kyykkyjä ja muuta peruskamaa). Itse ainakin pidän näitä kavereita ihan pelleinä. Ja ne ketkä tekee kaikkea tasapuolisesti ja kovaa on mun mielestä kehonrakentajia (tai ainakin yrittää olla). Pellet erottuu hyvin myös siitä että ne aina kävelee ja mulkoilee siellä salilla niinkuin ne omistais sen ja luulevat olevansa kovia treenaamaan.....en nyt enempää jaksa kirjoittaa
Itse viittasin showlihasten tärkeydellä kilpatasoon.
N
Itse viittasin showlihasten tärkeydellä kilpatasoon. Otetaan kaksi kilpailijaa, joista toisella on kova selkä ja jalat, mutta vain keskinkertaiset showlihakset. Toisella on sitten kohtalainen selkä ja jalat, ja aivan törkeän kovat showlihakset. Lähes aina tämä showlihaksin varustettu kaveri on näyttävämpi kilpailija.