Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Joo kovat oli paineet täälläkin, eikä nyt kyllä kovin hyvin mennykkää :D. Muuten hyvät pelit kyllä, mut server connection timed outtia tuli mulle ainakin turhan usein tiedä sit mistä johtuu.
Joo kovat oli paineet täälläkin, eikä nyt kyllä kovin hyvin mennykkää :D. Muuten hyvät pelit kyllä, mut server connection timed outtia tuli mulle ainakin turhan usein tiedä sit mistä johtuu.
Joo toi nettipeli on ollu pari päivää vähä huonos hapes, pelit ei ala ja sit ku alkaa ei oo mitää connectionii ja sit kaatuu. No, kaipa se tost taas korjaantuu.
Tuli tänään kyllä jo pari tuntia pelattua, mut kyllähä sitä viel muutaman tunnin lisää vois pelata :D eli 17.30 pleikkarin ääressä. Eipä vissiin oo mitää klaania perustettu
Kavereilla oli joululanit, missä hakkasivat cod4:sta ja tulihan tuota itsekin testattua. Nyt on valumassa Steamin alennusmyynnistä ja ilta tulee varmasti menemään sen parissa.
PC-pelaajille tiedoksi että kannattaa pelata noita Pro/pam-modi servuja mielummin. Siellä pystyy valita aika yksinkertasesti tiettyjä aseita eikä perkkejä ollenkaan. Servut ovat periaatteessa matsiasetuksissa. Pelaaminen on paljon hauskempaa ja haastavampaa. Ei pysty kalastaa helppoja tappoja kolmella granaatilla tai asetella miinoja maihin..periaatteessa voi vain käyttää aseita. Ei oo vitutusaste niin korkee.
Joo kyllä mäkin oon mukana. Lähenkin samantien pelailemaan ettei sit huomenna käy yhtä huonosti ku eile:D Biroo hirvee tappokone ja kokoaja käressä ja meitsi jollai 2-2-10 statseil tiimin huonoin