Tämähän vaikuttaisi melkein täydelliseltä "työmatkaruokavaliolta", sillä yleensä ulkomaareissuilla työporukka menee vasta yhden jälkeen syömään. Töistä päästyä voikin mennä sitten suorista syömään (pitkiä päiviä) pääruoan, tai sitten treenin jälkeen. Mitä treeniä sitten yleensäkin pystyy tekemään, kovasti joutuu käyttää aina mielikuvitusta näissä tapauksissa, hotellin salit kun eivät ole monipuolisuudellaan pilattu yleensä.. :jahas:
Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin omalla kohdalla voisi noudattaa ko. ohjelmaa näin:
I 1200-1300 ensimmäinen ruokailu (25% kaloreista)
II 1600-1700 toinen ruokailu (25% kaloreista)
III 1900-2000 itse pääruoka (50% kaloreista)
Jonka jälkeen tulisi ruokailusta taukoa se ~16h.
Vai olenko ymmärtänyt väärin koko systeemin? Tosin en tiedä, vaikuttaako tämä sitten negatiivisesti vastaavasti tähän "normaaliin" ruokarytmiin palatessa (kun pääsee takaisin Suomeen). Täällä pidän kovasti tästä 3h välein ruokailusta, jonka kanssa olen saanut painoakin pudotettua. 3h ruokailuväli on reissuissa vähän hankalaa, ellei mene sitten aina ostaa paikallisista kaupoista proteiinipatukat loppuun

Tosin ei luulisi, että tämä ruokailutapa paljon vaikuttaisi normaaliin rytmiin, kun kalorit pysyvät kuitenkan samana päivää kohden?