Tuolla desantilla on vain jatkuvaa lässytystä toisia kirjoittajia kohtaan, eikä itse aiheesta yhtä ainuttakaan postausta ketjussa.
Hänelle vastailusta ei myöskään mitään hyötyä, hän haluaa vain tuoda omaa egoaan esiin. Joten siksi em. postaus.
En ole neutraali, enkä puolueeton, olen realisti. Olen sanonut suoraan että en toivo Ukrainan "voittoa" (eikä se nyt enää ole realististakaan), koska Venäjä ei tulisi hyväksymään sitä, vaan siinä vaiheessa olisi nukejen vuoro, ja kyllä, he ovat aivan varmasti riittävän hulluja niitä käyttääkseen. Ja kuten monta kertaa todettu, ryssät ja ukrot ovat ihan samaa paskaa molemmat. Enkä myöskään fanita ryssää (kumpaakaan osapuolta), enkä ole edes Putinisti, vaan kuten sanottu olen realisti ja kykenen käsittelemään näitä(kin) asioita pragmaattisesti (mutta myönnettäköön, en aina kaikkia henkilöitä).
Ja jos se sota nyt kuitenkin saadaan laajenemaan, sitä ei käydä vain Naton ja Venäjän välillä, vaan Nato vs. Venäjä, Kiina, PK ja Iran ja tuosta ei Naton wokejoukot selviä, tuossa mittelössä myös suomi tuhottaisiin aikalailla täysin.
Jatkuva ryssä ja Putin -kortin käyttö on älyllistä epärehellisyyttä. Edelliseen liittyen Ad hominem -kortti myös jatkuvasti esillä.