CPAC:ista puheenollen:
Toivon todella, että nykyinen hallinto pystytään kaatamaan lopullisesti, mutta onko se realistinen tavoite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CPAC:ista puheenollen:
![]()
Israel drops charges against soldiers accused of abusing Gaza detainee
The Israeli military's top lawyer cites "exceptional circumstances" for dropping the case involving a Palestinian man held at Sde Teiman military prison.www.bbc.com
Lähi-idän ainoa demokratia vapautti palestiinalaisvangin teräaseella raiskanneet sotilaat syytteistä.
Huvittaa kun isoimmat Trumpin vihaajat huolehtii vaalilupausten pitämisestä ihan kuin itse olisivat äänestäneet häntäNo miten ehecin mielestä Trumpin pitäisi toimia, jotta lopettaisi sodan, jota lupasi äänestäjilleen ettei koskaan aloittaisi...
Toivon todella, että nykyinen hallinto pystytään kaatamaan lopullisesti, mutta onko se realistinen tavoite?
Sotaa kannattanee jatkaa niin kauan että tavoitteet saavutetaan tai poliittiset ja taloudelliset kustannukset nousee liikaa. Perääntyminen tässä vaiheessa olisi typerää. Jos muutaman tuhannen miehen maajoukoilla saadaan hormuz haltuun niin kannattanee tehdä, mutta eiköhän ne pentagonin heebot tiedä paremmin.
Arvelinkin että sinulla on tuoreita ja oivaltavia ideoita mielessä. Mutta eikös tuota koitettu jo ennen sotatoimia ja nytkin parasta aikaa?
verkkosanomat.com
Kyllä. Tästä olen samaa mieltä. Diplomatiaa se silti on. Jos toinen osapuoli kehittää ydinasetta ja ykköstavoite on tuhota Israel ja Yhdysvallat niin ikävä kyllä neuvottelu ei tule toimimaan ihan niin että kumpikin puoli tulee puoliväliin vastaan.Ja jos olet lukenut Trumpin vaatimuslistan, niin siitä käy selvästi ilmi, että ei kyseessä ole mikään neuvottelu, vaan uhkavaatimus...
No eiköhän vastaavasti suurin osa Trumpin suomalaisista(kin) kannattajista voi jättää nuo vaalilupaukset vaan Trumpin retoriikaksi ja kritiikin valtamedian mölinöiksi, ei pidä ottaa niin vakavastiHuvittaa kun isoimmat Trumpin vihaajat huolehtii vaalilupausten pitämisestä ihan kuin itse olisivat äänestäneet häntä![]()