Itse hommasin ammattilaiselta ruokavalion kesäkuun alussa. Söin ja treenasin v*tusti ja tosi tarkasti. Toki vkl oli joskus vaikeuksia noudattaa grammataulukkoa ja tiettyjä ruoka-aineita. Listaa olen kuitenkin noudattanut n 80% tarkkuudella. Alkoi vaan kyrsimään jatkuva miettiminen ja epävarmuus. Luulin syöväni niiiiin oikein ja niinkuin täällä hehkutetaan, mutta perse edellä puuhun mentiin. Ei mennä enää!
Voin kertoa, paino putos 8kg, vyötäröstä hävis 10cm paskaa ja käsivarresta senttejä ei hävinnyt yhtään. Olo muuttui aivan loistavaksi ja sitä se on ollut joka päivä. Samalla tulokset oli hienoisessa nousussa ja ovat vieläkin, varsinkin kun kaloreita lisättiin.
Luulin syöväni paljon, mutta laskettuani kalorit 2kk:n jälkeen huomasin niitä olevan vain 2500. Sitä ennen söin vaikka mitä paskaa ja ihan liikaa. Pelkkää läskiä vyötärölle. Nyt treenattiin siis 2,5kk:ssa paska ulos kropasta ja nyt on nostettu kaloreita ja innolla odotetaan mitä tapahtuu.
Olen oppinut niin paljon syömisestä ja treenaamisesta, että ihan huvittaa tää jauhaminen ja miten päin helvettiä täällä (joskus) toisia neuvotaan. Itse en ainakaan koskaan palaa vanhaan. Ihan vaikka vaan tän olon ja fiiliksen takia..