Olen uusi tällä palstalla ja tarvitsen teidän neuvojanne
Hommasin tuossa muutama päivä sitten tunturin C3 Crosstrainerin ja tavoitteenani on päästä sen avulla muutaman vuoden takaiseen painooni. Olen parikymppinen 171cm ja painoa on tällähetkellä 75kg. viistoista kiloa siis on tullut ylimääräistä ja olen valmis tekemään töitä sen eteen että ne katoavat!
Millaisia treenejä siis suosittelisitte? Millä vastuksella ja kuinka kauan? montako kertaa viikossa yms.?
Huomasin että protsku on päässyt jo loistaviin tuloksiin kuntopyörällä treenatessa :thumbs: Tsemppiä vaan jatkossakin!
Hommasin tuossa muutama päivä sitten tunturin C3 Crosstrainerin ja tavoitteenani on päästä sen avulla muutaman vuoden takaiseen painooni. Olen parikymppinen 171cm ja painoa on tällähetkellä 75kg. viistoista kiloa siis on tullut ylimääräistä ja olen valmis tekemään töitä sen eteen että ne katoavat!Millaisia treenejä siis suosittelisitte? Millä vastuksella ja kuinka kauan? montako kertaa viikossa yms.?
Huomasin että protsku on päässyt jo loistaviin tuloksiin kuntopyörällä treenatessa :thumbs: Tsemppiä vaan jatkossakin!
Kolme kuukautta olen nyt tehnyt muutaman kerran viikossa puolentunnin aerobisen treenin ja lihaskuntoa. Salilla on tullut käytyä 1-2krt viikossa.
) Enkä näe realistisena mahdollisuutena päästä tai edes haluta alle 63 kilon. Tai pääseehän sitä mihinkä vain kun vaan ei syö, mutta eri asia on, jaksaako niin näivettynyttä kuntoa pitää.. Mutta 171/60 on painoindeksiksi väännettynä lähellä indeksilukua 20 - melko pieni.