Tunti pelattu uutta patchia.
Plussaa:
+Bossien buffit. Kaadettiin Siegebreaker niin meinas tulla vähän kiire kun enrage iski päälle. :D Tosin passiivinen enragedamage nyt ei oo mikään kovin mielikuvituksellinen keino vaikeuttaa asioita, mutta kyllähän noille bosseille tuli kaikenlaista muutakin mukavaa.
+Craftaushintojen lasku, vaikka mä en edelleenkään ilkeä craftata itemejä. Laitoin sen 60k yhteen 5prop 1h-maceen ja täyttä paskaahan siitä tuli taas. En tiedä sitten jos siihen laittais miljoonia niin mikä olisi todennäköisyys saada rahoilleen ja matskuilleen vastinetta.
Miinusta:
-Mun mielestä toi infernon damage nerffi oli täysin tarpeeton. Act3 oli eilen vielä kohtuu paha kun mobit puri kovaa, mutta nyt ongelmia aiheuttaa vain elitejen "ansat". Niitä tosin pitääkin sitten väistellä niin paljon, että hädin tuskin ehtii damagea tekemään missään välissä ja lopulta tulee enrage. Enrage on muuten suhteellisen laimea mekanismi. Demoni katsoo sua niin pahasti että sattuu... No ajaa se asiansa.
-Oliko siihen joku pätevä syy, että MF/GF ei vaikuta enää chesteihin yms? Se oli toinen mun nähdäkseni turha muutos.
Muuta:
Korjauslaskut on sikäli ihan jees, että kuolemista on hyvä verottaa enemmän. Olisin kuitenkin mielummin nähnyt esim. 20-30% durability loss per kuolema ja vain hiukan korotetut repair hinnat, kuin tämä. Nyt ainakin baba saa osakseen aika kovat laskut pelkästä pelaamisesta, vaikka ei kuolisi ollenkaan. Mä en nää pointtia siinä että pahisten hakkaamisesta "rangaistaan" nyt enemmän, vaikka onhan se loogista että kamat hajoaa tappelussa.
Edit: ^ toi IAS-nerffi tuli sen takia, että attack speed oli niin ylivoimainen damagestatsi ja se vaikutti ihmisten gearaamiseen. Ei kukaan halunnu mitään muuta kuin attack speediä. Ihan aiheellinen muutos, vaikka kyllä se kirpasi kun omalta wizardilta lähti 13k dps.