Voi vittu mikä kommentti "turha jantteri"!?
Myönnän itsekkin, että conor on taitavampi/teknisempi vaikka olen diaz fani(myös nick). Naten tyyli on tuommoinen ja tuskin älyttömästi muuttuu. Helvetin harva olisi kävellyt metriäkään conorin alapotkujen jälkeen tai lyöntien jälkeen conor vs nate2. vertaus. Nate kestää todella hyvin alapotkuja ja iskun kestävyys muutenkin todella kova,toki olisi parempi blokata enemmän, mutta naten asento on vähän omalaatuinen. Nate on voittanut conorin yhdesti ja toinen oli helvetin tasaväkinen nate käveli kohti vaikka otti kovimmat osumat oliko se neljäs vai viides erä conor käveli karkuun..
Nate lensi perseelleen conorin lyönneistä, mutta ei lähtenyt conor jatkamaan tilannetta, koska conorkin tajuaa että tämä turha jantteri on vaarallinen matossa ja häviö olisi voinut tulla jos olisi ryntäillyt perään.
Natella on vain yksi tko häviö urallaan sekin potkusta päähän eikä valot sammuneet siinäkään ja lyöntejä tuli perään jolloin tuomari katkaisi ja hyvä niin, mutta väitän, että siitä potkusta ei olisi selvinnyt kukaan.
Naten bjj on todella hyvää, harrastaa triathlonia. Vaikea vastus monille ja monia kovia nimiä voittanut.
Eka ammatilais vapariottelu oliko 19v eikä montaa vuotta niin oli jo ufc:ssä ja otteluillan bonuksia kertynyt 15 eli eniten tällä hetkellä joe lauzonin kanssa koko ufc:n historiassa!
Itse arvostan kyllä conoria (ihan voitettavissa oleva ottelija kuitenkin) tehnyt todella harvinaisen tien ufc:n tähdeksi ja ei voi kun hattua nostaa.
Money vs conor äänestyksessäkin pakkiksen porukasta tällä hetkellä 20% uskoo että conor 0 recordilla voittaa maailman parhaan nyrkkeilijän 49-0 recordilla se kertoo, että kyllä hän on tehnyt asiat helvetin hyvin ja ihmiset uskoo häneen.
Itse arvostan oikeastaan kaikkia jotka tuolla tasolla ottelee eli ufc:ssä sori offtopic jne mutta pisti niin silmään tuo TURHA JANTTERI