Pistetääs vähän eloa ketjuun taas...
Itselläni on nyt taustalla ~40pv IF:ää, ja kyseisen ajan kanssa on lähtenyt ~4kg. Olen pitänyt vähintään yhden cheattipäivän per viikko, ja noin 30pv meni -400-600kcal vajeella, noin kymmenen päivää taas plussilla. Fläsää on päällä vielä ihan poskettomasti liikaa, mutta alku on ollut hyvä. Tuntuu ettei treenit ole kärsineet yhtään tuosta paastoilusta eikä paaston aikaisilta vajekaloreilta, mitä nyt voimaa tuli hitaanlaisesti (yllätys). Jopa pluskaloreilla paino on pudonnut 50-100g päivävauhtia, joka on mun mielestä jotenkin kohtuuttoman friikkiä, ottaen huomioon että jumitin ekan kahden viikon jälkeen samassa painossa tovin. Nyt olen ottanut kaveriksi myös AI:n nimeltä Triazole ja anabolisen "boosterin" samalta lafkalta, nimeltä Activate Xtreme. Kyseisen stackin pitäisi nostaa testosteroniarvoja luontaisen AI:n kautta, ja tuntuu että tämä toimii äärimmäisen hyvin myös IF:llä. Mutta ei noista lisämyrkyistä sen enempää.
Kaikenkaikkiaan IF, eritoten tämä Martinin Leangains, on wörkkinyt erinomaisesti. Safkarytmit ovat minun mieleeni huomattavasti paremmat, kuin pakonomainen puputtaminen 2-3h välein. En ole seurannut ihan kirjaimellisesti ohjeita, vaan soveltanut hieman omaan päivärytmiini paremmaksi sopivaksi tietyin osin. Harrastan aika vähän makrosyklittelyä, ja syön 2 pre-wom strategialla enemmän, kuin 1 pre-wom. Harmittaa lähinnä tässä jutussa se, etten pysty aikataulusyistä treenaamaan paastottuna, sillä noin 3 paastoreenin jälkeen siirtyisin oikein mielelläni sille periaatteelle. Mutta tästä on hyvä jatkaa, ehkä tulevaisuudessa sitten.