Oletteko muut huomanneet, että kreatiini laittaisi vatsan "ruikulille"? Itse olen nyt syönyt Fastin kreatiinia reilut 3 kk putkeen (2 reilua teelusikallista/vrk) ja viimeisen...
Terve taas! Pitkästä aikaa aloittelen taas punttihommia ja paras suklaanmakuinen palautusjuoma haussa. Ehdoton suosikkini Optimum Nutrition After Max on näköjään lopetettu, eli...
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos...
Mitä ketoosi tarkoittaa ja mitä kehossa tapahtuu?
Ketoosi on tila, jossa keho käyttää rasvaa energianlähteenä hiilihydraattien sijaan. Se voi tehostaa rasvanpolttoa, mutta ei...
Mitä vitamiineja ja mineraaleja ja millaisia ihmiset täällä käyttää? Entäs kun jossain tietyssä valmisteessa on luvattu tietty määrä jotain vitamiinia tai mineraalia ( esim...
No kun muillakin osioilla on, niin miksei täälläkin. Tänne kaikki tyhmät kyssärit ja sellaiset, joiden takia ei viitsi aloittaa uutta trediä.
Asiaan. Wheat germ - millä...
Haku "ruokahaasteet", ei tuottanut järkeviä tuloksia...
Ruokahaasteissa on oikeastaan kaksi tavoitetta, syödä nopeasti tai syödä paljon sekä tietenkin näiden yhdistäminen...
Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.
Onks tää joku vitsi??:D Mitä haet tarkalleen tällä kysymyksellä??minkä kannalta parempi?? Syötkö muita herkkuja viikossa?? Onko muuten terveellinen body ruokavalio? Ootko bulkilla? No itse söisin kerralla yhden pussin koska ärsyttäisi syödä vaan pieni kourallinen. Itse tykkään pitää muutenki 1-2-viikon välein herkku pv ja syödä vähän enemmän herkkuja.
Tuohon sipsit toimivat erittäin hyvin, ainakin pussi pari päivässä ja muutama litra jädeä kyytipojaksi. Maksimaalinen massa on taattu ja tarttuu suht lyhyessä ajassa.
Sipsut on mun kryptoniitti. Kun pysyn niistä erossa niin no problem, mutta jos jossain on niitä tarjolla ni heti on let's go meininki. Ekan sipsin jälkeen: "taas vittu mennään". Ne on mulle ku suklaa ämmille... Ja auta armias jos saan käsiini myös dippiä. Huh huh.. nyt on elämäni pisin aika (vuoden inttiä ei lasketa) ku oon ollut ilman. Ehkä pian jo puol vuotta.
Sipsut on mun kryptoniitti. Kun pysyn niistä erossa niin no problem, mutta jos jossain on niitä tarjolla ni heti on let's go meininki. Ekan sipsin jälkeen: "taas vittu mennään". Ne on mulle ku suklaa ämmille... Ja auta armias jos saan käsiini myös dippiä. Huh huh.. nyt on elämäni pisin aika (vuoden inttiä ei lasketa) ku oon ollut ilman. Ehkä pian jo puol vuotta.
Perunaa ja sydänterveellisiä rasvoja ja mausteita. Miten ei kuulu ruokaympyrässä ihan kärkipäähän . Juuri noita öljyjähän pitäisi vetää reippaalla kädellä.
Perunaa ja sydänterveellisiä rasvoja ja mausteita. Miten ei kuulu ruokaympyrässä ihan kärkipäähän . Juuri noita öljyjähän pitäisi vetää reippaalla kädellä.