Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zele aikaisemmin sanonut että kunnon turvatakuut vaatisi 200k joukkoja Ukrainaan. Vähempi ei riitä tuon sodan mittakaavan takia.Yhdysvaltain ulkoministeri Marco Rubio on kiistänyt, että (toisin kuin Zelensky on sanonut) Yhdysvallat olisi tarjonnut turvatakuita Ukrainalle, jos Ukraina suostuu luovuttamaan Donbasin alueen Venäjälle. Rubion mukaan Zelenskyille sanotiin, että turvatakuut voivat tulla kysymykseen vasta, kun sota on loppunut.
Eikö tuo nyt vähän pyöristellen ole sama asia? Venäjä on kertonut sodan lopettamisen ehdoksi Donbasin luovutuksen. Eli Donbasin luovutus -> sodan loppuminen -> turvatakuut. Rubio taitaa olla yhtä pahasti pihalla kuin Trump.
Sitten on eri asia, tyytyisikö Venäjä pelkästään alueluovutuksiin, vai pitäytyisikö edelleen alkuperäisessä listassaan sisältäen Ukrainan demilitarisoinnin jne.
Mitä turvatakuisiin tulee, uskooko kukaan, että ne oikeasti toimisivat? Eli että jos Putin saisi jossain vaiheessa päähänsä yrittää liikuttaa rajaa lisää vaikka Odessaan saakka, niin NATO:n / USA:n jokuot olisivat vastassa? Minä en usko. Vain Ukrainan omat asevoimat pystyvät estämään tämän.
![]()
Rubiolta kova syytös Zelenskyistä
Zelenskyi oli sanonut, että Yhdysvaltojen ehto turvatakuille on, että Ukraina luopuu Donbasin alueesta.www.is.fi
Ukrainan etenemistahti on nopein sitten Kurskin operaation.
View: https://www.youtube.com/watch?v=lM0k7B6CTlo
Eipä tietenkäänNoilla nyt tapahtuneilla jalostamo-iskuilla ei ole mitään vaikutusta Putinin sotakassaan.
Hope this helps.
Eipä tietenkään![]()
Huvittaa kun toverit siirtäneet trollaamisen tästä ketjusta Israel-ketjuun kun venäjällä paukkuu. Makhakilta siellä suorastaan raivoisaa copy-paste -taistelua äiti venäjän intressien ja mullahien puolesta, vaikka taitaa vihata islamisteja enemmän kuin normi eurooppalainen. Hienoa seurattavaa
View: https://x.com/i/status/2036869260241252544
Älä viitsi lässyttää paskaa. Sinua vain kiukuttaa se, että sinun "mohammedia" kritisoidaan. Tosiasia on, että Trump on aivan pimahtanut.Vaikka itse edelleen vahvasti sitä mieltä, että ukraina ei tule sotaansa voittamaan tai saamaan merkittävästi alueitaan takaisin ryssältä niin makhak ikäänkuin imenyt tuutellen ja sickin hulluuden itseensä vuodenvaihteessa ja spammaa vain mielipidevaikutusta liittyen iranin tai jenkkien touhuihin.
Onko se sattumaa makhak? Mistä tämä virta tuli vai täytätkö jotain tyhjiötä nyt päässäsi. Totuudenmukaisuus oli ainakin ennen se pääasia vai onko tullut uudet toimintapäivitykset.
Älä viitsi lässyttää paskaa. Sinua vain kiukuttaa se, että sinun "mohammedia" kritisoidaan. Tosiasia on, että Trump on aivan pimahtanut.
Trump on tällä hetkellä suurin uhka koko maailmassa (ja tulee saamaan vielä paljon pahaa aikaiseksi), sinä et sitä kykene näkemään, minä näen sen, enkä ole ainoa. Kritisointini on sarkastista ja kovaa, mutta täysin aiheellista. Joskus on hyvä tarkastella maailmaa myös oman kuution ulkopuolelta. Enkä minä ole suuntaa muuttanut, Trump muutti suuntaa.
PS: vaikka yrittäisit kuinka aiheen vierestä dissata minua valheellisilla argumenteilla, ei "hyvikset" sinua silti riveihinsä huoli.
![]()
![]()
makhak ikäänkuin imenyt tuutellen ja sickin hulluuden itseensä vuodenvaihteessa ja spammaa vain mielipidevaikutusta liittyen iranin tai jenkkien touhuihin.
Onko se sattumaa makhak? Mistä tämä virta tuli vai täytätkö jotain tyhjiötä nyt päässäsi.