Peskov puhu sivu suunsa ettei Venäjällä vaalit ole ihan täysin demokraattiset, jotain yritti vissiin paikkailla että tarkotti vaan että… sen jälkeen katosi. Aika raakaa peliä.
Heh, vieläköhän joku on uppiniskaisesti sitä mieltä, että juhannuksen uhoaminen oli pelkkää maskirovkaa länsimaiden huiputtamiseksi ja pettureiden esiin saamiseksi?
Heh, vieläköhän joku on uppiniskaisesti sitä mieltä, että juhannuksen uhoaminen oli pelkkää maskirovkaa länsimaiden huiputtamiseksi ja pettureiden esiin saamiseksi?
Lavrovin kestävyyttä olen ihmetellyt. Iäkäs mies ja hirveä paine ja stressi, kun pitää valahdella milloin missäkin. Luulisi, että pumpusta ottaa vielä joskus pahasti.
Lavrovin kestävyyttä olen ihmetellyt. Iäkäs mies ja hirveä paine ja stressi, kun pitää valahdella milloin missäkin. Luulisi, että pumpusta ottaa vielä joskus pahasti.
Normaali ihminen reagoisi juuri noin, mutta en oikeasti usko näillä epeleillä olevan minkäänlaisia omantunnon tuskia. Enkä ihmettelisi sitäkään jos itse uskovat propagandaansa. Vanha totuushan on, että kun hoet itsellesi satua tarpeeksi kauan, alat uskomaan siihen.