Oon nyt päässyt taas treenaamaan jonkun aikaa muutaman vuoden tauon jälkeen aika säännöllisesti.. Palasin tännekin :) Punttimimmit-osio on näemmä lopetettu..
Kehitystä on...
Noniin.
Tämmösiä Spedejähän, jotka kirjoittavat näin paljon paskaa ei tänne pitäisi päästää...
Mutta niille jotka ovat tulevaisuudessa hakemassa Sukkiin tai lälläriksi niin...
Oikea olkapää vihlasee aina välillä kun nostaa kättä. Jostain etupuolelta kipu tuntuu. Pystypunnerruksessa ei tuota kipua ole, mutta penkkipunnerrun käsipainoilla, ranskalainen...
Osaakos joku muuten suositella hyviä juoksukenkiä (jotka tällä hetkellä olis lähinnä kävelyyn/hölkkäilyyn, myöhemmin sitten juoksua kun kunto antaa periksi), kun jalka on...
Nyt on minullakin todennäköinen välilevytyrä diagnosoitu fyssarin toimesta ja kun oirehistoriaa miettii, niin melko varmasti onkin sitä. Kyllähän sitä toivoi, että...
Olen 31-vuotias mies, joka on salitreeniä ja muuta liikuntaa harrastanut vajaa 10v. Terveyden kanssa on ollut ongelmia useita vuosia, lähinnä jatkuvaa väsymystä, johon ei ole...
Nyt on suunnilleen vuosi mennyt siitä, kun selkä pamahti. On juostu fysioterapiassa, kiropraktisessa hoidossa ja parhaillaan on menossa OMT-hoito.
Eli selkä pamahti...
Palauttavaksi treeniksi riittää ihan hyvin vaikka tunnin mittanen kävelylenkki hyvällä tahdilla, saa veren kiertämään ja ei rasita.
Liikkuvuudesta nyt löytyykin joka puolelta vaikka kuinka paljon tietoa mutta tässä on nyt yksi blogipostaus minkä olen joskus nähnyt http://zentofitness.com/the-importance-of-joint-mobility/
Harrastaako jengi täällä liikkuvuusharjotteita? Olisi mielenkiintoista tietää minkälaista settiä vedätte, jos sattuu kerkiämään pumppailun välissä tekemään Itse etsiskelen max 15min kestävää koko kehon liikkuvuusharjotteita, jonka pystyisi tekemään illalla. Netti on pullollaan näitä, mutta kyselen jos jollain olisi kokemusta hyvästä ohjelmasta. Itse olen noin kuukauden verran joka ilta vetänyt alakropalle liikkuvuusharjottelun 5-10min ja olo on kun ninjalla nykyään. Nopeasti liikkuvuus paranee kun lähtee vain tekemään, vaikka ei se ennestäkään huono ollut. Tätä olen nyt sen kuukauden tehnyt View: https://www.youtube.com/watch?v=HtNGW21016I