CBB Utti Hulkki Hietala

Kyllähän Hulkilla ja jollain tavallisella keijolla on vaatteetkin päällä eroa kuin yöllä ja päivällä. Epäkkäät varsinkin puskee hienosti esiin paidan kuin paidan alta.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Onpas Neutrikselta ylimielistä puhetta.

ei tuossa mun mielestä mitään ylimielistä ole. niin kuin neuraali itsekin sanoi, ettei hänella ole varaa edes olla. sanoi vaan oman mielipiteensä ja that's it.

oletko oikeasti noin talia aivo vai esitätkö vaan. . minähän kirjoitin että muutamia esimerkkejä. oishan tuolta voinut linkittää vaikka kuinka monta kisaajaa, mutta linkitin nyt nuo.

Muutamia esimerkkejä mistä? Kehonrakentajista yleisesti ottaen? Eikös sulta kysytty mielipidettä minimikondiksesta, jonka perusteella voi sanoa itseään kehonrakentajaksi.

minkälainen on se minimikondis, jonka omistaja on mielestäsi kehonrakentaja? Heitä siis vaikka joku kuva, tms.

e:

Jos nyt vastaan puolestasi niin ainakin Tohvelin kuvathreadissa kommentoit seuraavasti:

joo näyttää kyllä ihan bodarilta eikä miltään klassikki heinäseipäältä:rock: tosi hyvin on kyllä lihasta miehessä.

e2:

Ja samanlaiset kommentit näkyy olevan megafetallekin:

täysin samaa mieltä. tää on ehdottomasti kehonrakentaja

=> minimikondis on Tohveli / megafeta :)

Tääks se ny oli se kina mistä kuuli jo keskipäivällä salilla puhuttavan.:D

Mitäs väliä sillä nyt on kuka mitenkin määrittelee kehonrakentajan?:P Ei sen takia tartte omaa mielipidettään vaihtaa tai suutahtaa.

Mitäs väliä sillä nyt on kuka mitenkin määrittelee kehonrakentajan?:P Ei sen takia tartte omaa mielipidettään vaihtaa tai suutahtaa.

tästä kommentista ei kyllä enempää voi samaa mieltä enään olla :rock:.

kauhea paniikki osalla ihmisistä päällä täällä. joillakin maailma romahti kun ei olekaan enään jonkun yksittäisen henkilön silmissä "kehonrakentaja":itku:

arvuutelkaa keskenänne kuka on mitäki jne..., en jaksa enään jauhaa koko asiasta.

Jos jotain yleistä määritelmää haettaisiin, niin kehonrakentajaksi voisi kutsua jokaista, joka pyrkii harjoittelulla muokkaamaan vartaloaan pitkällä tähtäimellä esteettisempään suuntaan, pääasiassa lihasmassaa kasvattamalla.

Monelle tuokaan ei taas passaisi, pitäähän siihen kehonrakennukseen sisältyä suunniteltua saliharjoittelua, bodyruokavalio ja tunti pakkista päivässä!

oletko oikeasti noin talia aivo vai esitätkö vaan. . minähän kirjoitin että muutamia esimerkkejä. oishan tuolta voinut linkittää vaikka kuinka monta kisaajaa, mutta linkitin nyt nuo.
Kysyin nimenomaan kuvaesimerkkejä MINIMIKONDIKSESTA, jonka omistaja voi mielestäsi sanoa itseään kehonrakentajaksi (johon sitten linkitit moninkertaisia SM-voittajia, SM-overallvoittajia, ja heikoimmillaankin yleisen sarjan SM-mitalisteja). Tuossa vielä muistin virkistykseksi tuo kysymykseni:
minkälainen on se minimikondis, jonka omistaja on mielestäsi kehonrakentaja? Heitä siis vaikka joku kuva, tms.
Ja tuohon siis heitit vastineeksi nuo SM-voittajien yms. kuvat.
En jotenkin osaa itsekään ajatella että classikki jätkät olisi kehonrakentajia, kun useimmat tuskin edes vaatteet päällä näyttävät käyvän salilla. Esimerkiksi jossain fastin seminaarista olevassa videossa hulkki näyttää vaatteet päällä Mielestäni aika lailla tavalliselta kohtalaisen isolta kaverilta, vaan ei kehonrakenjalta.
Lol, mistäköhän lähtien kehonrakennuksessa on kilpailtu vaatteet päällä? On varmaan jäänyt meikäläiseltä sitten näkemättä aina tuo pakollinen "kolme kerrosta vaatetusta päällä yrittäen näyttää mahdollisimman isolta" -kierros kaikissa kehonrakennuskisoissa väliin... :lol2:

PS. Tässä vielä vaatteet päällä otetut vertailukuvat kahden raskaansarjan SM-voittajan kanssa.

ei-bodarijabodari1.webp
ei-bodarijabodari2.webp
Jos nyt vastaan puolestasi niin ainakin Tohvelin kuvathreadissa kommentoit seuraavasti:
joo näyttää kyllä ihan bodarilta eikä miltään klassikki heinäseipäältä:rock: tosi hyvin on kyllä lihasta miehessä.

=> minimikondis = Tohveli :)
Niinpä. Mielenkiintoista tuossa on se, että vaikka Toffeli onkin menossa noviiseihin, mahtuisi kaveri aivan hyvin myös heinäseiväs-klassikkiin jos oikeasti esim. EM-tason kireyteen vedettäisiin.

Et muuten neutris vieläkään ole vastannut tuohon alkuperäiseen kyssäriini. Onko tällaisen (noviisimitalin arvoisen) kondiksen omistaja kehonrakentaja vai ei?

attachment.php

kehonrakentajalla on pyöreät täyteläiset lihakset. minimi kondista en osaa sanoa, mutta esimerkiksi tämä nuori kaveri on jo täys verisen "alkavan" kehonrakentajan näköinen minun mielestäni.todellinen lupaus.

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=18

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=19

tosin suunnittelee classikkiin menoa joten voi olla että on kuin kuivan kesän orava sen jälkeen ja ei enään välttämättä näytä sen jälkeen kehonrakentajalta pyöreineen lihaksineen kun joutuu painon hilaamaan niin alas. sanottakoon että irontemekin näytti yhdessä kuvassa jo kehonrakentajalta mielestäni(tais tehdä alataljaa), mutta se avatar kuva taas on kaukana kehonrakentajasta. en osaa tätä tämän kummemin selittää.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Ok, muuten neutris on ainakin jossakin määrin kantansa selittänyt, mutta laitetaan tämä nyt neljännen kerran. Ei luulisi olevan hankalaa neutraalin vastata vielä tähän, pelkkä "kyllä" tai "ei" parin perustelevan sanan kera riittää varsin hyvin.
Et muuten neutris vieläkään ole vastannut tuohon alkuperäiseen kyssäriini. Onko tällaisen (noviisimitalin arvoisen) kondiksen omistaja kehonrakentaja vai ei?

attachment.php

Mulla nyt muuten ei oo painavaa sanottavaa näihin teidän keskusteluihin, mutta pitipä sanoa että oli hyvä tuo Superfarmi-juttu. Annoit kyllä tosi fiksun kuvan itsestäsi, ja juuri tuollainen julkisuus on lajille mitä parhainta. Mielellään sitä tosiaan olisi katsonut vaikka jonkun 45 minuutin dokkarin (tai 4D-dokumentin :D) susta ja sun elämäntavoistasi.

kehonrakentajalla on pyöreät täyteläiset lihakset. minimi kondista en osaa sanoa, mutta esimerkiksi tämä nuori kaveri on jo täys verisen "alkavan" kehonrakentajan näköinen minun mielestäni.todellinen lupaus.

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=18

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=5&pos=19

No Hulkkihan pesee tän jätkän joka yläkropan lihasryhmässä paitsi käsissä. Takaposeissa Hulkki veis 6-0. Huom! mun mielipide.:D Tekevätkö showlihakset kehonrakentajan?

Noh vähän poiketaan asiasta, mutta Hulkki mitä paikkaa pelasit aikoinaan koripallossa? Oma veikkaus on tietenkin pelinrakentaja (vai mikä se paras paikka onkaa?).

Tekevätkö showlihakset kehonrakentajan?
Itse asiassa tekevät, hyvin usein jopa tuomarien silmissä. Ei niitä turhaan showlihaksiksi sanota.
Noh vähän poiketaan asiasta, mutta Hulkki mitä paikkaa pelasit aikoinaan koripallossa? Oma veikkaus on tietenkin pelinrakentaja (vai mikä se paras paikka onkaa?).
Pelasin oikeastaan aina nelosta / power forwardia. Pelipaikoille 1-2 ei olisi ollut pallonkäsittelytaitojen puolesta mitään jakoa, ja sentteriksi olin liian lyhyt. Yllättävää kyllä, jenkeissä korisjengi oli niin lyhyt, että pelasin suurimman osan ajasta sentteriä (5).

Tekevätkö showlihakset kehonrakentajan?

EI jos tekee vain niitä showlihaksia (lähinnä penkki ja haukkariliikkeet). Eli toisin sanoen ei ole munaa tehdä mitään mikä tuntuu vähän rankemmalta (lue:tekee kyykkyjä ja muuta peruskamaa). Itse ainakin pidän näitä kavereita ihan pelleinä. Ja ne ketkä tekee kaikkea tasapuolisesti ja kovaa on mun mielestä kehonrakentajia (tai ainakin yrittää olla). Pellet erottuu hyvin myös siitä että ne aina kävelee ja mulkoilee siellä salilla niinkuin ne omistais sen ja luulevat olevansa kovia treenaamaan.....en nyt enempää jaksa kirjoittaa

EI jos tekee vain niitä showlihaksia (lähinnä penkki ja haukkariliikkeet). Eli toisin sanoen ei ole munaa tehdä mitään mikä tuntuu vähän rankemmalta (lue:tekee kyykkyjä ja muuta peruskamaa). Itse ainakin pidän näitä kavereita ihan pelleinä. Ja ne ketkä tekee kaikkea tasapuolisesti ja kovaa on mun mielestä kehonrakentajia (tai ainakin yrittää olla). Pellet erottuu hyvin myös siitä että ne aina kävelee ja mulkoilee siellä salilla niinkuin ne omistais sen ja luulevat olevansa kovia treenaamaan.....en nyt enempää jaksa kirjoittaa
Niin, toki on olemassa salitreenaajien alaryhmä RHP, eli rintahauispellet. Nämä ovat juuri noita kuvailemiasi appelsiinikainaloita, jotka eivät ole melkeinpä ikinä treenanneet jalkoja (jalkaprässi 5 sentin liikeradalla kerran kuussa riittää, koska säbätreeneissä jalat menee hapoille), mutta penaa ja habaa kyllä tahkotaan harva se päivä.

Itse viittasin showlihasten tärkeydellä kilpatasoon. Otetaan kaksi kilpailijaa, joista toisella on kova selkä ja jalat, mutta vain keskinkertaiset showlihakset. Toisella on sitten kohtalainen selkä ja jalat, ja aivan törkeän kovat showlihakset. Lähes aina tämä showlihaksin varustettu kaveri on näyttävämpi kilpailija.

Itse viittasin showlihasten tärkeydellä kilpatasoon.

Tottakai kilpakehonrakentajan kuuluukin niitä tehdä vaikka oikein urakalla jos ne on jäljessä kehityksessä. Eli tämä avautuminen tarkoitti nimenomaan noita mainitsemiasi RHP kavereita. En katso esim. sinun "hauispelleilyjä" pahalla, koska ne on kasvun tarpeessa(?) ja toiseksi teet aika rankkoja jalkatreenejä.:)
Kuten aiemmin tuolla sanoinkin niin showlihakset ei tee kehonrakentajaa, jos tekee VAIN RHP:tä.
Sen tajusin että tarkoitit vain kilpailijoita, mutta halusin ottaa tämänkin näkökulman esille.

Mä en ole kyllä koskaan nähnyt yhtäkään rintahauispelleä:) En tosin tiedä millä kellarisaleilla moiset sitten vääntää sitä penaa ja habaa koko ajan. Varmaan ne on näitä 15 vuotiaita jolla ei ole lihasta missään ja tiedon puutteessa veivataan noita kahta lihasryhmää. Ite kyllä tiedän yhden kaiffarin jolla on jalat kuin biljardikepit ja ottaa edestä sarjaa kyykyssä 150 kilolla. Size does not matter:rolleyes: Voihan noi tikkujalat olla kovia kyykkäjiä, niillä on voimaa:evil::D

N

Itse viittasin showlihasten tärkeydellä kilpatasoon. Otetaan kaksi kilpailijaa, joista toisella on kova selkä ja jalat, mutta vain keskinkertaiset showlihakset. Toisella on sitten kohtalainen selkä ja jalat, ja aivan törkeän kovat showlihakset. Lähes aina tämä showlihaksin varustettu kaveri on näyttävämpi kilpailija.

Mitäs nämä showlihakset sitten on? Hauis nyt tietenkin, olat, ojentajat?

Kirjoita vastaus...
Back
Ylös Bottom