"Olen sanonut aikaisemmin myös, että nuo pro-ukraina tubettajat on samalla tavalla pelkkää viihdettä, eivätkä vakavia tietolähteitä. Tämä oli tosi noloa Denysiltä. Nimenomaan tällaiset "etenemiset" kartalla on täysin turhia. Ei mitään merkitystä tämmöisellä. Timestamppasin ton kohdan."
Tällä SIC- viittaa videon kohtaan jossa on siniset viivat vallattujen alueiden lävitse. Jotka kuvaa, että tästä nyt Ukrainan menee ja valtaa kaiken takas.
Itselle tuo hänen viesti on 100% selkeä. Hän ei ymmärrä, että mitä merkitystä on piirtää viivoja yltiö positiivisesti, että tästä nyt mennään ja vallataan. Ei kai siinä pitäisi olla mitään erikoista? En tietenkään voi SIC- puolesta vastata, mutta itse ymmärrän hänen vastauksen tuolla tavalla. Enkä näe tuossa viestissä mitään ryssä kommenttia. Tuota omia oletuksia ja olettamuksia viesteihin aika paljon. Tämä sotkee keskustelua.
Mitä mieltä itse olet nuista arvioista? Tuleeko Ukrainan vastahyökkäys tapahtumaan tuolla tavalla?
Itsekkin hyvin varauksella nuihin enusteisiin suhtaudun. Samalla tapaa kuin Toveri totesi jossain vaiheessa, että ei itse uskonut tiedustelu tietoja siitä, että Venäjän rintama romahtais. Vaikka tästäkin oli otsikko tehty niin, että vaikutti kuin Toveri olisi niin sanonut, mutta jokainen joka luki artikkelin ymmärsi hänen olevan periaatteessa päinvastaista mieltä asiasta.
Sama kun itse ottaisin kuvan jossa ois penkissä raudoissa vaikka 150kg ja piirtäisin siihen viivan ylös päin, että tuon tuosta nostan nuin.