Sit vielä lippalakki väärinpäin päähän ni kyllä lähtee.Sun pitää niiden varvastossujen kanssa laittaa vielä tekninen paita, trikoot ja trikoiden päälle shortsit, niin alkaa meneen perille mikä tahansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit vielä lippalakki väärinpäin päähän ni kyllä lähtee.Sun pitää niiden varvastossujen kanssa laittaa vielä tekninen paita, trikoot ja trikoiden päälle shortsit, niin alkaa meneen perille mikä tahansa.
Ei, kyllä mä noilla juoksentelenkin välillä, mutta ei mun juoksutyyli niillä eroa lenkkareista millään tavalla. Olen jo vuosia sitten opetellut juoksemaan "oikeaoppisesti" tasajalalla, jo paljon ennen paljasjalkakenkiä.
Mutta noiden pohkeiden treenaamisesta kun tässä on kyse, niin mulla olisi kysymys: Olen katsellut kun jotkut pystyy veivaamaan pohkeita mekaaniseen failureen, mutta mulle taas se on järjettömän kivun ja poltteen takia täysi mahdottomuus, jos toistot menee päälle kympin. Miten porukka täällä kokee, että olenko vain velliperse kun en pysty treenaamaan kivun yli, vai onko kyseessä yleinenkin vaiva? Minkään muun lihasryhmän kanssa mulla ei tuollaista ongelmaa ole, vaikka esimerkiksi etureisienkin kanssa saa kyllä poltteen kanssa taistella.
Mulla on kilometrin pituiset sääret. Tyhjää täynnä ja lyhyt lihaksen nysä polven alla. Korkokengissä olisi varmaan upea näky. Naiset ovat olleet kateellisiaNiin ja tietenki päälle prinsessa nilkat..
On pienentynyt koko ala kroppa. Ei voi kyykätä, mavettaa, kävellä normaalisti jne. Jaloista lähtenyt 3-4 cm. Pohkeiden ympärys 35 cm@Predatori , onko tää sun jalkavamma vaikuttanut paljon?
Tuli mieleen et jos ne nyt on ollu aina samanlaiset niin olisko käyny onni onnettomuudessa ettei olis kutistunutkaan paljon?
Jep, mutta miten puoliero. Kuitenkin toisella voit varata normaalisti ja varmaan se saa myös extra rasitusta nyt epäsuorasti.On pienentynyt koko ala kroppa. Ei voi kyykätä, mavettaa, kävellä normaalisti jne. Jaloista lähtenyt 3-4 cm. Pohkeiden ympärys 35 cmNiissä ei näy lihakset enää ollenkaan. Nyt on oikeasti 57 kiloisen tietokone nörtin pohkeet. Perse myös menettänyt muotonsa mikä ärsyttää eniten.
Saa extra rasitusta. On aina jumissa. Mutta puoliero on pysynyt samana.Jep, mutta miten puoliero. Kuitenkin toisella voit varata normaalisti ja varmaan se saa myös extra rasitusta nyt epäsuorasti.
Jos tänne voi pistää kuvia niin minäpä laitanKuvia kehiin tai gtfo.
Voin tehdä alotteen myöhemmin.Jos tänne voi pistää kuvia niin minäpä laitanTulee katetta sanoille. Moni valittaa "pieniä" pohkeitaan vaikka todellisuudessa ovat lihaksikkaammat kuin suurimmalla osalla valta väestä.